Проблем с работата на двигателя
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
- Модел на автомобила: pazardjik
- Местоположение: ford
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Тия датчици не могат ли да се почистват или единствения изход е смяна?
Някой може ли да ми каже дали се сменя филтъра на картерните газове?
Някой може ли да ми каже дали се сменя филтъра на картерните газове?
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
филтъра за картерните газове аз лично си го поръчах в мото пфое.Струваше 5-6 лева с доставка 1 седмица.При мен вентилацията на картера е , чрез едно маркуче което излиза из под капака на клапаните и влиза долу в кутията на възд.филтър.На края на маркучето долу в кутията има едно дунапренче , което ако никога не е сменяно обикновенно се разпада в ръцете тиico_stoykov написа:Тия датчици не могат ли да се почистват или единствения изход е смяна?
Някой може ли да ми каже дали се сменя филтъра на картерните газове?
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Една кола не може да се оправи докато не се счупи
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1327
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
bateto_toshko написа:филтъра за картерните газове аз лично си го поръчах в мото пфое.Струваше 5-6 лева с доставка 1 седмица.При мен вентилацията на картера е , чрез едно маркуче което излиза из под капака на клапаните и влиза долу в кутията на възд.филтър.На края на маркучето долу в кутията има едно дунапренче , което ако никога не е сменяно обикновенно се разпада в ръцете тиico_stoykov написа:Тия датчици не могат ли да се почистват или единствения изход е смяна?
Някой може ли да ми каже дали се сменя филтъра на картерните газове?
![big grin :D:](./images/smilies/4.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
- Модел на автомобила: pazardjik
- Местоположение: ford
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
добре де, колко в нормално да харчи един форд с 1.6 EFI двигател. Защото на мен ми се струва, че има някакъв проблем с датчиците и двигателя не работи добре. Има ли смисъл да се гледа на компютър, може ли така да се види в кое е проблема?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Споменали са ти за температурен датчик още в началото на темата.
Става дума за датчика за температурата на входящия въздух и се намира някъде след въздушния филтър.
Едно време доста често се споменаваше той при тези двигатели.
Може да е умрял на показание за студен двигател и компа да подразбира, че двигателя е студен и да продължава да го дави с бензин след като е топъл.
Става дума за датчика за температурата на входящия въздух и се намира някъде след въздушния филтър.
Едно време доста често се споменаваше той при тези двигатели.
Може да е умрял на показание за студен двигател и компа да подразбира, че двигателя е студен и да продължава да го дави с бензин след като е топъл.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
- Модел на автомобила: pazardjik
- Местоположение: ford
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
има ли вариант са се почисти или трябва да се смени? Каква е цената му орентировачно?
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1327
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
колега,много се извинявам,че те подведах така.На мен по телефона ми казаха ,че по спомени бил 50-60лв ,но днес отидах на място,в Мото-Пфое и ЕТ -ЮВИС .Във Мото-Пфое ми казаха,че вече бил спрян от производство ,но в София го имало в наличност 248.90лв .Във ЕТ-ЮВИС пък цената му била 240лв.Направо нямам думи Бугати Вейрон да беше ,пак нямаше да струва толкова.За сега ще я карам така ,от време на време си мени оборотите от 900 на 1000 ,ако почне по-сериьзно да ги мени ще търся по другите магазини,ако ли не ще побългарявам.Ще махна и клапана за оборотите на празен ход и ТПС потенциометъраDanchev написа:![]()
![]()
ехе, мерси много за информацията ще им звънна
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![big grin :D:](./images/smilies/4.gif)
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Ами аз не съм им звънял,че нямах време. И на мен тази цена от 50 кинта за Motorcraft ми се стори малка при все, че съм питал навсякъде и наистина цената му е такава 200 иииииииии нагоре. А защо е толкова скъп ли, ми защото се скапва често и при повишено търсене получаваме тази цена. Виж във Пловдив в магазина на Ицо Дракона (собственика на пистата) ми каза, че имало QH (английски) с цена около 150лв.
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Чистил ли си дроселовата клапа, после едно ресетче на компа и може и да оправят нещата.vargala81 написа:
Тия датчици се мерят и се гледа показанията, че не се евтини за смяна.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1327
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
за сега нещата се нормализираха и смятам да нея пипам.завъртях потенциометъра по посока на часовниковата стрелка до крайно положение.Някой знаели какви показатели трябва да има потенциометъра,интересно ми е ,че моя неможе да се настрои на повече от 0,7волта и при напълно отворен дросел отива до 4,0 волта.Взех един от морга и го замерих така свален ,показателиге му бяха от 0,1 до 3,5 волтаvladislav написа:Чистил ли си дроселовата клапа, после едно ресетче на компа и може и да оправят нещата.vargala81 написа:
Тия датчици се мерят и се гледа показанията, че не се евтини за смяна.
- aniaeg
- потребител
- Мнения: 295
- Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
- Модел на автомобила: volvo v40
- Местоположение: ловеч
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
здрасти колега.прочетох тук в форума за тпс-а и според прочетеното твоя датчик е наред,но този от моргата не е.
Бъди себе си,има достатъчно други
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1327
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
мерси колега, но да ти кажа ,че сложих датчика от моргата миналия ден,ейтака без да го настройвам .Стегнах го здраво и после замерих ,беше на 0,56 волта при затворендросел и 4,00волта при напълно отворен, и колата си работи перфектно като загрее .Единствения проблем който винаги си го е правила е,че сутрин катоя паля преди направо гаснеше ,а сега само оборотите падат до към 500-600 и веднага се вдигат до 1800 ,след 10 сек.падат до 1200 и така работи докато стрелката за температурата не иде в зоната на нормалното.aniaeg написа:здрасти колега.прочетох тук в форума за тпс-а и според прочетеното твоя датчик е наред,но този от моргата не е.
- aniaeg
- потребител
- Мнения: 295
- Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
- Модел на автомобила: volvo v40
- Местоположение: ловеч
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
значи,що се отнася за палене сутрин,няма проблеми.пали без проблем и на бензин,и на газ,зима и лято.на газ работата на мотора е перфектна,а на бензин като искам да ускори рязко,първо забива муцуна,и след това тръгва.за високите обороти почистих стъпковото моторче и се оправиха,но иначе проблема със забиването на бензин засега остава.от колегите във форума разбрах горе-долу какви са възможните причини,но тъй като си карам на газ,не бързам с отстраняването на проблема.
поздрави
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
поздрави
Бъди себе си,има достатъчно други
- aniaeg
- потребител
- Мнения: 295
- Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
- Модел на автомобила: volvo v40
- Местоположение: ловеч
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;vargala81 написа:мерси колега, но да ти кажа ,че сложих датчика от моргата миналия ден,ейтака без да го настройвам .Стегнах го здраво и после замерих ,беше на 0,56 волта при затворендросел и 4,00волта при напълно отворен, и колата си работи перфектно като загрее .Единствения проблем който винаги си го е правила е,че сутрин катоя паля преди направо гаснеше ,а сега само оборотите падат до към 500-600 и веднага се вдигат до 1800 ,след 10 сек.падат до 1200 и така работи докато стрелката за температурата не иде в зоната на нормалното.aniaeg написа:здрасти колега.прочетох тук в форума за тпс-а и според прочетеното твоя датчик е наред,но този от моргата не е.
![*00106* *00106*](./images/smilies/00106.gif)
![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;ico_stoykov написа:Здравейте, колата за която искам да питам е Форд ескорд 1.6 EFI, проблемът е че при движение колата придърпва ако се кара без подадена газ. Направи ми впечатление че газовете които изхвърля намерисват на неизгорял бензин. Ще се радвам ако някой даде компетентен съвет
![*00106* *00106*](./images/smilies/00106.gif)
![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
Бъди себе си,има достатъчно други
- crank1968
- потребител
- Мнения: 279
- Регистриран: 31 авг 2009, 09:45
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v 115 p.s ZETEC Ghia Turnier след 95-
- Местоположение: PlovDiv
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Моята също придърпва и гасне!!ИЗчистих Егр ама нищо!!Смятам сега да го затапя но едва ли ще е от него!!!Егр си таботи отваря и затваря!!каТО ИЗМЪКНА МАРКУЧА НЯМа промяна!!Значи остава тпс и ламба сондата!!Някой взе ли си тпс и доволен ли е?На каква цена и от къде
И как мога да разбера дали е от нея проблема ако я откача!!
![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=4ZS_qNIBUdQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта