Загрее ли, не пали. Escort 1.8i 94г

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kasamakov
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 26 яну 2008, 14:06
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: Севлиево
Status: Извън линия

Загрее ли, не пали. Escort 1.8i 94г

Мнение от kasamakov » 26 яну 2008, 15:44

Здравейте, казвам се Стефан и съм от Севлиево. Карам Форд Ескорт 1.8i бензин с АГУ от 3 години. От както я карам, когато загрее, и я изгася на бензин-няма палене( подобно като проблем на Христо-четох в един от форумите) Това не ми правеше голямо впечатление защото винаги я гасях на газ. От известно време като загася двигателя на газ, след това като запаля, пали, но с дълготрайно въртене и педала на газта докрай, или трябва да я изгася на бензин и след това пак на бензин да я запаля, НО ЗАГАСЯ ЛИ С ТОПЪЛ ДВИГАТЕЛ, НЯМА ПАЛЕНЕ СЛЕД ТОВА. Какво да правя? Благодаря

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 27 яну 2008, 17:57

Имам абсолютно същият проблем на Ескорта, но не съм се опитвал да го оправям понеже сега повече си карам Мондеото. Ако се случи да съм с Ескорта и го загася погрешка на бензин после се получава като при теб - няма палене докато не изстине. Ако загася на газ после пали, макар и малко трудно (въртя 2-3 секунди). Обаче намерих един начин за излизане от неприятната ситуация - вадя куплунга на температурният датчик и го давам на късо с един кабел. По този начин Еку-то мисли, че двигателя е много загрял и подава по-малко гориво при палене и пали докато чукна. Пак ще запали ако просто извадиш куплунга. Тогава би трябвало Еку-то да мисли че двигателя е студен, но на практика май влиза в авариен режим и подава някакво усреднено количество гориво. Не е от датчика. Пробвал съм с нов такъв, а и замерих моят и си беше ок. Та от цялата работа си мисля, че проблема е в инжекторите (закоксували са) и като загасиш двигателя пускат още гориво докато не спадне налягането в горивната рейка. И като опиташ да палиш топъл двигател той е задавен и не иска да запали. Та ако се почистят инжекторите може и да се оправи. Пиши какво се е оказало ако решиш проблема.

kasamakov
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 26 яну 2008, 14:06
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: Севлиево
Status: Извън линия

Мнение от kasamakov » 27 яну 2008, 20:47

Знаеш ли, не съм се замислял за това. Понеже не разбирам много от автомобили( и си го признавам) предполагам че инжекторите са дюзите на инжекциона. Това което не споменах е, че малко преди това, колата започна да прекъсва на бензин( последното почистване на дюзите бе преди 3 години и е нормално да са се задръстили отново) Възможно ли е моят проблем( че трябва задължително да загася на бензин и да запаля на бензин) да е вследствие на задръстени дюзи???

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 27 яну 2008, 20:54

kasamakov написа:( последното почистване на дюзите бе преди 3 години и е нормално да са се задръстили отново)
Даам и аз за 4 години нищо не бях барал по Ескорта ама бях минал 10 000 км

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 28 яну 2008, 08:09

От първият ти пост не става много ясно. Веднъж казваш "... и я изгася на бензин-няма палене ..." и после ".... или трябва да я изгася на бензин и след това пак на бензин да я запаля...". Ако не може да запали след като е била загасена на бензин, а като се загаси на газ после пали но с 2-3 секудни въртене значи проблема е като при мен и е доста вероятно да е от инжекторите (дюзите). При мен ако я загася на бензин и после веднага врътна ще запали понеже не е изтекъл много бензин в цилиндрите и не се е задавила достатъчно. Ако загася на бензин и изчакам 10 секунди и пак врътна тогава няма да запали. Иначе Ескорта го имам от 5 години и съм минал 110000км от които 4-5000 да са на бензин. Инжекторите никога не са били почиствани. Тъй като нямам навик да ходя по сервизи и майстори смятам да си ги почистя сам, но не знам кога ще ми остане време. Ако оправиш проблема пиши какво е било.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 28 яну 2008, 09:11

някои имат една джаджа казва се комутатор. тя е донякъде отговорна за паленето. не разбитам особено от двигатели които имат електроника но на един познат със ситроен се беше случило същото - загрее ли - не пали. елкона му каза да смени комутатора и воала. по скоро колегите които за специалисти по двигатели може да ти кажат. но според мен най добре отиди на елкон за да си 100% сигурен щото комутатора не е особено евтин (даже по морги)

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 28 яну 2008, 10:12

При мен като се сдуха комутатора гаснеше в движение. След това докато не изтинеше не можеше да се запали двигателя. Та не съм сигурен дали може да е от него това, но може лесно да се провери- като изгасиш и не можеш да запалиш, слагаш мокър парцал върху комутатора и чакаш две-три минути, не повече и пробваш пак да палиш.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

kasamakov
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 26 яну 2008, 14:06
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: Севлиево
Status: Извън линия

Мнение от kasamakov » 30 яну 2008, 18:36

Здравейте пак, днес ходих на майстор, и той ми каза че проблемът ми е от изпарителя на газовата уредба. Клапан или нещо подобно, не спира газта на време, и като реша да запаля на газ, като съм загасил на газ, едва ли не колата се дави, и затова се налага да въртя няколко секунди с натиснат педал на газта докрай. Все пак ще питам и други майстори, предполагам ще се наложи смяна на мембрана, уплътнения и каквото се наложи на изпарителя. При всички положения ще ви пиша какво е станало.
За колегата който ми писа, как съм палел на бензин като колата не можела да пали. Колега, вероятно не съм се изразил правилно, колата пали на бензин, като я загася на бензин, но като е студена, или съответно като изчакам да изтине, загрее ли- тогава не пали. Аз бях писал, че това не ме притесняваше, до момента в който колата спря да пали и на газ.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта