Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016
Публикувано: 17 ное 2016, 20:32
Все си мисля, че не беше лошо да е отделно като тема.
Благодарности на Мото Пфое и на ръководството на клуба за възможността да тестваме този прекрасен автомобил.
Тестовия екземпляр беше набъкан с толкова екстри, че не можах да ги разгледам. Най-важната е ЧЕТВЪРТИ цилиндър на Екобуст! Мнооого добре се е отразило на мощността! А звука на мотора е станал страхотен! Вярно, че 25 коня спрямо 1.0 ЕкоБуст, ама си се чуствуват. От 2000 об му идва буста, а към 5000 има допълнително озверяване, дето и до ограничителя не стихва. Имах чуството, че оборотомера ще направи втори кръг!
А голяма е разликата с 1.0 в кротко потегляне, там 4 цилиндъра са важни.
Този двигател сожен в това брилянтно шаси, докарва такова удоволствие от шофирането, независимо бързо или бавно, че човек все му се иска да покара и още и още!
Баланса на окачването е толкова добър, че не се налага да има ESP. Когато возих Яким, този Фокус събуди в мен едни рали навици и при това екстремално каране по едни завои, само един път ESP се намеси, като настройката и е много добра. При това откровенно спортно поведение, от Форд са намерили много удачен компроми и колата е останала мног комфортна.
Адаптивните фарове бързо и адекватно следват траекторията на колата. Приятна ексра.
Пркрасна кола с брилянтно пътно поведение! Мотора определено добава много удоволствие и страст в управлението!
Разликата с 1.0 си я има!
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 60#p437155
Благодарности на Мото Пфое и на ръководството на клуба за възможността да тестваме този прекрасен автомобил.
Тестовия екземпляр беше набъкан с толкова екстри, че не можах да ги разгледам. Най-важната е ЧЕТВЪРТИ цилиндър на Екобуст! Мнооого добре се е отразило на мощността! А звука на мотора е станал страхотен! Вярно, че 25 коня спрямо 1.0 ЕкоБуст, ама си се чуствуват. От 2000 об му идва буста, а към 5000 има допълнително озверяване, дето и до ограничителя не стихва. Имах чуството, че оборотомера ще направи втори кръг!
А голяма е разликата с 1.0 в кротко потегляне, там 4 цилиндъра са важни.
Този двигател сожен в това брилянтно шаси, докарва такова удоволствие от шофирането, независимо бързо или бавно, че човек все му се иска да покара и още и още!
Баланса на окачването е толкова добър, че не се налага да има ESP. Когато возих Яким, този Фокус събуди в мен едни рали навици и при това екстремално каране по едни завои, само един път ESP се намеси, като настройката и е много добра. При това откровенно спортно поведение, от Форд са намерили много удачен компроми и колата е останала мног комфортна.
Адаптивните фарове бързо и адекватно следват траекторията на колата. Приятна ексра.
Пркрасна кола с брилянтно пътно поведение! Мотора определено добава много удоволствие и страст в управлението!
Разликата с 1.0 си я има!
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 60#p437155