Страница 4 от 4

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016

Публикувано: 17 ное 2016, 20:32
от fordmaniac
Все си мисля, че не беше лошо да е отделно като тема.
Благодарности на Мото Пфое и на ръководството на клуба за възможността да тестваме този прекрасен автомобил.

Тестовия екземпляр беше набъкан с толкова екстри, че не можах да ги разгледам. Най-важната е ЧЕТВЪРТИ цилиндър на Екобуст! Мнооого добре се е отразило на мощността! А звука на мотора е станал страхотен! Вярно, че 25 коня спрямо 1.0 ЕкоБуст, ама си се чуствуват. От 2000 об му идва буста, а към 5000 има допълнително озверяване, дето и до ограничителя не стихва. Имах чуството, че оборотомера ще направи втори кръг!
А голяма е разликата с 1.0 в кротко потегляне, там 4 цилиндъра са важни.

Този двигател сожен в това брилянтно шаси, докарва такова удоволствие от шофирането, независимо бързо или бавно, че човек все му се иска да покара и още и още!
Баланса на окачването е толкова добър, че не се налага да има ESP. Когато возих Яким, този Фокус събуди в мен едни рали навици и при това екстремално каране по едни завои, само един път ESP се намеси, като настройката и е много добра. При това откровенно спортно поведение, от Форд са намерили много удачен компроми и колата е останала мног комфортна.

Адаптивните фарове бързо и адекватно следват траекторията на колата. Приятна ексра.

Пркрасна кола с брилянтно пътно поведение! Мотора определено добава много удоволствие и страст в управлението!
Разликата с 1.0 си я има!

http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 60#p437155

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016

Публикувано: 17 ное 2016, 21:04
от HACKO
Този път нашето семейство пропусна да тества, така че нямаме впечатление. Когато разбрах, че за автоматичното паркиране си върти волана самичка, но не си управлява спирачките много се разочаровах и загубих интерес. Направо е невероятно, че е направено да изпълнява много по-сложната операция, а именно да си избере място, да изчисли траекторията, да изчисли колко и накъде да завърти волана а елементарното да задейства спирачките да не е заложено. Направо излагация.

Може би Яким има по-ярки впечатления. ;):

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016

Публикувано: 18 ное 2016, 11:06
от DigiPro
HACKO написа:Направо е невероятно, че е направено да изпълнява много по-сложната операция, а именно да си избере място, да изчисли траекторията, да изчисли колко и накъде да завърти волана а елементарното да задейства спирачките да не е заложено. Направо излагация.
А кой ще натисне съединителя като се задействат спирачките? Вариант е да гаси двигателя, но едва ли всичко може да стане плавно и премерено. Може би при автоматична трансмисия е по лесно да се реализира това, което искаш.

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016

Публикувано: 18 ное 2016, 20:04
от HACKO
Дядо ми имаше Трабант 1968г. със система за електро-хидравлично управление на съединителя ( Hycomat ), където педала на съединителя стои закопчан в натиснато положение а системата управлява съединителя с механично задействане в зависимост от натиска на ръката върху лоста. Ако Форд във 2016г. не могат да управляват съединител с хидравлично задвижване тогава ... са основателни всички бъзици с марката.

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016

Публикувано: 22 ное 2016, 12:50
от lubomirov89
Май пишете, колкото да има мнения...

Дани: Твоят пост ми прилича да е такъв по-скоро

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016

Публикувано: 22 ное 2016, 19:22
от HACKO
lubomirov89 написа:Май пишете, колкото да има мнения...
Защо, написах защо се отказах да пробвам колата?