пистовите ремъци гейтс, не са подходящи за 1.8 дизел...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

пистовите ремъци гейтс, не са подходящи за 1.8 дизел...

Мнение от traqn_savov » 21 ное 2007, 08:27

просто скърцорят, щяхме да сменим половината кола :oops: :oops: :oops:

казвам ви го, да си спестите ненужната покупка на ремъци. :D :D

по точно на фокус 1.8 и другите с подобен енжин. :P
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 21 ное 2007, 10:36

Че пистовият ремък как разбира на каква кола го опъват...или дизелът разбира, че му слагат Гейтс :D
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 21 ное 2007, 14:28

Не бе. Твърди са, и шумят като минават по такава терактория, каквато е измислена от Форд.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 21 ное 2007, 15:09

Моят също е Геитс и също свири, когато е студено или влажно за около 1 минута и то откакто е сменен, значи не е само при дизелите.

pasajero
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pasajero » 21 ное 2007, 16:16

Колеги, въпросния ремък беше на моята кола и държа да отбележа че беше токущо сменен, проблема не е в опъването а в по-твърдата гума или от каквото се правят тези ремъци.
Водната помпа се върти с "гърба" на ремъка да не давам по грубо сравнение, по тази причина не всеки ремък има достатъчното сцепление и от там идва проблема.
Не искам да правя реклама но при мен край на мъките сложи нов ремък Contitech на континентал който е осезателно по-мек а освен това е набразден на обратната си страна, един вид има си грайфери, незнам дали са направени целенасочено но си е така.
Колата скърцореше като я запаля сутрин и не спираше много дълго време, всъщност - докато не го смених.
ЗАКЛЮЧЕНИЕТО: Гейтс са много хубави ремъци но не са подходящи за динамото на Фокус и други мотори които ремъка е направен да върти с "гъза" си някоя натоварена ролка, било то водна помпа или нещо друго.
Използвам случая да благодаря на колегата Траян за търпението и свършената работа.
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта