Въздух в нафтата
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въздух в нафтата
За колата от профила.В последно време пали трудно дори и на тези температури.Изразява се в нуждата да се върти 10-15 сек с претрисане и тогава пали.Или да се върти 2-3 пъти по 5 сек.Иначе работи добре.
Свещи - изправни / свалени-гледани/. Диагностиката показа намалено налягане в рейла /Трябвало да е 200 бара , а то било 160 в стартов режим/.Тъй като една от причините за това може да е и наличието на въздух в нафтата и като най-лесна за отстраняване се хванах с това.
И така - сложих прозрачен маркуч между филтъра и ГНП. Виждам следното- при обороти на ПХ - няма въздух.Започвам да форсирам и след 4-5 сек - тръгва въздух и си върви така докато не пусна педала.Реших че гълта въздух някъде от резервуара до филтъра / Има 4 бр. бързи врзки с О пръстени/.За да елиминирам този участък захраних филтъра директно от туба. За съжаление нещата се повториха. Въпроси :
1. може ли да вкарва въздух от веригата за обратна нафта. Всички връзки за сухи и изглеждат надеждни. Маркучите са здрави.
2.от къде другаде може да вкарва въздух?
Благодаря предварително.
Свещи - изправни / свалени-гледани/. Диагностиката показа намалено налягане в рейла /Трябвало да е 200 бара , а то било 160 в стартов режим/.Тъй като една от причините за това може да е и наличието на въздух в нафтата и като най-лесна за отстраняване се хванах с това.
И така - сложих прозрачен маркуч между филтъра и ГНП. Виждам следното- при обороти на ПХ - няма въздух.Започвам да форсирам и след 4-5 сек - тръгва въздух и си върви така докато не пусна педала.Реших че гълта въздух някъде от резервуара до филтъра / Има 4 бр. бързи врзки с О пръстени/.За да елиминирам този участък захраних филтъра директно от туба. За съжаление нещата се повториха. Въпроси :
1. може ли да вкарва въздух от веригата за обратна нафта. Всички връзки за сухи и изглеждат надеждни. Маркучите са здрави.
2.от къде другаде може да вкарва въздух?
Благодаря предварително.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въздух в нафтата
Обикновено влиза някъде между входа на филтъра и помпите.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Въздух в нафтата
Недозатегнат и евентуално замърсен филтър или са хлабави връзките към него.Miri4 написа:За колата от профила.В последно време пали трудно дори и на тези температури.Изразява се в нуждата да се върти 10-15 сек с претрисане и тогава пали.Или да се върти 2-3 пъти по 5 сек.Иначе работи добре.
Свещи - изправни / свалени-гледани/. Диагностиката показа намалено налягане в рейла /Трябвало да е 200 бара , а то било 160 в стартов режим/.Тъй като една от причините за това може да е и наличието на въздух в нафтата и като най-лесна за отстраняване се хванах с това.
И така - сложих прозрачен маркуч между филтъра и ГНП. Виждам следното- при обороти на ПХ - няма въздух.Започвам да форсирам и след 4-5 сек - тръгва въздух и си върви така докато не пусна педала.Реших че гълта въздух някъде от резервуара до филтъра / Има 4 бр. бързи врзки с О пръстени/.За да елиминирам този участък захраних филтъра директно от туба. За съжаление нещата се повториха. Въпроси :
1. може ли да вкарва въздух от веригата за обратна нафта. Всички връзки за сухи и изглеждат надеждни. Маркучите са здрави.
2.от къде другаде може да вкарва въздух?
Благодаря предварително.
Мръсен филтър примерно ще създава подналягане (това е нещо като вакуум, но не пълен - налягане, по-ниско от външното), което ще вкарва въздух от бързите връзки или уплътнението на филтъра. При празен ход, дебитът през филтъра е достатъчен, за да не се създаде голямо подналягане и да започне засмукване на въздух.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Въздух в нафтата
На колко хил. километра сменяш горивен филтър?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Въздух в нафтата
Заобколи филтъра за проба и пак пиши!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въздух в нафтата
Значи.... при тези двигатели подкачващата помпа е интегрирана в ГНП.Т.е. цялата верига от резервуара през филтъра до ГНП е под вакуум и може да засмуква от 100 места.
Сложих прозрачен маркуч и м/у обратната нафта от ГНП и филтъра и там се появи този въздух
Повтарям при ПХ нямя въздух ,а се появява само при форсаж над 3000 об. Продължавам борбата.
Сложих прозрачен маркуч и м/у обратната нафта от ГНП и филтъра и там се появи този въздух
Повтарям при ПХ нямя въздух ,а се появява само при форсаж над 3000 об. Продължавам борбата.
- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Въздух в нафтата
И аз имам този проблем от скоро Ако сменя маслото и масления филтър дали ще се оправи проблема? Или ще трябва да сменям и горивния филтър
Така или иначе след 1000км. ще трябва да ги сменям
Така или иначе след 1000км. ще трябва да ги сменям
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта