ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Фордовки, скари, бири, манaстири и малко offroad.
Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от DigiPro » 04 апр 2015, 11:16

На едното видео видях, че има картове (незнам дали така се казва) до пистата. Дали ще има възможност тези които нямат кола за писта да покарат тях?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от HACKO » 04 апр 2015, 13:45

А пък аз в клас РК1 *hamsterwheel*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Dani_Barabani
потребител
потребител
Мнения: 2619
Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от Dani_Barabani » 04 апр 2015, 15:53

DigiPro написа:На едното видео видях, че има картове (незнам дали така се казва) до пистата. Дали ще има възможност тези които нямат кола за писта да покарат тях?
Ще има. Ще има една част заделена за такива.
Изображение
Изображение Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10845
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: На линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от ЯЛТА » 04 апр 2015, 16:04

Ура за картовете !...............Тамън няма да си чупя колата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от madboy » 04 апр 2015, 23:06

ЯЛТА написа:Ура за картовете !...............Тамън няма да си чупя колата.
Че ти нали си купи вече карт? Мислех, че ти е за събора. :mrgreen:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 670
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от ivan_racing » 05 апр 2015, 09:14

И все пак ще има ли разделение на класовете?
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

Потребителски аватар
Dani_Barabani
потребител
потребител
Мнения: 2619
Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от Dani_Barabani » 06 апр 2015, 11:27

ivan_racing написа:Как ще са разделени класовете?
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 28#p521928
ffmk1l написа:... Мисля, че трябва да отделите поне половин час, в който да няма никаква дисциплина, няма хората да дъвчат сандвичи и да карат на тайм атак или драг. Може например свободното каране да не е два часа а час и половина и да изтеглите другите дисциплини напред.
Отразено.
Изображение
Изображение Изображение

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 670
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от ivan_racing » 26 апр 2015, 22:04

Имам предложение за разделяне на класовете!

Класовете да са разделени :
Група „Стокови“:
до 1 600 куб. см включително
над 1 601 куб. см

Група „Модифицирани“:
до 1 600 куб. см включително
от 1 601 куб. см


Вместо както досега до 1800 и над.


Понеже почти навсякъде така са разделени. Както бе и на Плевенската писта.

Молбата ми е, ако може да се разгледа и да се помисли по тази идея.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от vladi tanev » 29 апр 2015, 08:54

Обосновете се какво ще рече модифицирани,какво е правено и какво не за да е в модифицирани и не,първото разделение на класове беше по добре,според мен най правилното разделение трябва да бъде на коне (киловати) тогава е по равностойно,малко е странно да пуснеш 1,8-90-110 коня срещу 2,0-150-170 коня какъв е тогава стимула за по слабия,докато 1,6-1,8 са приблизително равни по мощност.
Не трябва да се съобразява със това на всякъде са така разделени,а със колите които караме и какви са приблизителните характеристики на дадените кубатури,двигатели.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от Любо » 29 апр 2015, 09:41

Вече е решено да са до 1600 и над 1600!
Иначе 1,3 мотор с 50, 60 или 70 коня (Фиести, Ка...) С кое точно от 1,8 могат да се пробват да се надбягат?
Не че и така имат някакъв шанс, но все пак.
Освен това до 1,6 имаш освен 1,3 и 1,4 и 1,6 и 1,0.
А над него имаш 1,7; 1,8; 2,0 и 2,3, че и 2,5
Имайки в предвид, че 2,3 и 2,5, както и 1,7 са доста по-редки от всички изброени колко коли ще пуснем на пистата в клас над 1,8?
Освен това винаги се делят по кубатури, а не по коне.
Предлагам дискусията за кубатурата да престане.

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от vladi tanev » 29 апр 2015, 09:59

За мен лично не ми е никакъв проблема относно класовете след като така сте решили ок, просто си казах мнението.
Пишете относно модифицирани кой какво и как.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от Любо » 29 апр 2015, 10:13

Мисля си, че:
• Подменен двигател
• Наличие на сликови гуми
• Наличие на частично или изцяло тръбна конструкция.
• Липса на интериор или част от него/Седалки, табло и т.н.т./
• Липса на детайли от купето/врати, брони, таван и др./
• Хидравлична ръчна спирачка.
• Липса на право за движение по РПМ.
При наличие на един от гореспоменатите детайли автомобилът автоматично се приема за модифициран.

Това бяха критериите за единайстия национален събор.

Според мен в първата точка "подменен двигател" трябва да влязат и такива който са със сменени валове, олекотени маховици, спортни въздушни филтри, чипове, допълнително монтирано турбо и пр.

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от BIGFORDFAN » 29 апр 2015, 11:49

Тъкмо и аз мислех да възразя против новото разделение на класовете, но исках да изчакам на живо да повдигна въпроса. Според мен щеше да е доста по-интригуващо първоначалното разделение до 1800 см3 и над 1800 см3 с оглед на масовите Фордове, които най-вероятно ще искат да се включат. За сравнение един дизелов Фокус 1.8 90к.с. би се пуснал с кеф с бензинов Фокус 1.6 или 1.8, с някой Ескорт 1.6 или 1.8 също. Другия пример може да е Фиестата на paci, която е 1.4 90+++ к.с. и би направила доста атрактивни стартове с Фокус 1.8 дизел или бензин. Това са само няколко примера на бързо, мога да се обоснова и с още, но засега ще изчакам отговора на УС.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от paci » 29 апр 2015, 12:45

BIGFORDFAN написа: ...
Че тя мойта ако има +++ начи на Иван е на квадрат ... хаха
За съжаление нямаме друг сервиз в клуба който да се изправи с/у Маниаците :)
Затова няма да плачем :) Втория ще е първи :D:

А моята ще направи добри стартове ако успея да оправя поне някое от неща които са належащи.
Отиваме да се забавляваме :)

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от BIGFORDFAN » 29 апр 2015, 12:55

Аз и Влади Танев изказахме мнения, пък какво ще остане като финален вариант е друг въпрос. Ако се търси атракция за публика и участници е едно, ако трябва да угодим на няколко клубни члена е друго...

Потребителски аватар
ffmk1l
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от ffmk1l » 29 апр 2015, 13:03

Аз също подкрепям Владо, но и така да остане пак ще е интересно. Атракция ще има ако повече коли се пуснат по пистата.

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от BIGFORDFAN » 29 апр 2015, 13:38

Така де, идеята е повече коли да се пуснат с близки до техните коне, затова първия вариант беше малко по-сполучлив според мен. Все си мисля че доста хора с по-малки мотори директно ще се откажат от ''проба'' с Мондео 2.0 и 2.5 примерно.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от Любо » 29 апр 2015, 15:48

Вижте не искам да адвокатствам и да влизам в спорове, но при предишното разделение малките двигатели автоматично отпадат, защото дали ще се пуснат срещу мондео 1,8 или 2,0 е все тая. Виж някои 1,6 могат да спорят с 1,8 което щеше да е шоу при старите класове.

Истината е, че както и да се направят класовете ще има недоволни.
Ето това е истината
paci написа:...
Отиваме да се забавляваме :)
_friends_

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от BIGFORDFAN » 29 апр 2015, 16:06

Така и не е точно така Любо, дълго е да се обяснявам подробно тук, но с удоволствие бих защитил тезата си на живо.

Потребителски аватар
Dani_Barabani
потребител
потребител
Мнения: 2619
Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ

Мнение от Dani_Barabani » 29 апр 2015, 17:01

Радвам се, че има дискусия тук. УС не е най-вещото лице, за да вземе еднозначно решение. Дойде обосновано предложение и УС гласува и се съгласи.

Според мен разделението до 1.6 бе сполучливо (нали така бяха състезанията на пистата в Плевен). Може би това е вариант да се даде шанс на "малките" автомобили тип фиеста, Ка, фюжън...? Например, Аз ако все пак реша, че искам да си направя кеф и да участвам с моята кола, според вас какъв ми е шансът при разделение до 1.6 и до 1.8? Любо също писа по въпроса...
Очаквам да чуя и други мнения и УС ще се събрази с разумните доводи на болшинството предполагаеми участници в състезанията.
Нека да направим така нещата, че да се забавляваме в крайна сметка, а не да спорим, нали?

Единственото ми условие е решението да бъде взето до седмица, защото УС действа по наградния фонд :wink: (повече няма да издавам) и там има значение също какво ще остане последно като класове. smiley-transport03
Изображение
Изображение Изображение

Заключена

Върни се в “СРЕЩИ НА КЛУБА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта