Страница 1 от 1

Инжектор 1.8 Дизел.Признаци за смяна?

Публикувано: 24 апр 2007, 23:50
от Georgiev
Искам да попитам,как да разбера че мембраната е за смяна.Трябва ли да стане твърда помпичката като напомпя няколко пъти.При мен колкото и да помпя все еднаква твърдост има.Даже и след като съм карал колата, спра отварям капака и натискам помпичката е мека и като се заслушам джвака като я натискам.
Да я сменям ли?

Публикувано: 25 апр 2007, 00:19
от chains
А как ти работи колата като цяло - тоест стабилна ли е работата и има ли липса на мощност ? Защото така както си го описал май от някъде не ти е добре херметизирана с-мата!

А иначе като се прокъса платното на инжектора колата просто спира /понеже то е в най-високата точка на филтъра просто започва яко да гълта от там въздух и няма как нафтата да стигне до помпата/!

Публикувано: 25 апр 2007, 08:26
от Georgiev
Пали трудно.Няма друго.Разсипах се с това палене

Публикувано: 25 апр 2007, 09:31
от Dundee
При мен, когато се скъса мембраната/платното нямаше никакви предварителни признаци за проблем. Никакви проблеми с паленето. Един ден си карах из града, спрях в Студентски град, видях се с едни приятели, после се качвам на колата, паля и при тръгването едва мръднах 2-3 метра. Не можеше да се форсира, вдигаше до към 1500 оборота. Ако ако си карал кола на газ - същото е все едно ти е свършила газта. Побръмча малко на място и спря. Запалих някак си пак, поработи няколко секунди нестабилно и угасна окончателно.