ТУРБО - Мощност
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ТУРБО - Мощност
Щом е ЕГР затапвай смело.Има бая теми за него.gornataol написа:Здравейте колеги,
Днес направих диагностика в сервиз на Форд (МОТО ПФОЕ). След като закачихме на компютъра и обясних какви са симптомите - се оказа че ЕГР клапана не затваря в границите които са посочени в характеристиките, т.е момчето от сервиза ми показа графиките и се вижда че на празен ход клапана не затваря при 3000 об/мин както трябвало и малко закъснява със затварянето. На кратко клапана не работи коректно. Също показа грешка на сензора за вакум който е свързан с ЕГР-а. Обяснението бе че те са свързани-двата датчика и грешката вероятно е комбинирана с натрупване. Цената обаче на ЕГР е направо помрачителнаегати частите (БМВ 5 та серия има по евтени части... ) Предложи ми да изолираме ЕГР т.е. да го запушим... но за сега не го направихме.
Някой да се сблъсквал с този проблем?
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ТУРБО - Мощност
Не давай пари по акълите на този монтьор. Ти нали се оплакваш за влошена работа съвсем не само на 3000 оборота? Дори вероятно най-голямата разлика е ниските, 1700-2300. Хубави инструменти са му дали, но не може да ги ползва.
За съжаление само мога да го покритикувам, не знам как да се реши проблемът. Най-малкото, егр се маха за доста малко пари.
За съжаление само мога да го покритикувам, не знам как да се реши проблемът. Най-малкото, егр се маха за доста малко пари.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ТУРБО - Мощност
Някой колега спомена, че колата променя маниера си когато ти го промениш - със същия фокус и двиг. съм и при извънградско при спокойно каране без изпреварвания да кажем 20км -> следващо яко настъпване на газта за начало на редица изпреварвания -> колата е мудна при първото изперварване и бързо влиза в "ролята си" и турбото се развърта мигновено и рязко, усеща се видима разлика в поведението на колата. В града идентично - колата е мудна ако не ти прищракне нещо -> след което е мудна точно максимум 1мин от натискането здраво на газта след което се променя и почваш да минаваш всички на турбо, което се усеща как се включва и развърта, което липсва при нормално каране -> газ само за 1 изпреварване или бърз старт.
Последна промяна от PcMan на 01 май 2010, 19:49, променено общо 1 път.
- to6kooo
- потребител
- Мнения: 213
- Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: ТУРБО - Мощност
Абе колега 'diesel 1.6',не те знам какъв си и с какво се занимаваш,ама както ти писаха по-горе престани да пишеш глупости,ако ти станат някой ден по-ясни нещата тогава давай акъл,то това не е 1.6d или 1.8td,това което са казали на човека е правилно.За колегата с Фокуса-затапвай ЕГР-а и карай 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ТУРБО - Мощност
Аха, а ти, Тошко, какво предлагаш? Та кое е правилното? Аз му казвам да не си сменя клапан и други, които не се знае дали са повредени, а да приложи много по-евтиното побългаряване. Да си неутрализира ЕГР.
хапливите си приказки си ги заври в коша за боклук. Хайде да ти доведа 2-3 колици и да видим колко си сръчко?
хапливите си приказки си ги заври в коша за боклук. Хайде да ти доведа 2-3 колици и да видим колко си сръчко?
to6kooo написа:Абе колега 'diesel 1.6',не те знам какъв си и с какво се занимаваш,ама както ти писаха по-горе престани да пишеш глупости,ако ти станат някой ден по-ясни нещата тогава давай акъл,то това не е 1.6d или 1.8td,това което са казали на човека е правилно.За колегата с Фокуса-затапвай ЕГР-а и карай
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 02 май 2010, 08:23
- Модел на автомобила: ford focus combi 1.8tddi 66kw
- Status: Извън линия
Re: ТУРБО - Мощност
аз също имах същия проблем с губенето на мощност по време на движение както казваш ходих в няколко сервиза в пазарджик ,но ми казаха че само в сервиз на мото-пфое имат необходимата програма за диагностика.Като отидох в Еврокар(предстаител на мото-пфое в Пз) и ми закачиха фокусника на компа показа грешка на ГНП.
-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 23 апр 2007, 14:02
- Модел на автомобила: Ford Eskort
- Status: Извън линия
Re: ТУРБО - Мощност
Напълно е възможно да се окаже повредата в помпата Бош,която дава много дефекти в този Фокус 90 кс.Върху тази помпа има инсталиран втори компютър за нейното управление.Ремонта е скъп.Купувайте само коли Common Rail.Там помпата не толкова сложна и е много надежна.Тази проблемна помпа се слага и на други марки TDI двигатели .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта