Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1248
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016

Мнение от fordmaniac » 17 ное 2016, 20:32

Все си мисля, че не беше лошо да е отделно като тема.
Благодарности на Мото Пфое и на ръководството на клуба за възможността да тестваме този прекрасен автомобил.

Тестовия екземпляр беше набъкан с толкова екстри, че не можах да ги разгледам. Най-важната е ЧЕТВЪРТИ цилиндър на Екобуст! Мнооого добре се е отразило на мощността! А звука на мотора е станал страхотен! Вярно, че 25 коня спрямо 1.0 ЕкоБуст, ама си се чуствуват. От 2000 об му идва буста, а към 5000 има допълнително озверяване, дето и до ограничителя не стихва. Имах чуството, че оборотомера ще направи втори кръг!
А голяма е разликата с 1.0 в кротко потегляне, там 4 цилиндъра са важни.

Този двигател сожен в това брилянтно шаси, докарва такова удоволствие от шофирането, независимо бързо или бавно, че човек все му се иска да покара и още и още!
Баланса на окачването е толкова добър, че не се налага да има ESP. Когато возих Яким, този Фокус събуди в мен едни рали навици и при това екстремално каране по едни завои, само един път ESP се намеси, като настройката и е много добра. При това откровенно спортно поведение, от Форд са намерили много удачен компроми и колата е останала мног комфортна.

Адаптивните фарове бързо и адекватно следват траекторията на колата. Приятна ексра.

Пркрасна кола с брилянтно пътно поведение! Мотора определено добава много удоволствие и страст в управлението!
Разликата с 1.0 си я има!

http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 60#p437155

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12517
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016

Мнение от HACKO » 17 ное 2016, 21:04

Този път нашето семейство пропусна да тества, така че нямаме впечатление. Когато разбрах, че за автоматичното паркиране си върти волана самичка, но не си управлява спирачките много се разочаровах и загубих интерес. Направо е невероятно, че е направено да изпълнява много по-сложната операция, а именно да си избере място, да изчисли траекторията, да изчисли колко и накъде да завърти волана а елементарното да задейства спирачките да не е заложено. Направо излагация.

Може би Яким има по-ярки впечатления. ;):
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
DigiPro
Модератор
Модератор
Мнения: 4323
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016

Мнение от DigiPro » 18 ное 2016, 11:06

HACKO написа:Направо е невероятно, че е направено да изпълнява много по-сложната операция, а именно да си избере място, да изчисли траекторията, да изчисли колко и накъде да завърти волана а елементарното да задейства спирачките да не е заложено. Направо излагация.
А кой ще натисне съединителя като се задействат спирачките? Вариант е да гаси двигателя, но едва ли всичко може да стане плавно и премерено. Може би при автоматична трансмисия е по лесно да се реализира това, което искаш.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12517
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016

Мнение от HACKO » 18 ное 2016, 20:04

Дядо ми имаше Трабант 1968г. със система за електро-хидравлично управление на съединителя ( Hycomat ), където педала на съединителя стои закопчан в натиснато положение а системата управлява съединителя с механично задействане в зависимост от натиска на ръката върху лоста. Ако Форд във 2016г. не могат да управляват съединител с хидравлично задвижване тогава ... са основателни всички бъзици с марката.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 750
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016

Мнение от lubomirov89 » 22 ное 2016, 12:50

Май пишете, колкото да има мнения...

Дани: Твоят пост ми прилича да е такъв по-скоро

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12517
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016

Мнение от HACKO » 22 ное 2016, 19:22

lubomirov89 написа:Май пишете, колкото да има мнения...
Защо, написах защо се отказах да пробвам колата?
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Отговори

Върни се в “Събори и събития”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост