Помощ при теч на масло!?
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Помощ при теч на масло!?
Колеги, имам нужда от помощ. Проблема е следния - имам теч на масло. След неколкоктратни посещения в сервиз вчера се оказа че теча е от шайбата на ГНП на агренажния ремък. Свалихме я с майстора (захваната е за друга шайба на самата помпа посредством три болта), и се оказа че братята италианци са го решили тоз проблем посредством силикон, но явно доста неефективно. Стана ми странно какво прави масло в помпата, въобще не предполагах че от там ще има теч, дори бях си поръчал семеринг за коляновия вал. Не ни остана нищо друго освен и ние да сложим силикон, уж повече и нов, но както се предполагаше само докато се прибера бе протекло отново. Двигателя е 1.8 TDDI , а колата е Фокус '00
Молбата ми към вас е да проверите в Микроката, Тис-а , аутодата-та или където намерите, дали между шайбата и помпата има някакъв семеринг, който при мен липсва? И за да не изглежда на тунеядство да обясня- тъпото служебно прокси не отваря сайтове от рода на дата-та, а с домашния имам проблем.
Молбата ми към вас е да проверите в Микроката, Тис-а , аутодата-та или където намерите, дали между шайбата и помпата има някакъв семеринг, който при мен липсва? И за да не изглежда на тунеядство да обясня- тъпото служебно прокси не отваря сайтове от рода на дата-та, а с домашния имам проблем.
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ при теч на масло!?
Само не разбрах тече зад голямата шайба или зад малката. Погледнах в Микроката и едиственото което е дадено като уплътняващо между голямата шайба и тялото на помпата е една гарнитурка с приблизително триъгълна форма на цена от около 8 лв.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Помощ при теч на масло!?
Когато отворихме капака на агренажа, измихме хубаво ремъци, шайби и въобще всичко което видяхме, запалихме двигателя се появи капка зад малката шайба на агренажа. Развихме трите болта и видяхме че бе запълнена с силикон - нещо което явно не е оригинално. Предполагам, че става въпрос за теч между двете шайби, но не съм сигурен на 100%. Междувременно след като писах тук звъннах в МП Младост и от там учтиво ми казаха че има гарнитура, но те в момента я нямат налична. А колегата от магазина на Д.Петков говореше за семернг - плочка!? Колега, въпросното оплътнение за 8 лв. къде точно се поставя? Защото така и така ще разглабям, то поне и него да сменя ако не се налага да разглобя половината двигател.
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ при теч на масло!?
Човека за семеринга може да е прав. Аз от там пазарувам и досега е бил винаги прав, така че можеш да му се довериш. Отиди при нега с VIN-а и той ще ти покаже на Микроката за какво става въпрос. Успех!
Edit: Сега бях в магазина и говорих с човека. Според това което ми обясни става въпрос за семеринг, при положение че ти тече както го описваш към ангренажа. А цапа ли ремъка? Цената на семеринга е около 62 лева.
Edit: Сега бях в магазина и говорих с човека. Според това което ми обясни става въпрос за семеринг, при положение че ти тече както го описваш към ангренажа. А цапа ли ремъка? Цената на семеринга е около 62 лева.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта