Проблем със спирачките
-
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1999,Ford Esckort 1.8 TD
- Status: Извън линия
Проблем със спирачките
Здравсти на всички!Имам следния проблем.Педала на спирачките ми е мек когато колата работи,а когато не е твърд.Мислих че може да е вакуумна помпа,но се оказа че не е тя мисля че е спирачна помпа но не съм сигурен защото се оказа че може да е от ръчната иначе колата си спира но педала е доста мек и при пускане и повторно натискане е тръд и колата е почти като шейна и направо изтръпвам всеки път. Ръчната хваща на 3 зъба на 4 изпуска.Може да е блокирала и да иска раздвижване.Според вас какъв може да е проблема? 

Последна промяна от BVLGARI на 21 ное 2012, 13:06, променено общо 1 път.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7884
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Когато спускаш гасиш двигателя?
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Не можах да разбера колега. Когато двигателя е запален педала е мек, а когато двигателя е угасен педала е твърд. Тъка ли да разбирам първото изречение?
Ако е тъка то това си е съвсем правилно поведение на колата.
Ако е тъка то това си е съвсем правилно поведение на колата.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Мондео 99...е още с оная спирачна система,дето много пъти сме я коментирали как само шофьора си знае,че има спирачки.Или по-скоро си мисли,че има.
Няма мек педал при запален мотор.Има лесно натискане,но не и мек педал.При юнашко настъпване веднага се усеща къде е края на хода.При неизправност в помпата обикновено поддава.Лошото е,че тая кола си е заводски още много зле със спирачките и няма много варианти за оправяне.
Няма мек педал при запален мотор.Има лесно натискане,но не и мек педал.При юнашко настъпване веднага се усеща къде е края на хода.При неизправност в помпата обикновено поддава.Лошото е,че тая кола си е заводски още много зле със спирачките и няма много варианти за оправяне.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1999,Ford Esckort 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Абсолютно да !?Ок де ама не трябва ли като е запален да е маааалко ама малко по твърд защотото го няма онова ряското спиране на колата ами плавно и едва едва спира и като го натисна тоя педалpeigera написа:Не можах да разбера колега. Когато двигателя е запален педала е мек, а когато двигателя е угасен педала е твърд. Тъка ли да разбирам първото изречение?
Ако е тъка то това си е съвсем правилно поведение на колата.

-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Като за начало трябва да се обезвъздуши системата. Това с дългия ход на педала е проблем. Хода на спирачния педал, не трябва да е повече от половината от хода да речем на педала на газта. Когато хода на педала стане значително по голям това е критерий, че в системата има въздух. Провери и колко за износени самите накладки отпред и челюстите отзад. Поведението на педала трябва да е точно както го описваш, а именно докато двигателя е запален, да се натиска с по малко усилие отколкото когато двигателя е загасен. Съвета ми е да се обърнеш към сервиз. Все пак става въпрос за спирачки.
Последна промяна от peigera на 21 ное 2012, 08:22, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1999,Ford Esckort 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Направих го ама нямаеше и грамче въздухpeigera написа:Като за начало трябва да се обезвъздуши системата.

-
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1999,Ford Esckort 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Баща ми е бивш монтиор и той незнае от какво е !Налкладки има и отпред и отзад! Последно са му казали че може да е от ръчната !Защото при този модел ръчната и самата спирачка били възани,и ако ръчната е блокирала било голяма вроятноста този проблем със спирачките да е от нея.А тя ми хваща на 3 зъба и на 4 изпуска
и незнаем от какво може да идва този гаден проблем!И затова се регистрирах тук за да ми дадете някъкви насоки!

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Нормално е като работи д-ля, педала да е "мек" а като е угасен да е "твърд", затова се грижи усилвателя (сервото). Въпроса е когато е мек спира ли достатъчно добре, тогава проблема вероятно е в помпата.
Не разбрах това с ръчната, донякъде спира и после изпуска? Това може да е от тресчотките на задните спирачки.
Не разбрах това с ръчната, донякъде спира и после изпуска? Това може да е от тресчотките на задните спирачки.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1999,Ford Esckort 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Точно в това е проблема че когато е мек не спира добре не заковава ами влачи около 5-10 метра и тогава спира и ако се пусне и веднага се нетисне отново,педала е твърд и едва спира трябва с голямо усилие да се натисне за да спре,дори и да се скочи на педала не кове ами пак влачи.А ръчната като я дръпна на място я пробвам щрака на три зъба,трудно качва до четвъртия а като качи не държи ами изпуска и пада на първия.Пробвах я и на ход но почти я нямаше и едва спрях.Значи проблема може да е в помпата за спирачките ръчната не ме вълува толкова?HACKO написа:Нормално е като работи д-ля, педала да е "мек" а като е угасен да е "твърд", затова се грижи усилвателя (сервото). Въпроса е когато е мек спира ли достатъчно добре, тогава проблема вероятно е в помпата.
Не разбрах това с ръчната, донякъде спира и после изпуска? Това може да е от тресчотките на задните спирачки.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Колега ескорта на бащата е 96 година, 3 години след като взе колата спирачките бяха зле, дисковете и накладките отпред плачеха за смяна, сменихме ги,но пак доста потъваше надолу педала поне половината ход но спираше, като при теб е натискаш със все сила рязко и не кове.Ръчната държеше възможно най-горе, сменихме и задните накладки и опа започна при леко натискане и в горно положение да хваща доста добре.BVLGARI написа:Точно в това е проблема че когато е мек не спира добре не заковава ами влачи около 5-10 метра и тогава спира и ако се пусне и веднага се нетисне отново,педала е твърд и едва спира трябва с голямо усилие да се натисне за да спре,дори и да се скочи на педала не кове ами пак влачи.А ръчната като я дръпна на място я пробвам щрака на три зъба,трудно качва до четвъртия а като качи не държи ами изпуска и пада на първия.Пробвах я и на ход но почти я нямаше и едва спрях.Значи проблема може да е в помпата за спирачките ръчната не ме вълува толкова?HACKO написа:Нормално е като работи д-ля, педала да е "мек" а като е угасен да е "твърд", затова се грижи усилвателя (сервото). Въпроса е когато е мек спира ли достатъчно добре, тогава проблема вероятно е в помпата.
Не разбрах това с ръчната, донякъде спира и после изпуска? Това може да е от тресчотките на задните спирачки.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1999,Ford Esckort 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Аз съм с дискове и отпред и отзад.Когато свалях гумите да обезвъздушавам гледах накладки има и отпред и отзад но не хваща!Ще сменя спирачната помпа и се надявам да се оправи!essex написа:Колега ескорта на бащата е 96 година, 3 години след като взе колата спирачките бяха зле, дисковете и накладките отпред плачеха за смяна, сменихме ги,но пак доста потъваше надолу педала поне половината ход но спираше, като при теб е натискаш със все сила рязко и не кове.Ръчната държеше възможно най-горе, сменихме и задните накладки и опа започна при леко натискане и в горно положение да хваща доста добре.BVLGARI написа:Точно в това е проблема че когато е мек не спира добре не заковава ами влачи около 5-10 метра и тогава спира и ако се пусне и веднага се нетисне отново,педала е твърд и едва спира трябва с голямо усилие да се натисне за да спре,дори и да се скочи на педала не кове ами пак влачи.А ръчната като я дръпна на място я пробвам щрака на три зъба,трудно качва до четвъртия а като качи не държи ами изпуска и пада на първия.Пробвах я и на ход но почти я нямаше и едва спрях.Значи проблема може да е в помпата за спирачките ръчната не ме вълува толкова?HACKO написа:Нормално е като работи д-ля, педала да е "мек" а като е угасен да е "твърд", затова се грижи усилвателя (сервото). Въпроса е когато е мек спира ли достатъчно добре, тогава проблема вероятно е в помпата.
Не разбрах това с ръчната, донякъде спира и после изпуска? Това може да е от тресчотките на задните спирачки.
-
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1999,Ford Esckort 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Помагайте вече съм пас.Смених спирачната помпа но спирачки пак няма педала е твърд но като се натисне продължително потъва и колата не спира.Незнам вече отчаян съм помагайите! 

- ceco georev
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 08 май 2008, 17:10
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
А как са ти накладките,дисковете и барабаните откъм износване?Питам защото на един VW LT35 от износване на тези елементи хода на педала беше доста голям.Сменихме само накладките и се оправи.
-
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1999,Ford Esckort 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Накладки има дисковете са малко износени но може и от накладките да е незнам!Мисля че и сервото ми е заминало....ceco georev написа:А как са ти накладките,дисковете и барабаните откъм износване?Питам защото на един VW LT35 от износване на тези елементи хода на педала беше доста голям.Сменихме само накладките и се оправи.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Това не са признаци на заминало серво.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1999,Ford Esckort 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Може да е останал въздуж в ABS-a и от там да идва целия проблем ако е от там че се пръснем от кеф както викат шопите! 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Когато двигателят работи на празен ход и натиснеш втори път се втвърдява, нали? В този случай или изпуска вакуум отнякъде, или вакуумпомпата ти е повредена.
Провери си мембраната на сервото. Без да пипаш спирачките леко форсираш двигателя, за да си сигурен, че има някакъв вакуум в системата, и гасиш. До поне 5 - 10 минути след това като натиснеш спирачките педалът трябва да е мек при първо натискане и при второ или трето да се втвърди. Тази проверка направихте ли?
Ако имаш много голям ход на педала спирачките, това е от въздух. Но въпреки големият ход, пак трябва да имаш достатъчно вакуум дори на празен ход.
Провери си мембраната на сервото. Без да пипаш спирачките леко форсираш двигателя, за да си сигурен, че има някакъв вакуум в системата, и гасиш. До поне 5 - 10 минути след това като натиснеш спирачките педалът трябва да е мек при първо натискане и при второ или трето да се втвърди. Тази проверка направихте ли?
Ако имаш много голям ход на педала спирачките, това е от въздух. Но въпреки големият ход, пак трябва да имаш достатъчно вакуум дори на празен ход.
-
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1999,Ford Esckort 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Значииииии почти оправихме проблемааааа
има спирачки обаче педала е твърд и като е запалена и като е загасена. Не кове но спира определено по добре от преди оказа се че спирачната ми помпа си работи а тази която купих беше по зле от мойта
!Сега въпроса е сервото ли е скапано или вакуум помпата е прецаканаааа?
аааа и още един въпрос какъв вакуум трябва да прави вакуумпомпата при ниски и при високи обороти
?




- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките
Напомпай педала на спирачката, при загасен двигател, докато стане твърд педала( два-три пъти трябва да е достатъчно).
Задръж натиснат педала на спирачката и запали двигателя- педала трябва да пропадне малко. Ако не, значи сервото е аут. Май така се проверяваше..
Ако сервото изпуска, не трябваше ли да се отрази на оборотите на двигателя, натискането на спирачката(да падат към гаснене)?
Задръж натиснат педала на спирачката и запали двигателя- педала трябва да пропадне малко. Ако не, значи сервото е аут. Май така се проверяваше..
Ако сервото изпуска, не трябваше ли да се отрази на оборотите на двигателя, натискането на спирачката(да падат към гаснене)?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта