защо се форсира при палене фиестата
- beni barzia
- потребител 
- Мнения: 188
- Регистриран: 24 окт 2005, 23:05
- Модел на автомобила: Eskort 96,1.6-16V/BMW E30
- Местоположение: софия,new iskar
- Status: Извън линия
защо се форсира при палене фиестата
колеги помагайте,фиестата при всяко палене се форсира сама доста и след няколко секунди и падат оборотите до нормални,от какво може да е това форсиране и как да го оправя
става въпрос за фиеста 1,1-90г.с ел.бензинова помпа/мисля че е моно инжекция/
			
									
									
						става въпрос за фиеста 1,1-90г.с ел.бензинова помпа/мисля че е моно инжекция/

- beni barzia
- потребител 
- Мнения: 188
- Регистриран: 24 окт 2005, 23:05
- Модел на автомобила: Eskort 96,1.6-16V/BMW E30
- Местоположение: софия,new iskar
- Status: Извън линия
- licho
- потребител 
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
 Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
- Status: Извън линия
Re: защо се форсира при палене фиестата
като се стартира двигателя и се вдигат оборотите, всичките датчици събират информация и след това падат до оборотите на празен ход.beni barzia написа:колеги помагайте,фиестата при всяко палене се форсира сама доста и след няколко секунди и падат оборотите до нормални,от какво може да е това форсиране и как да го оправя
става въпрос за фиеста 1,1-90г.с ел.бензинова помпа/мисля че е моно инжекция/
може би някой датчик не ти работи и затова вдига повече. а може и от възвратния клапан или както го наричат, забравих другото име. отиди на диагностика най добре ако те съмнява
 Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
 Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!- jack71
- потребител 
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
нормално ескорта ми като пали вдига до 1200-1300 и после падат според доколко е загряла. като му се повреди стъпковото моторче и датчика на дроселовата клапа спря да вдига обороти при палене и се палеше с газ от педала. след като ги смених тия работи се оправи и пак вдига така оборотите . според мен това моторче определя доколко да се вдигат оборотите отначало. 
stangen понеже си от варна и ако ти се занимава с този проблем ( който мисля че е електроника) мога да ти кажа един сервиз за елкон който е доста добър. момчето е чак, държи форма особено при тези магии и може да фърли едно очо. пък и не взима скъпо - за елкон 15-20 зависи от проблема
			
									
									
						stangen понеже си от варна и ако ти се занимава с този проблем ( който мисля че е електроника) мога да ти кажа един сервиз за елкон който е доста добър. момчето е чак, държи форма особено при тези магии и може да фърли едно очо. пък и не взима скъпо - за елкон 15-20 зависи от проблема
- 
				веден
- потребител 
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
jack71,  много ми е интересно как разбра , че ти се е повредил датчика на дроселовата клапа, защото и аз съм се насочил към него, но установявам , че като го изключа няма никаква разлика нито в паленето нито във вървенето. Значи ли това , че и когато е включен също не работи . Ще бъда благодарен ако се обадиш.
			
									
									
						- jack71
- потребител 
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
ами незнам точно. разбрах след като отидах на елкон за друг проблем и пича ми каза. гледах го на компютъра му как точно работи. едно просто съпротивление : подава напрежение към единия край и като го обтяга (клапата се отваря) напрежението се покачва при изхода. ако не се лъжа волтажите бяха някъде от 2.5в в начално положение докъм 4в в крайно. НО не ми взимай думите насериозно щото не помня с точност. ако го изключиш прекъсваш веригата и просто няма напрежение в другия край на жичката или нещо от сорта си. абе с електрониките съм много слаб. я колегите които разбират да се намесят...
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта





