Проблем с централното на ЕСКОРТ - решен

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем с централното на ЕСКОРТ - решен

Мнение от форд мк2 » 09 мар 2009, 23:49

Значи днес се мъчих да свържа алармата към оригиналното централно на колата- Ескорт тд 98г. За съжаление се появи следния проблем - понеже бях разглобил задната врата видях цветовата гама на трите кабела които ходят до машинката / по памет бяха бял с черна ивица дава + когато е отключена вратата,жълто зелен + когато е закл. вратата и черен пост. минус/ . Предположих че на моята - шоф. врата която управлява централното е същата цветова гама затова вързах алармата към същите кабели без да разглабям вратата. Резулата беше повече от комичен - при вкл на алармата ми се мърдаше едното ел. огледло вместо да се вкл/изкл централното. Та явно не са същите кабели...
Ако някой има идей или представа за схемата на центарлното моля споделете. _friends_
Схемата на алармата я прилагам за яснота на снимките по-долу. За връзването към центарлното използвах схемата с управление на + на изходите на снимка 2


Снимка 1 - Аларма
http://imgbank.vipclient.biz/a47d6cc338 ... 328ee8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Снимка 2 - Връзване на централно
http://imgbank.vipclient.biz/295dcce26e ... 080be2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от форд мк2 на 13 мар 2009, 18:08, променено общо 2 пъти.
Be happy

Потребителски аватар
kriki
потребител
потребител
Мнения: 492
Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Проблем с централното на ЕСКОРТ

Мнение от kriki » 10 мар 2009, 01:09

единият е бяло черен а другият е жълто черен

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с централното на ЕСКОРТ

Мнение от форд мк2 » 10 мар 2009, 10:37

На мен поне на задната разглобената врата ми излезе че кабелите са жълто зелен и бяло черен ей са отново дори проверих... Сигурен ли си за да търся тоя жълто черния? _friends_
Be happy

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с централното на ЕСКОРТ

Мнение от paci » 10 мар 2009, 13:03

Да беше пробвал към багажника :D:
Мноу си печен ей :) _friends_

По-вероятно е шофьорската врата да контролира останалите.
Там рови!

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с централното на ЕСКОРТ

Мнение от форд мк2 » 12 мар 2009, 20:32

Послушах те Паци. Разглобих шоф. врата и огледах кабелите които идват на ел. машинката с които тя контролира останалите врати . По памет май бяха като цветове:
Оранжаво черен постоянен + които я захранва
Черен постоянен минус
Бяло лилав - Дава постонянен + на машината когато са откл. вратите./когато са закл. е минус/
Жълто черен дава постоянен + когато са закл. вратите/когато са откл е минус/

И така до тук. Пробвах да вържа алармата със схемата с управление на + на изходите на снимка 2 /по-горе/
Не се получи само изгорих бушона и нагрях здраво кабелите. Дайте предложения да не би да бъркам с избора на схемата. Тоест да не е тази с 2 проводника но тогава възниква въпроса кои са кабелите СИН - ЗЕЛЕН описани там /на оригиналната фордовска ел машинка няма такива/.
Не забравяйте, че бирата е от мене _friends_
Последна промяна от форд мк2 на 13 мар 2009, 17:56, променено общо 1 път.
Be happy

Потребителски аватар
kriki
потребител
потребител
Мнения: 492
Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Проблем с централното на ЕСКОРТ

Мнение от kriki » 12 мар 2009, 21:14

До колкото си спомням цвета на ивиците за заключване и отключване е един и същ но може и да греша бял и жълт е с сигурност но с какви ивици :oops: . Със сигурност не е по схемата със син и зелен проводник, след като с плюс гори предпазитела значи се управлява с маси пробваш като вържеш кабел към маса и от него отделиш само едно телче с което подаваш към централното, ако стане късо ще изгори само телчето но ако наистина управленията са тези които казваш и с плюс гори предпазителят и се стоплят кабелите то значи се управлява с маса.

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с централното на ЕСКОРТ

Мнение от форд мк2 » 13 мар 2009, 18:07

Мерси колега kriki. Открих си проблема. Неправилно връзване на един минус от моя страна 8) .
За колегите които ще се блъскат като мен ще се опитам да ги улесня:
За да вържете алармата към оригиналното центарлно на колата е важно вашата аларма да има възможност за управление с + на изходите на централното/за повече информация вижте снимка 2 по-горе/.
След което от сноба който влиза във шофиорската врата вадите двата кабела-
бял с лилава ивица - връзвате към съответния кабел на вашата аларма за отключване
жълт с черна ивица - заключване - същата процедура.
Опитах се да работя със схема на Ескорт от 95г, но цветовете са различни. Моята е 98 набор и предполагам че и при другите коли от същата година положението с цветовете е идентично. :D:
Be happy

Потребителски аватар
kriki
потребител
потребител
Мнения: 492
Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Проблем с централното на ЕСКОРТ - решен

Мнение от kriki » 13 мар 2009, 21:42

_friends_ когато мога помагам, само искам да отбележа че винаги са бял и жълт но ивиците може и да са и двете черни или и двете лилави, а управлението е възможно да бъде и с маса така че преди да се вържат кабелите е добре да се пробва както съм описал в предният пост с кабелчето дали се управлява с плюс или минус :!:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта