Помогнете за в гр. Бургас

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
k_marinov
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 26 мар 2008, 15:59
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.6 Zetec-SE 16V
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от k_marinov » 19 яну 2009, 20:19

Здравейте!
Днес покарах доста, но проблемите са пак същите :? . Радостта от вчера беше много кратка! Колата пак се държи по същия начин. И сякаш студена върви по-добре, а като се стопли и става по зле. Като се поядосах от вървенето й, я спрях и влязох в тестов режим. Очаквах да има, но нямаше записана никаква грешка в менюто dtc. Направи ми впечатление че и доста гориво е глътнала. Явно и разхода и на гориво така е по-голям. Ще сменя свещите и ще видя как ще се държи като динамика и пак ще пиша. За сега чао и лека вечер!
К. Маринов
k_marinov@abv.bg, 087/ 8646101

focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от focusfocus » 19 яну 2009, 20:39

кога последно сменя горивен и въздушен филтър

Потребителски аватар
k_marinov
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 26 мар 2008, 15:59
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.6 Zetec-SE 16V
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от k_marinov » 19 яну 2009, 21:07

Сменял съм филтри преди около 10 000км. Мисля че имат още ресурс. А и няма сякаш логика от тях да се проявяват тези аномалии и да изчезват. :?:
Последна промяна от k_marinov на 19 яну 2009, 21:51, променено общо 1 път.
К. Маринов
k_marinov@abv.bg, 087/ 8646101

Потребителски аватар
batniky
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 10 авг 2008, 19:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 85кВ
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от batniky » 19 яну 2009, 21:33

Виж сега!!! Може да е здръстен катализатор , може да е EGR , може да са кабели може да са свещи може да е помпа може да са дюзи може да датчик на хол може да е MAF може да е МАР ....и т.н. има хора дето се занимават с това и си вадят хляба с тая работа.Закарай я да я видят да ти кажат .Така с гадаене малко е трудно .При мен примерно имах подобен проблем но аз съм с дизелов.След повечко тестове стигнахме до EGR ама моя е механичен и не записва грешка...е в тоя ред ми кажи как ще видиш на компа......иска си майстор.

focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от focusfocus » 20 яну 2009, 08:47

Колегата е прав!

След като нямаш грешки, може да са безброй неща. Ходи в МП да ти направят диагностика, няма да е нещо колосално. Или в Бош като опция 2
Има и още един вътре в метални изделия, има и един много добър само с Форд се занимава и нищо друго но си мести сервиза в момента и не го знам къде е.

Потребителски аватар
k_marinov
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 26 мар 2008, 15:59
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.6 Zetec-SE 16V
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от k_marinov » 20 яну 2009, 20:37

По-подробно можеш ли да опишеш къде се намира този майстор от метални изделия и другия, който си мести сервиза-къде се е намирал досега? А в МП ми предложиха да си запиша час за диагностика за след два дни. Ще решавам.
К. Маринов
k_marinov@abv.bg, 087/ 8646101

Потребителски аватар
amplified
потребител
потребител
Мнения: 465
Регистриран: 16 фев 2008, 02:29
Модел на автомобила: 2008 Mondeo MkIV Duratec 2.0 145bhp Тitanium X
Местоположение: Бургас-София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от amplified » 08 мар 2009, 21:52

НЕ ходи в Мото-Пфое Бургас! НИКОГА!
10 години колата се обслужваше там, ама след като се смениха майсторите почнаха проблемите.

1. След смяна на съединител - чувам виещ звук при тръгване, въздушния ми филтър не беше закачен дори, скоростната ми кутия се държеше на 1 болт. Не искам да споделям как сменят съединител за 11часа (По документи).
2. След смяна на масло в друг сервиз се оказа, че масления ми филтър последно е сменян 2001 година, т.е. преди около 70хил. км.
3. След като установих звука при тръгване ми я 'правиха' 2 пъти по 1 ден. И двата пъти без НИКАКЪВ резултат. Първият път ми смениха някакви пръстени на скоростната кутия и ми взеха 120лв. Втория път тъкмо я вадя от сервиза и веднага чувам звука и ги питам - това какво е? Оня вика... ми аз стегнах тука едни тръби. Поглеждам кво ми показва, че е стегнал пък той пипа тръбите за фреона на климатика. Хванах се за главата, а той ми вика остави я за 1-2 дни да я проверим.

Повече не стъпих там, няма и да стъпя.

45ЛВ на ЧАС ставка... и да се гаврят с колата ми. Пътувах до Варна до сервиза на чичо ми със само ЕДИН болт на скоростната кутия(той я прегледа цялата и го установи това и куп други неща). Питах ги 'добре ли е окачването' - 'Чук е!'. Какъв чук бе охлюв десния ми амортесьор тропа, а втората стабилизираща задна щанга се клати все едно е захваната с тиксо. Какво щеше да стане ако се бях убил по пътя? И това ми е официален дилър и сервиз на Форд.

След доста търсене на майстор тъй като не мога всеки път да ходя до Варна, най-малкото защото уча в София се спрях на автосервиз Миро. И тъй като прякора му е Миро Форда реших да се доверя. След шлайфане на главата, смяна на изпускателни колектори и нов клапан и уплътнения единствената грешка, която имаше беше че са забравили да ми сложат четвъртия болт на въздушния филтър. Ако искаш мога да ти дам координати на лично, но там се занимават главно с двигатели.

Потребителски аватар
k_marinov
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 26 мар 2008, 15:59
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.6 Zetec-SE 16V
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от k_marinov » 09 мар 2009, 09:24

Благодаря ти колега!
Продължавам да си карам колата така/с описаните забележки от работата й/ и още не съм ходил до МП точно заради тези съмнения и липса на доверие /не само към МП/. Ама как няма да се съмняваш постоянно и във всичко, като виждаш какво е около нас. Всички, всичко правят само за пари. Майка си и баща си ще продадат само да ти вземат парите. Нека си го правят и който има грешни пари да им дава. Ако бях ходил до сега сигурно вече щях да имам и друг проблем по колата. Затова и няма да отида. Ще се ослушвам за някой от чиято работа има доволни и да вдъхва доверие като работи, но не със името си и марката си/обикновено чуждоезични/, а с работата си и резултатите от нея. Ако имаш някакви координати за връзка с някой по моите проблеми /които съм споделил във форума/, моля те дай ми ги! Благодаря ти предварително.
К. Маринов
k_marinov@abv.bg, 087/ 8646101

Потребителски аватар
gargabel
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 27 окт 2008, 22:39
Модел на автомобила: ford escort XR3i 1.8 16v EFI
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от gargabel » 10 мар 2009, 10:12

здравей колега. както ве4е са те посъветвали другите , най добре иди на специалист. за бош и т.н. аз ли4но нямам мнение защото никога досега не ми е стигало спокойствието за да ги из4акам да ми тестват колата но пък мога да ти кажа за елкона на москва - нямам думи. дигал ми е колата от гроба. не е скъпо ако имаш време минаваш и те зака4ат веднага ако са свободни. пи4а е пекан и си вдява от работата все пак питай дали разбира от коли като твоята. успех.

Потребителски аватар
Veso
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от Veso » 15 апр 2009, 15:41

Здравей,колега незнам дали ще,помогна но моите проблеми бяха 6 месеца,същите магарий ги правеше и моята,колица.Провери си датчика на скоростомера.Закачен е на една букса на скоростната кутия.дори, леко да е мраднал,колата прави тези номера.Аз лично смених,маф,ланда сонда,махнах катализатор,клапан празен ход и какво ли още не.И,всичко това заради негодниците от МП ВАРНА.За нищо не СТАВАТЕ ЕЙЙЙЙЙЙЙЙ НЕКАДЪРНИЦИ.Та според мен искарай датчика на скоростомера и после го сложи пак но трябва да изчатка буксата става за 5 минути.Успех дано стане.Поне при мен така се оправи.Поздрави на всички. _friends_

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от Edinuser » 15 апр 2009, 22:56

Не знам дали може да е това - но провери и вакуумните тръбички да няма някоя спукана или измъкната.

Потребителски аватар
k_marinov
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 26 мар 2008, 15:59
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.6 Zetec-SE 16V
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от k_marinov » 18 авг 2009, 20:05

Здравейте!
Дълго избягвах посещението си в сервиза на МП в Бургас, защото бях чул доста "хубави" отзиви за там, пък и диагностиката им е доста солена като пари, ама...нямаше как.Четох за специализирания им софтуер и т.н., и че е хубаво поне компютърната диагностика да се направи при тях. Така реших да отида за компютърна диагностика при тях.Имах забележки от доста време към работата на мотора, които съм коментирал във форума, но не съм намерил досега решение и тъй като не бях минавал компютърна диагностика при тях и все си мислех, че ще може да хванат нещо по проблемите ми, пробвах.
При първото ми посещение споделих какво ще искам от тях и ми казаха, че за около 40 минути/като времетраене и за около 23 лева ще ми го осигурят/разбирай компютърната диагностика/.Направи ми впечатление че цената която ми казаха е по-ниска от последната която ми бяха дали, дали от промоцията която вървеше в момента до края на август или бяха намалили цените, но се съгласих/вързах/ Записаха ми час-чак след една седмица-били много заети/после разбрах защо-защото през деня минава кой ли не, за да пита или коментира с майсторите какво ли не, а за клиентите с вече вкараните за ремонт автомобили, достъпа до механиците е грижливо следен и отказван/. Та дойде уречения ден и час и аз поисках да се възползвам от правото си да им донеса уговорените пари.Посещението ми протече по следния начин:
1. Приемчикът го нямаше. Седях и чаках. Поне трима служителя ме попитаха какво ще желая. Дойде по едно време приемчика и вкара колата. Закъснението беше вече половин час.
2. Държеше всичко да споделя с него и той да каже на механика какво да прави.
3 .Разказах му всичко. Поисках да споделя и с механика, който ще я гледа някои мои впечатления /което мисля ако не е задължително, то поне е желателно, за да не става развален телефон, и да го насоча донякъде с впечатленията си, ама .... не можело така.
4. Вкараха колата и аз зачаках /междувременно видях по външен вид механика, който се занимава с колата ми/
5. Минаха около 40 минути и аз започнах да поглеждам за някакъв резултат или поне някой да дойде и да сподели с мен нещо, да .... ама не.
6. По едно време дойде друга кола и извикаха същия механик на нея.И така той работи по нея докато я изпратиха от сервиза. После се върна пак на моята и продължи нещо да пробва.
7. По едно време излезе и мина покрай мен с две моторчета за празен ход -отивал в магазина да провери колко струвало моторчето за моя модел автомобил. Казах му че мн сме напреднали във времето и ако са излезли някакви резултати да ми каже и че няма да купувам за сега нищо.Каза ми че нещо иска да пробва.
8. Дойде друга кола-мн скъпа и луксозна-водача и явно беше познат на някой от сервиза-не беше от марките които се поддържат в сервиза на МП, но извикаха пак същия механик и нея да види -излязоха и почти целия персонал на МП да види колата.Сеир .
9. След като и с нея свърши или поне се разбраха какво ще я правят после, пак се върна при моята кола. Продължи с работата си.През цялото време когато и той и приемчикът приел моята поръчка минаваха покрай мен се държах търпеливо и се опитвах да изкопча поне малко инфо за резултатите от компютърната диагностика.Не можах.
10. Най-накрая изкараха колата ми след два часа, като приключена и приемчикът започна да пише фактурата.На въпроса ми колко е сумата ми отговори че е 30 лева и стотинки.Напомних му, че сме договорили услуга за около 23 лева и че не съм за допълнителните пари, но да ми каже какво са правили в повече и какви са резултатите от диагностиката?
Отговорът му беше, че са мерили компресия на цилиндрите /без да съм го искал/, пробвали с ново моторче за празен ход и че с него мотора се е държал по-добре.Извадили свещите и видяли че не са добре/хубаво било да си купя свещи от тях, че имало голямо значение температурно число и т.н./, и механика предполагал че има проблеми в бобината. За резултати от компютърната диагностика никой нищо не каза-всичко било добре-а аз отидох при тях само за това Изказаха предположение, че за лошата динамика можело да е от лоша центровка на запалването.
Поспорих малко, но не ми се продължаваше този разговор. Платих си и гледах да се махна колкото се може по-бързо от присъствието им. В крайна сметка не получих това за което се надявах и ходих при тях.Дали изобщо бяха правили компютърна диагностика след като за всичко ми казаха, че са правили проби с нови части за да ми кажат резултатите?!? Иначе трябвало да ми кажат че компютъра не бил открил нищо. При компютърна диагностика не се ли засичат тези неща, както и лошата центровка, че само за нея предполагат без да са я правили, че може да е и от нея?!? Изобщо.....Все едно всичко протече в някакво гаражно сервизче и като последните цигани се пазарихме за тези пари какво могат да ми кажат за колата ми! Да не се заричам, ама сигурно ще избягвам да ходя там и да ме натоварват по този начин. Споделям това само като информация за тези които имат коли с тази марка и са зависими от сервизите на МП.Нека всеки си извади каквито изводи иска.Помъчих се да не влагам личен момент, но незнам до колко съм успял. Дано други имат повече късмет от мен. Ако някой може да ме упъти къде могат да ми засекат проблеми, не по метода на пробите и грешките, да каже-ще съм благодарен!
К. Маринов
k_marinov@abv.bg, 087/ 8646101

focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от focusfocus » 19 авг 2009, 09:09

Хем си прочел що за стока са МП Бургас и пак се мазохистираш, има МП Пловдив, Варна, София и тнт.

ОТ МП се купуват само части........ нищо друго не се прави там.

gorogpg
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 07 дек 2007, 19:06
Модел на автомобила: ford focys
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от gorogpg » 19 авг 2009, 12:21

Колега карам същия Фокус и наскоро и аз имах подобен проблем с придърпвания и прекъсвания,гореше много и положението се влошаваше след загряване.Проблема се оказа в изгоряла намотка на бобината.След смяната всичко е ок.Пробвай с друга бобина да видиш ще изчезне ли проблема.

Потребителски аватар
k_marinov
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 26 мар 2008, 15:59
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.6 Zetec-SE 16V
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от k_marinov » 07 сеп 2009, 13:35

Здравейте!
:) Имам новини и подробности по проблемите с колата ми и искам да ги споделя.След посещението си в МП и техните "предположения", все пак реших да прегледам всичко в което и те се съмняваха-проверих си пак свещите-горяли са добре,пробвах с друга бобина-пак същото.Смених и горивния филтър-много мръсотия изтече и дано не е останала по тръбите друга.Само с моторчето за празен ход не успях да направя проба, защото не можах да намеря такова за проба.Незнам дали не е от центровката на предварението това нещо дето ми прави.Как се прави центровка на запалването и как се проверява-надявах се в МП ако я закачат на компютър да ми кажат нещо по въпроса, ама...Не щеш ли - наложи ми се да пътувам доста-пътуването беше до Германия и обратно, през Румъния-общо 4000 км.Позамислих се дали няма да имам проблеми по пътя ама..., навих се и тръгнах.Ако някой го интересува нещо по пътуването, нека пита, ще му кажа.Та все така си вървеше колата ми, както съм описвал в постовете си.Понякога трудно набираше и имаше слаба динамика и т.н., описвал съм го много.Новото е, че забелязах когато ми е пълен резервоара сякаш върви по добре-сякаш е по-пъргава, а като намалее бензина и става по-мудна.Защото няколко пъти пълних резервоара и го изпразвах и сякаш това забелязах, а може и да съм си въобразил нещо.Мисля че четох някъде из форума за някаква система за вентилиране на резервоара и за клапан за неизгорелите газове май беше нещо.Да не се получава някакво давене на мотора и от там загуба на динамика или някакъв вакуум в резервоара и от там пък да не се осигурява необходимия дебит на бензин, или да не работи безиновата помпа както трябва, или ако има нещо за регулиране на налягането на горивото към дюзите и то прави проблеми...ако има нещо такова, някой знае какво точно и как се прави или някой има идея, моля да каже за да пробвам.Иначе по магистралата си вървеше и дърпаше на по-високи обороти, като я натисках /дожаля ми повече/ до около 160 км./час и даде мн.добър разход на гориво, средно-6,4 л./100км./на отиване 6,2, а на връщане 6,6 л./100км./, но без градско-само по магистрали и извънградско шосе съм карал!От бензина също усетих разлика, но като цяло проблема не е от бензина.А ... извън България бензина наистина е друг/по-хубав и колата вървеше по-добре/Та, това е накратко.Ще очаквам някой да сподели с мен знанията или предположенията си!
Последна промяна от k_marinov на 14 сеп 2009, 20:05, променено общо 2 пъти.
К. Маринов
k_marinov@abv.bg, 087/ 8646101

focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от focusfocus » 07 сеп 2009, 14:07

Здрасти колега!

Отиди на Бош да ти направят диагностика, и да ти замерят импулсите към свещите. Как са ти м/у другото кабелите на свещите и Мафа, датчика на въздуховода? Ако не гаснеше на празен ход бих помислил, че е проблем в педала на газта, но....

провери си и ЛС

Потребителски аватар
k_marinov
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 26 мар 2008, 15:59
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.6 Zetec-SE 16V
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от k_marinov » 08 сеп 2009, 08:23

Здравейте!
Сигурно ще отида в Бош да си кажат и те думата.Кабелите са мисля добре, защото на тъмно нямам разсейки и пълзене на искри, а и на високи обороти ще предизвиква детонации и пляскания, а мотора работи идеално на високи обороти.МАФ датчика така и не разбрах къде се намира-няма по въздухопровода никакъв датчик и излизащи кабели и май нямам такъв-възможно ли е за този модел?Продължавам да мисля, че проблема идва около горивото или от центровката, която така и така не разбрах как е и как се прави или проверява.
К. Маринов
k_marinov@abv.bg, 087/ 8646101

by_cec
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от by_cec » 08 сеп 2009, 09:31

k_marinov написа:Здравейте!
Продължавам да мисля, че проблема идва около горивото или от центровката, която така и така не разбрах как е и как се прави или проверява.
Центровката на момента на запалване се прави от ЕЦУто по сигнал от датчика на коляновия вал, който пък няма никаква регулировка. Ако има нещо за настройване то ще се прави в завода производител. Колкото до МАФа, такъв нямаш,но имаш МАП който трябва да се "захранва" с вакуум някъде под дросела и е възможно тази връзка да е наушена.

Потребителски аватар
k_marinov
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 26 мар 2008, 15:59
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.6 Zetec-SE 16V
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от k_marinov » 09 сеп 2009, 08:46

Здравейте!
Гледах но не мога да се ориентирам дали имам такъв датчик или не :oops: .От Въздушния филтър въздухопровода минава през дроселната клапа и влиза към колекторите/под една черна като пластмасова обшивка/До това място е клапана за празен ход, монтиран към същата пластмасова обшивка.Няма кабели да излизат по това трасе на въздухопровода, значи няма никакви датчици.Някакви снимки ако има някой от същия мотор нека ми прати, за което ще съм благодарен!Има една тръба която влиза в тази пластмасова обшивка/така вече я наричам/ и тя идва от еднo устройство монтирано в моторния отсек на преградната стена към купето, над разширителния съд за охлаждащата течност.Предполагам, че това е някакъв клапан защото мяза на магнитвентил с букса за ел.управление, но за какво е и какво прави незнам.Ще очаквам някой да ми каже!
К. Маринов
k_marinov@abv.bg, 087/ 8646101

Velin bs
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 18 юни 2008, 09:40
Модел на автомобила: Ford Focus
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Помогнете за в гр. Бургас

Мнение от Velin bs » 05 ное 2009, 18:30

Да се вклча и аз... Боша на околовръстното преди Хонда са много добри, въобще никакво МП не ти трябва, с тези издухани пенсионери. И на мен ми правеше подобни номера, заведох е на Бош и се оказа че катализатора е заминал и ми е отремонтираха. :)

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта