Тампон на носач ли е?

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
Манияка
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 05 май 2006, 20:56
Модел на автомобила: Мондео CHIA 1.8 16v 115 PS и Орион 1.4 73 PS Моно
Местоположение: Крумовград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Манияка » 05 юли 2006, 18:14

Не се излагайте бе.Аз като си сменях тампоните на десния носач на Монито изобщо не са ме питали какъв вид и тем подобни.Казах им модел и година и ми изкараха комплекта преден и заден и никакъв проблем.Това наистина за пръвпът го чувам за различни видове. *072* *00147*

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 05 юли 2006, 20:15

Може,може и да са различни ако е сменян целия носач барабар с тампоните\на мондео така се прави по принцип\ но на някой друг производител и ето ти ...различни тампони

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 05 юли 2006, 23:06

Не само това може са е причината....а на колегата дето е сменял сам на дестия насач тампоните ще кажа - колега ти да си нямашсервиз и много свободно време - щом са тръгнали те ще тръгнат и левите - сменята се всички симетрични части!

Потребителски аватар
Манияка
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 05 май 2006, 20:56
Модел на автомобила: Мондео CHIA 1.8 16v 115 PS и Орион 1.4 73 PS Моно
Местоположение: Крумовград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Манияка » 06 юли 2006, 09:26

Бе колега не си ме разбрал както трябва.Това че като писах,че съм сменял тампоните не означава че сам съм си ги сменял.Ходих в сервиз при майстор,който ми ги прави на преса.

ПАЦО
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 17 май 2006, 16:20
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8Д
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от ПАЦО » 06 юли 2006, 14:01

относно цените ,които дават в МП са готови да ни отрежат главите.Консумативите са доста по-скъпи,а реално не издържат кой знае повече.За пример : 263лв за комплект биелетки,при цена на Козлодуй 15лв. за брой.Минал съм 20 000км и не са мръднали

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 06 юли 2006, 15:34

Ей това с тампоните и аз го имах този проблем; най - сигурната диагностика е следната - караш с над 50-60км/ч., пускаш волана и натискаш спирачката; ако са тиздрави тампоните колата си продължава направо; ако обаче някой е дал фира предницата рязко се дръпва на ляво или на дясно /абе направо става страшно и гледайте да н експериментирате в натоварено движ., за д не стане фал/. Метод 2 - вдигаш предницата на крик и започваш да клатиш в посока напред - назад гумата с ръце и ако има луфт - кофти.


А това с тракането в едното колело в завой и/или по неравности може да се дължи и на съсипани биалетки /на мен ми е тръгнала тази на лявото колело и издава много гадни звуци/.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 06 юли 2006, 17:10

Колега, не давай такива съвети! Този опит почти винаги води до мръдване, колкото и минимално да е! Няма да мръдне единствено ако се сложи чисто стоманен тампон, но ще друса яко!

Потребителски аватар
gin
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 май 2005, 13:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от gin » 07 юли 2006, 03:12

Ами аз смених комплект тампони, 2 големи и 2 малки. 55 кинта в МП. Майстора беше с преса ;) Иначе, пооправи се положението.

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Мнение от licho » 07 юли 2006, 11:53

аз сменях в д & н в овча купел, шарнир десен, тампони (втулки на носачи, бяха се изяли и тропаше). оказа се че има шарнири с три болта и с два болта (както е показано в microcat). по каталог на моя автомобил трябва да е с три болта но реално е с два болта, а самия носач си има логото форд и съответните номера. има разлика в частите на еднаквите модели.
120 лева ми излезна всичко, шарнира струваше около 34 лева (lemfoerder), работата общо беше около 30 лева, болтове за шарнира, тампоните бяха към 10 лева средна цена. (някой ако държи точните цени ще ги добавя допълнително. оказа се че в младост шарнира струваше към 40 лева - "гаранция не може да ти дадем на тези пътища, най много 6 месеца дори и толкова му е много" "имаме с гаранция но те са по скъпи", съответно в другия сервиз този скъпия модел с гаранцията се оказа по евтино. и провериха какво става - колегата нещо се е объркал. сега спря да тропа. тампоните струват като в МП не е голяма разликата.
на едното място си тествах амортисьорите, казаха всичко е наред. в другия сервиз тръгнали са вече. смениха ми и две крушки понеже били изгоряли включително с начислен труд, понеже съм щял да излезна и да ме спрат полицаиите и после да се върна да им се карам на тези от сервиза, дори единия приемчик разпалено ми обясни как изпреварвал такива с неработещи светлини и ги засичал и им казвал да си ги сменят .... в интерес на истината не ми светеше осветлението за задния номер, другите си работеха.
и между другото в МП смяната на дискове и накладки е към 40 лева работата, на едно място 70 ми поискаха. предните дискове са на цени като по другите магазини. така че не режат постоянно глави там първо проверете и след това недоволствайте ако има основание.

успех :D
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 07 юли 2006, 16:48

Естествено, че винаги щ има луфт /изключително минимален/, но който е пробвал на разбити тампони няма как да сгреши - там луфта е 1-3см /огклонение на гумата от центъра/ в посока напред-назад /абе направо имаш чувството че колелото ще ти остане в ръцете/!

Потребителски аватар
gin
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 май 2005, 13:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от gin » 09 юли 2006, 12:31

Абе сега всичко е супер, вози още по добре, обаче... тъпия проблем си стои, се оказва... Примерно, срез на асфалта с дълбочина 1см и ширина 2 педи, ляв завой с 20км/ч и дааан. Кво ли е това чудо...

След смяната на тампоните я разходих по един лунен пейзаж да я тествам, и изглеждаше наред. Ама такива резки дупчици от дясно не ще да ги вземе кротко. Ама че работа.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 18 юли 2006, 11:50

При мен се оказаха тампони на носачите - четирите 76 лв. от МП. Колата е тествана с две разходки до морето за това се забавих с отговора

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 18 юли 2006, 20:32

Честито, дано да си попаднал на качествени и добър майстор да ги е слагал :wink: :wink: , че в РБ довери в аванс на никого!

Потребителски аватар
gin
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 май 2005, 13:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от gin » 20 юли 2006, 13:46

Ахъм, пък моя проблем си остава без решение, но никой не може да ми каже какво е.

zarc
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 11 мар 2006, 11:42
Модел на автомобила: Eskort 1.4 CVH 92 хечбек
Местоположение: Sofiq,Suha reka
Контакти:
Status: Извън линия

ами карай така!

Мнение от zarc » 11 авг 2006, 18:54

Не бой се приятел,и аз имам същия проблем.както и да карам все чувам потропване най-вече вдясно.Закарах я на сервиз,там едно момче я погледна,каза че тампони са отишли,десния амортисиор е изпуснал и след 230 лева дадени от мен трябваше да е окей.Обаче:на тръгване от сервиза чувам абсолютно същите потропвания и побеснявам.Правя проверка:всичко наистина е сменено и както трябва.А сега де?И си карам така,надувам СД плеъра да не ме дразни и газ.Не знам какво друго да измисля,колата си е префектна отпред.Чакам съвети,ако има:)

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от evg2 » 12 авг 2006, 14:15

gin написа:Ахъм, пък моя проблем си остава без решение, но никой не може да ми каже какво е.
луфта на лагерите на колелото проверявал ли си?

zarc
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 11 мар 2006, 11:42
Модел на автомобила: Eskort 1.4 CVH 92 хечбек
Местоположение: Sofiq,Suha reka
Контакти:
Status: Извън линия

re

Мнение от zarc » 12 авг 2006, 18:29

Да,всичко ми е наред по предницата.Днес обаче се загледаг и ми се струва че потропват пластмасовите кори които са под калниците,допират се до престилката и май те потропват.Утре ако имам време ще видя дали със щипки или с нещо друго да ги направя така,че да не допирата или да не мърдат много и пак ще кажа тука.Ама май това ще излезе.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: re

Мнение от paci » 12 авг 2006, 23:24

След пълен оглед и последвала смяна на 3 тампона (2 на стабилизиращата щанга и на десен носач големия) пак остана луфт и потропване като на биалетка на малки неравности.
При нормален оглед не се хваща нищо.
Днес спецялно за това ходих при моя човек и той я оглежда доста щото той я гледа той сменява и аз се връщам с оплакване. Огледа го правим вече 3 и повече седмици след смяната на тампоните но все нямам време да ида.
Чувах луфта и потропването от дясно но се оказа тампон на макферсона от ляво.
Ще го сменя но искам да сменя и двата ( и десния) и ако всичко е ОК ще ви пиша но незнам кога ще е :? .... щото некви цифри над 100 пари ... може и по-ефтино ама не ми се занимава всеки месец да ходя да гледам, че тва дето сме сменили предния месец пак е за смяна.
Всъщност какво се питаше в тази тема ?
Щото покрай въпроса в темата има и други въпроси.
Абе деа знам оправай те се не съм ви писал за крушките на стопа :D

zarc
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 11 мар 2006, 11:42
Модел на автомобила: Eskort 1.4 CVH 92 хечбек
Местоположение: Sofiq,Suha reka
Контакти:
Status: Извън линия

относно тампоните

Мнение от zarc » 14 авг 2006, 08:51

давай братче и казвай,че и на мен ми писна с това потропване!СЛожих едни гумички между корите и престилката и апк потропва!Вече писва,ще си надувам СД-то,затова давай и каквото откриеш пиши да го зменям и за.

Потребителски аватар
murselin
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 16 окт 2006, 22:21
Модел на автомобила: Форд Мондео Джия /98/ 2.0I 130k.s.
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от murselin » 26 окт 2006, 13:04

много вероятно да имаш изкривен диск аз страдах от същото
добрите момчета отиват в рая ! лошите където си поискат :)

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта