Слагали ли сте Хадо?

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Слагали ли сте Хадо?

Мнение от apock » 08 фев 2006, 20:45

Някой ползвал ли е Хадо? Руските добавки. Изчетох много внимателно всичко което пише за гела за дизелови двигатели и понеже преди бях чувал много добри отзиви се чудя дали да пробвам.
- защитава износването на триещи детайли!!!
- възстановява геометрията на двигателя!!!
- намалява коефициента на триене до 300 пъти!!!
- намалява разхода до 30%!!!
- изравняване и увеличаване на компресията!!!
- намалява шума и вибрациите с 10%
и това само за 60$............
Имам приятел с бензинов двигател на 150 000 км. каза, че няма нищо общо след обработката с Хадо.
Какво ще ме посъветвате?
И да търся ли сервиз в който се занимават с тази добавка или да се мятам сам? :D

Потребителски аватар
kiro1969
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 10 окт 2005, 00:29
Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0 16V GHIA WAGON 1998
Местоположение: СОФИЯ кв.СЛАТИНА
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kiro1969 » 08 фев 2006, 20:54

Да,в хидравликата на волана.Спокойно го ползвай.Определено ИМА ефект!!!
АБЕ АКО НА НЯКОЙ МУ ДОТРЯБВАМ СПЕШНО..............0899128996.И БЕЗ ТЪПОТИИ ТАМ!!!

runtavguz
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
Местоположение: Sofia, д`ге
Status: Извън линия

Мнение от runtavguz » 08 фев 2006, 21:21

ами...има едно доста по-евтино(10-15лв)...пак руско РиМет...производителя му дава същите като посочените от теб характеристики...(слагал съм без да е имало нужда от него, затова не мога да коментирам някакъв вълшебен ефект; мотора беше на 110хил км Москвич)
Само разсъждавам,... това Хадо не съм ползвал!
Също има един Универсален модификатор пак руски, в ЕМк33 много го хвалят...цента е пак около тази, която си посочил...

ivboje
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 20 фев 2005, 20:50
Модел на автомобила: Mondeo TD
Status: Извън линия

Мнение от ivboje » 08 фев 2006, 22:41

не се лъжете с тия измислици!!! Самите руснаци твърдят за Хадо, че е нищо повече от азбест, за римет се изказват малко по ласкаво.Повечето присадки за масло са пагубни за турбината-ако имаш излишни 600-1000лв. може да пробваш.
Имаще един руски сайт swong, ама не помна точно как беше в който доста ясно са описани свойствата на такива добавки(мисля че са го спрели)

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 09 фев 2006, 09:06

ivboje написа:не се лъжете с тия измислици!!! Самите руснаци твърдят за Хадо, че е нищо повече от азбест, за римет се изказват малко по ласкаво.Повечето присадки за масло са пагубни за турбината-ако имаш излишни 600-1000лв. може да пробваш.
Имаще един руски сайт swong, ама не помна точно как беше в който доста ясно са описани свойствата на такива добавки(мисля че са го спрели)

Защо е пагубно за турбината?
Честно казано като чуя турбина и ми настръхва косата, защото вече съм давал 700лв. за нея.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 09 фев 2006, 10:30

Предполагам заради "плъзгащите" лагери и високите обороти /около 50 000 и нагоре може би/.

Ти си сменял турбина, би трябвала да си наясно. Сигурно си я сменил защото са задрали лагерите, не ми се вярва да е от счупени перки. Но между другото перките ги чупят нарачно, когато турбината задере и няма скоро да я сменят или ще я прадават колата.
На моето масло което ползвам пише " за бензинови двигатели 15 000км за турбо-дизели 7500км" и гледам да го спазвам /е около 8500км не повече/ .
Та така за турбо-дизелете - УМНАТА *00106*
Небойте се роби Спартак е с вас!

ivboje
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 20 фев 2005, 20:50
Модел на автомобила: Mondeo TD
Status: Извън линия

Мнение от ivboje » 09 фев 2006, 10:44

точно както каза aaleks, луфта на лагерите е микрони, а както казват братушките(повтарям) Хадо е азбет с немалка големина на зърното(не се дисперсира добре с всяко масло).
Сещай се сам :idea:

Потребителски аватар
tisho.74
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 29 сеп 2005, 16:03
Модел на автомобила: Опел Астра '08 комби 150 к.с. CDTI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tisho.74 » 09 фев 2006, 11:02

Точно така е, въобще не се лъжете! Всичките тия добавки са добри за мосвичите и ладите, ама за съвременни бензинови и турбодизелови двигатели са пагубни! И то точно поради далеч по- малките допуски при всички лагери и т.н. А за турбото при дизелите само добавка им трябва и прас- 1000 лв! Същата история е и при зетек с хидравличните повдигачи на клапаните, най- много да се влоши положението.
Истината е в хубавите масла, дори по- добри от предписаните, и навременна смяна, по- рано от предписаното, това е!
Търся си форд

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 09 фев 2006, 11:13

Добре, отказахте ме :D

Не ми се дават пак пари за турбо :evil:

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 20 фев 2006, 17:32

Интересни цени на тоз Римет значи! От представителя за България в Пловдив ми споделиха цена от 20лв. Такааа, а от Ем Комплект33 ми праснаха оферта за 10лв.??!!!???!!! :shock:

Потребителски аватар
Set
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Set » 28 фев 2006, 12:01

Едната смазка е "Реметал" а другата е "РиМет"
"Реметал" е по евтина и от тук може да е станало някакво объркване.
"РиМЕТ" в Пловдив съм го взимал на 16 лв. а другата я бях намерил за 8 лв. в едно магазинче.

http://www.smazka.ru
http://www.rimet.ru/
http://www.motorspower.com/main.htm

Мисля че и двете бяха разработки на някакви военни заводи в Екатеринбург. "Римет" съм я ползвал ама освен че намали шума на двигателя не съм установил други подобрения.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 28 фев 2006, 12:07

Абе ако ти е износен двигатела и искаш да го продаваш,наливаш и всичко е ок.Един френд си взе голф 3 на скоро .Уж хубав на 140 000,няма шум,като осичка дзънкал,и като му смениха маслото в сервиза изтекли някви каши,измили каналите и като наляли ново масло се разтропала,разчукала......основен ремонт прави,биелни лагери,сегменти,щуротии....
И така е била маскирана.Наливат добавката и уплътнява луфтовете.

dobo M
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 20 дек 2010, 20:50
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

Re: Слагали ли сте Хадо?

Мнение от dobo M » 20 дек 2010, 20:55

...

edit cossy: за реклама, моля обръщайте се към администраторите на форума ;)

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта