Connect with your social network account
								
					
							
			
		 
 
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
			
		
		
			- 
				
																			
								geniy							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 105
 		- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
 		
		
											- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от geniy » 07 ное 2005, 20:32
			
			
			
			
			Здравейте!!!Днес дадох контакт,но помпата не заработи,знаете един шум и спира.Но понеже имам и газова та реших да паля на газ,но не пожела и на газ.Та въпроса ми е-ако не работи бензиновата помпа това може ли да е причината да няма ток и в свещите,нещо да подава импулс на компютъра,че тя не работи и да се изключва запалването.Колата е ескорт,1991 година моноинжекция.Благодаря!!!
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								petkoff_pl							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 1581
 		- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
 		
		
											- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
 
												- Местоположение: Благоевград
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от petkoff_pl » 08 ное 2005, 10:23
			
			
			
			
			При мен също се появи този проблем една сутрин оказа се че беше изгоряло бушончето за инжекциона 3 А. Почнах да обикалям магазините да търся бушонче доста магазини обиколих докато намеря 3 А бушон защото в повечето казваха най малките са 5 А. След като го смених се оправи всичко.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								geniy							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 105
 		- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
 		
		
											- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от geniy » 08 ное 2005, 11:13
			
			
			
			
			Слизам да го погледна,дано да е от него.Благодаря!!!
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								geniy							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 105
 		- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
 		
		
											- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от geniy » 08 ное 2005, 11:32
			
			
			
			
			Здрав е за съжаление!!!Проблема остава.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								racer11							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 836
 		- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
 		
		
											- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
 
												- Местоположение: София
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от racer11 » 08 ное 2005, 11:55
			
			
			
			
			аларма/имобилайзер? контактен ключ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								geniy							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 105
 		- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
 		
		
											- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от geniy » 08 ное 2005, 12:24
			
			
			
			
			алармата я свалих,имобилайзер нямам,а сега ще видя и контактния ключ!Благодаря засега!!!
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								racer11							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 836
 		- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
 		
		
											- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
 
												- Местоположение: София
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от racer11 » 08 ное 2005, 12:33
			
			
			
			
			а провери ли да не е мъртъв акумулатора?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								geniy							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 105
 		- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
 		
		
											- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от geniy » 08 ное 2005, 13:15
			
			
			
			
			Акумулатора въртеше като бесен,дадох накъсо жиците от контактния ключ,но пак не се чува помпата, а я пробвах с късо директно от акумулатора и върти.Значи остава да е някое реле сигурно?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								buhap							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 321
 		- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
 		
		
											- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
 
												- Местоположение: Бургас
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от buhap » 08 ное 2005, 14:06
			
			
			
			
			а видя ли изклучвателя в ляво под пласмасовата кора?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								geniy							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 105
 		- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
 		
		
											- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от geniy » 08 ное 2005, 14:10
			
			
			
			
			копчето на него си е надолу-както трябва да е.Няма ток обаче на бушона за бензиновата помпа.А на бушона на инжекцията,който е 3 ампера си има ток.Направо загадка.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								racer11							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 836
 		- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
 		
		
											- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
 
												- Местоположение: София
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от racer11 » 08 ное 2005, 15:09
			
			
			
			
			еми значи, друго освен реле или прекъснат кабел не остава...по-скоро реле
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								geniy							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 105
 		- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
 		
		
											- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от geniy » 08 ное 2005, 17:10
			
			
			
			
			Смених релето и тръгна тока в бушона,но нещо се чува постоянно да бръмчи-май бензиновата помпа/вдигнах седалката,но не се чува да е от нея,а какъв може да е???/.И акумулатора издишал / докато го чуя това нещо/ и сега ще чакам някой да ми даде ток.Сега вече може и да запали де,макар,че не се чува силното бръмчене и после спирането на помпата,но сега вече може да е акумулатора.Ако не утре ще търся майстор.Благодаря пак!!!
П.П. Дали са ми друго реле и затова се получи този проблем с бензиновата помпа.Новото реле беше синьо , а старото/ и работещо/ -кафяво-както си пише и в книгата!
			
													
					Последна промяна от 
geniy на 15 ное 2005, 22:16, променено общо 2 пъти.
									
 
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								racer11							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 836
 		- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
 		
		
											- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
 
												- Местоположение: София
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от racer11 » 08 ное 2005, 17:15
			
			
			
			
			ако помпата ти бръмчи непрекъснато значи си в авариен режим = сериозен пробуем 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								geniy							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 105
 		- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
 		
		
											- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от geniy » 08 ное 2005, 17:22
			
			
			
			
			то се чува постоянно,дори и когато контактния ключ е в мен.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								racer11							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 836
 		- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
 		
		
											- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
 
												- Местоположение: София
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от racer11 » 08 ное 2005, 17:34
			
			
			
			
			да нямаш късо някъде?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								geniy							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 105
 		- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
 		
		
											- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от geniy » 08 ное 2005, 17:37
			
			
			
			
			Ами може,защото нали се сваля този блок с бушоните и да не са се допрели жици,но гледах отдолу и няма видими следи от оголени кабели или нагрети кабели.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								racer11							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 836
 		- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
 		
		
											- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
 
												- Местоположение: София
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от racer11 » 08 ное 2005, 17:38
			
			
			
			
			провери за утечки на ток - това е показателно
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								geniy							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 105
 		- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
 		
		
											- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от geniy » 08 ное 2005, 17:43
			
			
			
			
			Това не го мога,как става?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								petkoff_pl							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 1581
 		- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
 		
		
											- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
 
												- Местоположение: Благоевград
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от petkoff_pl » 08 ное 2005, 17:51
			
			
			
			
			До Brock, Cossy или  Achkob като модератори на този форум забелязах че часовника е с един час напред може ли да направите нещо по въпроса, не че е фатално но е дразнещо 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								racer11							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 836
 		- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
 		
		
											- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
 
												- Местоположение: София
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от racer11 » 08 ное 2005, 18:14
			
			
			
			
			geniy написа:Това не го мога,как става?
ами при изключени АБСОЛЮТНО всички консуматори на ток махаш - клемата на акумулатора и мепиш консумачия между клемата и - полюса на акумулатура.мисля, че допустимото беше 0.1 ампер, но не съм сигурен...
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Кой е на линия
		Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта