ПОМОГНЕТЕ СМЯНА НА ДВИГАТЕЛ
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 20 апр 2008, 13:39
- Модел на автомобила: Ford Escord
- Status: Извън линия
ПОМОГНЕТЕ СМЯНА НА ДВИГАТЕЛ
Здравейте , възможно ли е да сложа двигател от Форд Ескорт 1.6 д на Фиеста 1.8 д.Ако някой е правил тази смяна имали различия по захващането на мотора.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПОМОГНЕТЕ СМЯНА НА ДВИГАТЕЛ
Вероятно ще стане.
Но по отношение на скоростни показатели...по-голям мъртвец от 1,6 дизел историята на Форд не познава.Ще имаш една много,ама много бавна кола.
Но по отношение на скоростни показатели...по-голям мъртвец от 1,6 дизел историята на Форд не познава.Ще имаш една много,ама много бавна кола.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПОМОГНЕТЕ СМЯНА НА ДВИГАТЕЛ
Да, караме такава фиеста. 1,6 е чудесен двугател, с отлично поведение и отзивчивост на педала на газта. Специално е хастроен да поддържа много упорито минималните си обороти и да може да се кара на празен ход на втора в задръствания (това го четох от обсъждания от едно време и реклами оттогава). Най-икономичният дизел до преди десетина години. Много здрав.
На този двигател тъпотията е със системата за работа на студен двигател (както винаги) и с разцентроването на помпата от "майстори". Първото се ликвидира с демонтажа на термоелемента от помпата, второто - с късмет да е в ред колата, или центровка. Поне помпата е много по-известна из Бг и по света и уж има данни и опит за ремонта и. Освен това струва 20-50 лв на старо. И върви на олио.
Сменяй смело, фиестата става супер. И да има разлики в захващането през годините, присъединителните места и отвори и резби са налични и трябват само гредичка отдолу или тампони.
Аз се чудя да си сложа такъв на купе ескорт комби 91 - 00.
На този двигател тъпотията е със системата за работа на студен двигател (както винаги) и с разцентроването на помпата от "майстори". Първото се ликвидира с демонтажа на термоелемента от помпата, второто - с късмет да е в ред колата, или центровка. Поне помпата е много по-известна из Бг и по света и уж има данни и опит за ремонта и. Освен това струва 20-50 лв на старо. И върви на олио.
Сменяй смело, фиестата става супер. И да има разлики в захващането през годините, присъединителните места и отвори и резби са налични и трябват само гредичка отдолу или тампони.
Аз се чудя да си сложа такъв на купе ескорт комби 91 - 00.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта