Въпрос за полуоска.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 30 яну 2012, 11:48
- Модел на автомобила: Fiesta Mk3 мой набор!
- Status: Извън линия
Въпрос за полуоска.
Здравейте колеги,поздравления за прекрасното форумче!
Нов съм,но имам голям мерак да влезна във FORD клуба...за да се получи подобаващо имам едно питане
На път съм да се сдобия с втора Fiesta mk 3 - 1996,1,6 90 ps(почти съм убеден,че е Zetec двигателят).За жалост колата има проблем с полуоската,която е изкривена от стабилен удар,налага се да се смени.Въпросът ми е дали полуоската от другата ми Fiesta(която е също е мк3 1,1;1990г)би свършила работата...т.е. дали двете са взаимозаменяеми?Благодаря предварително,успешен ден желая на всички !
Нов съм,но имам голям мерак да влезна във FORD клуба...за да се получи подобаващо имам едно питане

На път съм да се сдобия с втора Fiesta mk 3 - 1996,1,6 90 ps(почти съм убеден,че е Zetec двигателят).За жалост колата има проблем с полуоската,която е изкривена от стабилен удар,налага се да се смени.Въпросът ми е дали полуоската от другата ми Fiesta(която е също е мк3 1,1;1990г)би свършила работата...т.е. дали двете са взаимозаменяеми?Благодаря предварително,успешен ден желая на всички !

- ceco georev
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 08 май 2008, 17:10
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за полуоска.
Със сигурност няма да стане особено ако за дългата става въпрос.И внимавай с покупка на удряни коли че да не се окаже полуоската най малкия проблем.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за полуоска.
Ако и двете са МК3 са еднакви, обаче 96г трябва вече да е МК4.
За да се изкриви полуоската от удар, той трябва да е много сериозен и не може да няма и други поражения.
За да се изкриви полуоската от удар, той трябва да е много сериозен и не може да няма и други поражения.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 30 яну 2012, 11:48
- Модел на автомобила: Fiesta Mk3 мой набор!
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за полуоска.
Ами,забравих да поясня,че става въпрос за предна лява полуоска(ударът е бил в островче).А иначе и двата автомобила са МАРК 3,просто едната е от първите,а другага от последните(ако не бъркам модела се води "Si").
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за полуоска.
При удар от такова естество, ниско препятствие, при което окачването поема цялата енергия от удара, полуоската е последното нещо, което се изкривява. Преди това се изкривява носача и гредата на която е захванат, амортисьора и евентуално шенкела, възможни са и поражения по рейката. Прецени добре, решението си е твое, всичко може да се смени, но гредата трябва да се възстанови в точното положение в което е била а за това е нужен много добър тенекеджия, при грешка може да стане невъзможно регулирането на сходимостта на предния мост.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 30 яну 2012, 11:48
- Модел на автомобила: Fiesta Mk3 мой набор!
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за полуоска.
Мерси за отговора,явно ще трябва пак да я огледам добре и можеби да взема някого,който има по-добра представа за нещата от мен
Лек ден!

- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за полуоска.
Който и да вземеш едва ли ще има око-ренген, я я закарай на стенд да й проверят сходимостта.
- ceco georev
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 08 май 2008, 17:10
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за полуоска.
Един познат преди време взе такава фиеста качена върху бордюр с 40км.Смени амортесьор,носач и шенкел.След това на реглаж и се оказа че едната гума е по назад с 5см.Направиха я горе-долу но носеше гуми и на едната посока завиваше повече.След което сменяше и лагер през 3-4000км.Така че само с гледане няма да стане.Най добре първо на реглаж.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта