ТУРБО - Мощност

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ТУРБО - Мощност

Мнение от gazetto » 30 апр 2010, 23:13

gornataol написа:Здравейте колеги,

Днес направих диагностика в сервиз на Форд (МОТО ПФОЕ). След като закачихме на компютъра и обясних какви са симптомите - се оказа че ЕГР клапана не затваря в границите които са посочени в характеристиките, т.е момчето от сервиза ми показа графиките и се вижда че на празен ход клапана не затваря при 3000 об/мин както трябвало и малко закъснява със затварянето. На кратко клапана не работи коректно. Също показа грешка на сензора за вакум който е свързан с ЕГР-а. Обяснението бе че те са свързани-двата датчика и грешката вероятно е комбинирана с натрупване. Цената обаче на ЕГР е направо помрачителна :) егати частите (БМВ 5 та серия има по евтени части... ) Предложи ми да изолираме ЕГР т.е. да го запушим... но за сега не го направихме.
Някой да се сблъсквал с този проблем?
Щом е ЕГР затапвай смело.Има бая теми за него.
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ТУРБО - Мощност

Мнение от diesel1.6 » 30 апр 2010, 23:24

Не давай пари по акълите на този монтьор. Ти нали се оплакваш за влошена работа съвсем не само на 3000 оборота? Дори вероятно най-голямата разлика е ниските, 1700-2300. Хубави инструменти са му дали, но не може да ги ползва.
За съжаление само мога да го покритикувам, не знам как да се реши проблемът. Най-малкото, егр се маха за доста малко пари.

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ТУРБО - Мощност

Мнение от PcMan » 01 май 2010, 16:17

Някой колега спомена, че колата променя маниера си когато ти го промениш - със същия фокус и двиг. съм и при извънградско при спокойно каране без изпреварвания да кажем 20км -> следващо яко настъпване на газта за начало на редица изпреварвания -> колата е мудна при първото изперварване и бързо влиза в "ролята си" и турбото се развърта мигновено и рязко, усеща се видима разлика в поведението на колата. В града идентично - колата е мудна ако не ти прищракне нещо -> след което е мудна точно максимум 1мин от натискането здраво на газта след което се променя и почваш да минаваш всички на турбо, което се усеща как се включва и развърта, което липсва при нормално каране -> газ само за 1 изпреварване или бърз старт.
Последна промяна от PcMan на 01 май 2010, 19:49, променено общо 1 път.
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
to6kooo
потребител
потребител
Мнения: 213
Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: ТУРБО - Мощност

Мнение от to6kooo » 01 май 2010, 19:09

Абе колега 'diesel 1.6',не те знам какъв си и с какво се занимаваш,ама както ти писаха по-горе престани да пишеш глупости,ако ти станат някой ден по-ясни нещата тогава давай акъл,то това не е 1.6d или 1.8td,това което са казали на човека е правилно.За колегата с Фокуса-затапвай ЕГР-а и карай :wink:

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ТУРБО - Мощност

Мнение от diesel1.6 » 01 май 2010, 23:31

Аха, а ти, Тошко, какво предлагаш? Та кое е правилното? Аз му казвам да не си сменя клапан и други, които не се знае дали са повредени, а да приложи много по-евтиното побългаряване. Да си неутрализира ЕГР.
хапливите си приказки си ги заври в коша за боклук. Хайде да ти доведа 2-3 колици и да видим колко си сръчко?
to6kooo написа:Абе колега 'diesel 1.6',не те знам какъв си и с какво се занимаваш,ама както ти писаха по-горе престани да пишеш глупости,ако ти станат някой ден по-ясни нещата тогава давай акъл,то това не е 1.6d или 1.8td,това което са казали на човека е правилно.За колегата с Фокуса-затапвай ЕГР-а и карай :wink:

vaskoi_pa
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 02 май 2010, 08:23
Модел на автомобила: ford focus combi 1.8tddi 66kw
Status: Извън линия

Re: ТУРБО - Мощност

Мнение от vaskoi_pa » 02 май 2010, 09:33

аз също имах същия проблем с губенето на мощност по време на движение както казваш ходих в няколко сервиза в пазарджик ,но ми казаха че само в сервиз на мото-пфое имат необходимата програма за диагностика.Като отидох в Еврокар(предстаител на мото-пфое в Пз) и ми закачиха фокусника на компа показа грешка на ГНП.

petar55
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 23 апр 2007, 14:02
Модел на автомобила: Ford Eskort
Status: Извън линия

Re: ТУРБО - Мощност

Мнение от petar55 » 02 май 2010, 17:33

Напълно е възможно да се окаже повредата в помпата Бош,която дава много дефекти в този Фокус 90 кс.Върху тази помпа има инсталиран втори компютър за нейното управление.Ремонта е скъп.Купувайте само коли Common Rail.Там помпата не толкова сложна и е много надежна.Тази проблемна помпа се слага и на други марки TDI двигатели .

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта