Fiesta Endura DI - като загрее умира
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Fiesta Endura DI - като загрее умира
Здравейте, проблема с моята фиеста (2001г.) е следният: когато е студена или загряла, но не до 90гр. пали от раз, не пуши, масло не харчи капка, но от известно време като загрее хубаво и започва да се дави, да прекъсва, губи мощност.....На празен ход работи и притриса, но се форсира нормално. Ако в това състояние я загася (понякога и сама си изгасва след изключване от скорост) и се опитам да запаля, пали трудно, но общо взето трудно. Като загрее направо става страшно. Не мога да кача баира на телевизионната кула или "Богатица" примерно . Карах я в UVE-BOSCH Service, но нищо не откриха като проблем освен, че като загрее подава много повече нафта и най вероятно се дави. От ЕГР-а не е 100% според тях. Ето какво показа диагностиката:
P0149 Начало на впръскването неизправна
Р1563 Блок за управление на помпа/инжектор Изключване на двигателя
Р1664 Блок за управление на помпа/инжектор Нарушение на функциите
Според майстора, проблема е в помпата.Тръгнах си от сервиза с идеята на другия ден да ходя до Супердизел за ремонт на помпата, но тя взе че се оправи. И така до преди 3-4дни когато пак взе да умира(вървеше нормално около месец). Когато е студена работи перфектно, но загрее ли не стигам до трета. Почва да прекъсва като бензинова на 3 или по-скоро на 2 цилиндъра .Възможно ли е да е от помпата и около 800км само градско да не прави проблеми?
P0149 Начало на впръскването неизправна
Р1563 Блок за управление на помпа/инжектор Изключване на двигателя
Р1664 Блок за управление на помпа/инжектор Нарушение на функциите
Според майстора, проблема е в помпата.Тръгнах си от сервиза с идеята на другия ден да ходя до Супердизел за ремонт на помпата, но тя взе че се оправи. И така до преди 3-4дни когато пак взе да умира(вървеше нормално около месец). Когато е студена работи перфектно, но загрее ли не стигам до трета. Почва да прекъсва като бензинова на 3 или по-скоро на 2 цилиндъра .Възможно ли е да е от помпата и около 800км само градско да не прави проблеми?
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta Endura DI - като загрее умира
За момента проблема е локализиран. Загрява електрониката на помпата. Като загрее и започне да прекъсва охлаждам помпата с 1L студена вода и тръгва веднага, все едно нищо не е било. Може да автоматизирам процеса като вържа маркуча за водата на чистачките да пръска върху помпата
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta Endura DI - като загрее умира
Дали е електрониката или нещо вътре е износено? На някои помпи така тестват дали е износена подкачващата помпа и/или корпуса - със заливане със студена вода.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта