Проблем със Fiesta Zetec 1.25
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 13 май 2010, 15:21
- Модел на автомобила: subaru impreza gl wagon 1994, peugeot 306 dturbo
- Status: Извън линия
Проблем със Fiesta Zetec 1.25
здравейте! имам проблем с фиеста 1.25 зетек 97, 2-ри цилиндър не работи, свеща е мокра, свещите и бубината мисля, че са изправни, тествах ги няколко пъти. Направих тест на компресията, но компресомера не се навива в резбата на свеща, много е дълбоко
все пак замерих 7+ компресия на всичките цилиндри, и до колкото знам на двигателя са му сменяни сегметни и напасвани клапани преди 1-2 год. Маслото и водата са ок. Въпреки това във втори цил. има ужасно много бензин, колата пуши доста и мирише на бензин. откачих кабелите на инжекторите, при което завъртях на стартер и пръскаше леко от въпросния цилиндър. Възможно ли е да е инжектора?
ъпдейт: проверих хлабините на клапаните, перфектни са. извадих рампата с ижекторите и дадох на контакт. от инжектора на втори цилиндър зашуртя яко бензин. о-пръстените са му ок. ще пробвам да намеря такъв и да го сменя. надявам се проблема да е от самия инжектор. ако някой се е сблъсквал с подобно нещо моля да сподели малко опит. надявам се темата да е полезна.

ъпдейт: проверих хлабините на клапаните, перфектни са. извадих рампата с ижекторите и дадох на контакт. от инжектора на втори цилиндър зашуртя яко бензин. о-пръстените са му ок. ще пробвам да намеря такъв и да го сменя. надявам се проблема да е от самия инжектор. ако някой се е сблъсквал с подобно нещо моля да сподели малко опит. надявам се темата да е полезна.
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Fiesta Zetec 1.25
При тази компресия дето си я измерил, трябва да се радваш ако само втори цилиндър не работи. Масло гори ли?
Ако си от Варна, ела ще ти измеря компресията и може да подкараме втори цилиндър.
Ако си от Варна, ела ще ти измеря компресията и може да подкараме втори цилиндър.
Автомобилен ретро клуб Shark
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 13 май 2010, 15:21
- Модел на автомобила: subaru impreza gl wagon 1994, peugeot 306 dturbo
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Fiesta Zetec 1.25
доста далече съм от Бг. двигателя е чук, след основен ремонт е, причината за ниското показание на компресомера е, че го натисках с клещите, понеже му е къса резбата и не можах да го навия. обаче от единя инжектор тече мноооого бенз, дори само като дам на контакт и завърти бенз помпата
ще пробвам да ги разменя инжекторите и ще пиша за резултат

-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Fiesta Zetec 1.25
E те вариантите не са много : или е блокирал инжектора или е опушил драйвера на компа.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 13 май 2010, 15:21
- Модел на автомобила: subaru impreza gl wagon 1994, peugeot 306 dturbo
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Fiesta Zetec 1.25
лоша работа не е от инжекторите пак прави същото... какъв сигнал трябв да идва до тях?
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Fiesta Zetec 1.25
дано това ти даде някакви насокиpishman maistor написа:лоша работа не е от инжекторите пак прави същото... какъв сигнал трябв да идва до тях?
http://www.autoprospect.ru/ford/fiesta/ ... sunok.html" onclick="window.open(this.href);return false;
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 13 май 2010, 15:21
- Модел на автомобила: subaru impreza gl wagon 1994, peugeot 306 dturbo
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Fiesta Zetec 1.25
еми пичове колата стоя от доста време така, ама я оправих. причината, че не се оправи веднага при смяната на дюзите е, че просто се беше задавила брутално
от старите дюзи сълзеше 1-вата а втората направо течеше
въпреки, че си цъкат като ги закача на буксите, тоест елекрическата част бачка, съпротивлението е в норми.. сложих дюзи от ford ka 1.3, с малко различно съвпротивление са ама работи перфектно. единствения проблем е, че са се изляли няколко литра бензин в катализатора
като я натисна много заглъхва, и почва да дими опред от катализатора, това си е една малка бомба, дали ще се оправи с каране?



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 26 госта