pulse latching relay controller???
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
pulse latching relay controller???
Колеги пиша с молба за помощ !
нужно ми е устроиство което да се връзва към бубината на колата и като достигна дадени обороти (примерно 3000) да дава сигнал към реле и да подържа сигнала "+" докато не падне под 3000 оборота на вала !
Нещо като автоматичното ключе на газова уредба но все едно да връща на бензин като паднат под зададените обороти
в нета намерих само едно такова...

Моля да ми дадете някъкви идеи и напътсвия
нужно ми е устроиство което да се връзва към бубината на колата и като достигна дадени обороти (примерно 3000) да дава сигнал към реле и да подържа сигнала "+" докато не падне под 3000 оборота на вала !
Нещо като автоматичното ключе на газова уредба но все едно да връща на бензин като паднат под зададените обороти
в нета намерих само едно такова...

Моля да ми дадете някъкви идеи и напътсвия

Последна промяна от viksata на 19 юли 2010, 16:49, променено общо 1 път.

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: pulse latching relay controller???
А каква е целта на занятието
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: pulse latching relay controller???
Идеята е да ми отваря един вакумен клапан и да затваря една клапа в смукателния колектор VI System от Scorpio 2 DOHC 16v.
Тази клапа я затваря компа EEC V а аз съм с EEC IV . Клапата се затваря при 3200 оборота и пак се отваря когато оборотите паднат под 3200. Имам го и компа от Scorp 2 но тои е с толкова излишни датчици и ламбди сонди че изобщо не мисля да го слагам
Тази клапа я затваря компа EEC V а аз съм с EEC IV . Клапата се затваря при 3200 оборота и пак се отваря когато оборотите паднат под 3200. Имам го и компа от Scorp 2 но тои е с толкова излишни датчици и ламбди сонди че изобщо не мисля да го слагам

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: pulse latching relay controller???
Намери някой да ти изработи аналогов оборотомер, към чийто изход да свърже компаратор настроен да се преобръща на неоходимото напрежение и си готов.
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: pulse latching relay controller???
Благодаря колега аз нямам познат които да ми го изработиby_cec написа:Намери някой да ти изработи аналогов оборотомер, към чийто изход да свърже компаратор настроен да се преобръща на неоходимото напрежение и си готов.

Дали някои колега може да ми го направи аз ще се ревънширам


2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта