СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:55
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ










-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
- Местоположение: Belgium
- Status: Извън линия
Re: СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
Сложи поне някоя снимка та да ти кажем нещо смислено, иначе трябва да сме гледачки че да знаем от какво е.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
От умора на материала и "напъване".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
да не си му вадил душата да се правиш на пич и да "наказваш голфове"? щото тук във форума има такива тарикати. ако не е така може би е просто дефект........обикновено тази част е доста здрава
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
На времето га бехме млади един познат скъса на полски фиат 125 к.вал,но той вкара 3-та от 4-та със 140км/ч.
Тия двигатели колега силата им е 2000-3500об/мин по-нагоре няма смисъл да се юрка.
Има вариянт и както колегите са предположили да е дефект или умора на метала,не казвам че си я ръчкал.
Тия двигатели колега силата им е 2000-3500об/мин по-нагоре няма смисъл да се юрка.
Има вариянт и както колегите са предположили да е дефект или умора на метала,не казвам че си я ръчкал.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
Брей не вярвах че се чупи така тази част. Ужас. Колега разкажи повече как е станало, от къде е внос колата колко време я караш/горе долу изминати километри/ и какво масло и сипваш.
Be happy
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 15 дек 2008, 18:06
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 115 tddi mk3, mondeo 1.8 td mk2
- Местоположение: Долни Дъбник
- Status: Извън линия
Re: СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
Имало е да става,не търси причина търси двигател втора употреба с късмет ще го намериш за 700 лв.Желая ти късмет.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
защо да търси ? нека да разглоби неговия и да се види какъв е проблема по него..Освен вала..Макар ,че на дизел 100% и клапаните са аут.Причината е микропукнатина на материала която най вероятно се е появила след началото на експлоатация..Причините може да са много..едната е да е претоварен вала много..Другата е постоянно да се претоварва , друг вариант е некачественна обработка ,друг вариант е некачествени суровини защото и това се случва..какъвто и да е той важното е ,че мотора е обречен на голям ремонт или направо на смяна...Попринцип дизеловите двигатели са с по яки колянови валове защото при тях има по голямо усилие на натиск , на опът дори и еластичност.При някой се правят и от стомана а при някой и чугун с повишена якост на опън и нормална твърдост.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта