питане за датчика за гориво

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
voodoo58
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 01 май 2006, 17:57
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

питане за датчика за гориво

Мнение от voodoo58 » 25 юли 2006, 21:41

Абе с две думи не ми отчита вярно нафтомера и направо откачам

някой разглобявал ли е къде се намира Моя май е механичен не се влияе от акумолоатора седи стрелката на второто деление и не мърда

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 26 юли 2006, 02:58

Имаше такава тема, но за бензиновите, а предполагам твоя е на същия принцип. Общо взето това си им е дефект на фордчетата, аз моя откакто почнах да го пълня до горе се оправи... и да - механичен е ;)
Изображение

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 26 юли 2006, 10:48

На Мондеото представлява това и се намира под задната седалка в дясно по посока на движението.
Прикачени файлове
Sonda_gorivo_Mondeo.jpg
Sonda_gorivo_Mondeo.jpg (10.44 KБ) Видяна 5027 пъти
Изображение

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 27 юли 2006, 19:34

Аууу,бензиновото много сложно,бе.Дизеловото е доста по-просто
Ето малко по темата
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
voodoo58
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 01 май 2006, 17:57
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Мнение от voodoo58 » 28 юли 2006, 20:40

Колеги разбрах къде е сондата за мондео сега кажете къде е за ескорт сондата или по скоро как се вади щото не е същото като при мондеото резервоар ли се сваля ?

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 31 юли 2006, 20:08

При старият ми Ескорт - 92г.сондата е на същото място както е при Моню - под задните седалки,и се вади по абсолютно същият начин.Развива се,докато отпуснат зъбчетата и се вади.Но за тази цел трябва да се свали резервоара,защото няма как да се бръкне през купето и да се откачат горивопроводите.Всъщност редът е:
1.Развива се резервоара донякъде да може да се бръкне зад него
2.Откачат се горивопроводите
3.Сваля се резервоара и чак тогава на земята се отвива сондата.
Ако е вдигната колата на стенд или ако е на канал - 5-6 мин.работа
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
voodoo58
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 01 май 2006, 17:57
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Мнение от voodoo58 » 31 юли 2006, 22:07

колега мерси за изчерпателната информация
мислех да ми се размине свалянето на резервоара ама май не става ще го свалям

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 01 авг 2006, 00:49

voodoo58 написа:колега мерси за изчерпателната информация
Преди седмица свалях на Моню,че ми е още прясно в главата,и затова съм толкова изчерпателен.Не е трудно свалянето.Резервоара се държи на 2 шини дето от едната страна са закачени,а от другата хванати с 2 болта.Нищо работа
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 07 авг 2006, 22:58

Споко не си сам! А при мен /леле колко зор брах докато му свикна/ начи караш стига стрелката в червеното /нали си нямаме лампа за резрва/ и след малко изведнъж стрелката отива над червената зона *00147* викам си "Аа" сигурно нещо на някоя дупка или завой се е била плиснала нафтата и смело продължавам - да ама не изведъж колата угасва, а гадния прибор отчита че имам поне 10л. - е първия път направо ми се взе здравето, втория път го пробвах с научна цел на контролиран участък и сега вече много внимавам /добре че поне фордовете се палят лесно след като им е била свършила нафтата и не се налага унизителното дърпане/

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 08 авг 2006, 09:19

chains написа:......... и не се налага унизителното дърпане/
Извинявайте че въпросът ми е извън темата (а е и малко тъп :oops: ), обаче след като се спомена дърпане ми се прииска да запълня още една празнота в познанията ми за дизелите: имам смътен спомен някой да ми е казвал че не е полезно да се пали с дърпане дизелова кола. Има ли нещо такова?
Изображение

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 08 авг 2006, 13:57

ТОЧНО ТАКА, но тия от VAG не са научили още за помпичките за ръчно подкачване на нафтата и просто освен с дърпане нямаш шанс да запали. Но все пак нали са кисели гъзари те като си карат такива коли са открили цяла методика :lol: /все па като им свърши нафтата не си купуват нова каруца/ та значи един го дърпа и при ~ 5-10 км/ч. завърташ контактния ключ, стартера завърта мотора и после леко отпускаш съединителя на втора така докато се изравнят оборотите след което отпускаш ключа и се молиш нафтата някога да стигне до помпата - важното в случая е да го няма този рязък удар когато отпуснеш съединителя в движение и колелата завъртат коляновия вал, защото поради голямата компресия има вероятност да прескочи зъб на ангренажа, а тогава става страшно. При нас инжинерите от форд са го предвидили този момент и са поставили помпичка за ръчно подкачване на горивото и се налага самода напомпаме, след което бръм и вс. е ок.

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 08 авг 2006, 19:27

chains написа: При нас инжинерите от форд са го предвидили този момент и са поставили помпичка за ръчно подкачване на горивото и се налага самода напомпаме, след което бръм и вс. е ок.
Да ама помпичката е само на Lucas.Bosh нямат.Добре поне че Бош засмукват по-добре
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 08 авг 2006, 19:47

Е, че Вие не сте ли с Лукас ... /и старата ми Сиера бе с Лукас/, а иначе това с помпичката тя не е на самата помпа, а е монтирана отгоре върху горивния филтър и би трябвало и вие да я имате, досега не съм срищал 1.8д. без такава /или пък може някъде да е сменен модула на филтъра?/. А иначе VAG /VW и Ауди/ са изцяло с бош и нямам добри впечатления.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 09 авг 2006, 13:11

Фиеста и Ескорт 1,8 Д (без турбо) са с филтър без помпичка над него.
За фиестата не съм сигурен, но ескортите са с помпи Бош. На мен неотдавна ми сложиха ГНП Бош, но явно има някакви филтри за Лукас системите, които са съвместими с Бош. Щото моя "модул" на филтъра въпреки че го смениха едновременно с помпата, е с надпис Лукас и си има бутонче.
Изображение

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 09 авг 2006, 21:47

Абе има Ескорти и с двете помпи,само незнам по какъв критерий ги слагат на едните Бош,а на другите Лукас.Ескорта ми(1.8D,92'г) като го докарах първоначално от Холандия беше с Лукас,но го купих с дефект в помпата и тук намерих една Бош 2-ра употреба и я смених.Освен това и дюзите работят на различно налягане и тях смених.А и доста Ескорчета(91-93г) съм виждал с Лукас.
Щото моя "модул" на филтъра въпреки че го смениха едновременно с помпата, е с надпис Лукас и си има бутонче
Ами той филтъра нали си е отделна част и няма нищо общо с помпата.Явно са сложили какъвто имат.Само Лукас-филтрите имат бутонче,това било така защото те засмуквали по-трудно.Бош-помпата работи на по-високо налягане от Лукас и по-лесно засмукват гориво
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта