Багажника подрънква
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Багажника подрънква
Пробвах с пластмасовите тампони /тези, които се контрират с винт/ но без особен резултат.А сега ми влиза и вода, защото е прекалено вдигнат багажника. Дайте идеи как да съм тих и в същото време сух? Аз си мислех за някакви допълнителни /меки/ тампони. Някой пробвал ли е такъв ъпгрейд?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами...навий ги! Ако не помогне - явно има нужда от опъване!racer11 написа:удрян съм в левия заден калник, но леко.а с корекциите пробвах и с ключалката и не ще - до крайно долно положение е.в момента се вижда отстрани в купето, но това е понеже тампоните на калниците са прекалено отвъртени. та за това ми влиза и вода...
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
А можеш ли да разбереш, откъде ТОЧНО идва този шум?
Има едни тампони отстрани на рамката, които фиксират капака като го затвориш. Обикновено са пластмасови или гумени. Пробвай да ги намажеш за проба, с масло или нещо мазно /вазелина за устни на жена ти също ще свърши работа/ и виж дали шумът ще спре.
Има едни тампони отстрани на рамката, които фиксират капака като го затвориш. Обикновено са пластмасови или гумени. Пробвай да ги намажеш за проба, с масло или нещо мазно /вазелина за устни на жена ти също ще свърши работа/ и виж дали шумът ще спре.
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
не е такъв шум. направих тест - барт ми кара, аз отзад гледам при свалени задни седалки - целия багажник подскача по неравностите и дрънчи от към ключалката.Brock написа:А можеш ли да разбереш, откъде ТОЧНО идва този шум?
Има едни тампони отстрани на рамката, които фиксират капака като го затвориш. Обикновено са пластмасови или гумени. Пробвай да ги намажеш за проба, с масло или нещо мазно /вазелина за устни на жена ти също ще свърши работа/ и виж дали шумът ще спре.
- камино
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 11 мар 2005, 14:19
- Модел на автомобила: Мондео GLX 1.8 16V
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
скърцане
Имам чуството че всички хечбеци скърцат
На моя мо лепнах от двойно лепящата се на всички точки на допиране и престана да скърца. Но след месец два всичко почна по старому. Музиката на 6 и твае спасението
На моя мо лепнах от двойно лепящата се на всички точки на допиране и престана да скърца. Но след месец два всичко почна по старому. Музиката на 6 и твае спасението
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
да се похваля. с 1 /една/ минута работа съм толкова тих, колкото сигурно и като нов не бил ескорта ще питате как - ами много лесно и малко случайно...както някои вече знаят,си смених уплътненията на предните врати.и ми останаха две поокъсани уплътнения...досещате се вече, нали?ами да, отрязах от едното 2 парчета по 20-30 см и ги сложих долу на багажника, от двете страни на ключалката.даже не се наложи да ги лепя -затиснах ги с уплътнението на багажника /ще постна снимки утре или в понеделник/ и воала! съмнявам се, че ще се износят, както става с двойно лепещото - доста по-здрави са.а пък ако все пак се износят - ще отделя още 50 см уплътнение /имам поне още 7 м /и 1 минута от ценното си време
не можело да стане
не можело да стане
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
това е най-доброто,което можах да направя с телефона
няма нищо особено за гледане.просто парчетата от уплътненията на вратите са поставени с вътрешния /плосък,а не тръбоподабен/ край към уплътнението на багажника.освен това са затиснати с уплътнението на багажника и не се наложи да се лепят...
няма нищо особено за гледане.просто парчетата от уплътненията на вратите са поставени с вътрешния /плосък,а не тръбоподабен/ край към уплътнението на багажника.освен това са затиснати с уплътнението на багажника и не се наложи да се лепят...
- Прикачени файлове
-
- Picture47.jpg
- (10.81 KБ) Свален 267 пъти
-
- Picture46.jpg
- (11.36 KБ) Свален 331 пъти
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта