Какво е това чудо?
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 апр 2013, 15:38
- Модел на автомобила: Форд ескорт 1.4 clx
- Status: Извън линия
Какво е това чудо?
От скоро имам форд ескорт 1.4clx 92г. и стана тя една,изгубих токовете на свещите по точно на 2-3 цилиндър.Четох доста из форума и смених няколко бобини като начало но нямаше ефект,да кажа че не е избила никъде оригиналната поне видимо няма проблем.Смених и 3 комутатора или аз поне си мисля че е комутатир и пак същото.Частите са втора ръка та не е сигурно колко са читави.Та искам да попитам някои по знаещ какво е това на снимката и имали вероятност проблема да е в него че да ходя да търся ново.Приемам съвети всякакви.Моля не ме съветвайте да ходя на майстор,най близкия е на 20 километра и пътна помощ ми искат почти толкова колкото дадох за колата.Благодаря предварително.Качвам снимка на предполагаемия проблем.
Последна промяна от dido_rz на 09 май 2013, 08:48, променено общо 1 път.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: Какво е това чудо?
И защо реши да сменяш бобини първо,а не свещи и кабели.Щом ходи ток на две от свещите бобината е здрава.
П.П.Няма снимка
П.П.Няма снимка
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Какво е това чудо?
А някой сети ли се да "прозвъни" с оммер нисковолтовите кабели от бобината (без средния той е +12В) до буксата на комутатора? Може да е прекъснат кабела за 2-3цилиндър.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 апр 2013, 15:38
- Модел на автомобила: Форд ескорт 1.4 clx
- Status: Извън линия
Re: Какво е това чудо?
Събота и неделя ще прозвъня кабелите от бобината и ще купя нови на свещите защото се оказаха оригиналните а колата е на 350000 км.Не можах да се ориентирам кои модел е моя двигател но е карбуратор та разстоянието на свещите ми да бъде 1,3 или 1,4мм.Снимката която качих е комутатора до колкото разбирам та знаещ можели да ми обясни какво точно прави това чудо с тези кабели и една тръбичка която маи е вакум.Питам защото при 1 или 2 скорост има набиране колата но при 3 или 4 при подаване на по рязко газ без значение на горе на долу или на равно колата се задавя за момент и после изведнъж се ускорява,ако няма обороти по високи направо се дави.Благодаря на отзовалите се.
-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: Какво е това чудо?
Докато сменяш свещите вземи да си почистиш и карборатора
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Какво е това чудо?
Растоянинието между електродите на свещите най-добре го направи 0.9-1.1мм, 1.3-1.4мм е много голямо. Двигателя ти най-вероятно е CVH (има и малка вероятност да е OHV). Вакума на комутатора е МАР и е много важен, точно за ускорението ( наскоро колега с Фиеста го установи по трудния начин ), променя предварението при различни режими и най-вече при ускорение.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 апр 2013, 15:38
- Модел на автомобила: Форд ескорт 1.4 clx
- Status: Извън линия
Re: Какво е това чудо?
Свещи те ги оправих,кабелите смених и другите проверих няма ефект,ток няма на 2 цилиндъра,днес приятел на мои приятел ще дойде с форда си да сменим комутатора но на моя не си личи вече какво пише можели да имат разлики комутаторите и да прецакаме неговия.Можели да се ремонтира комутатора или да търся нов да купувам.Благодаря.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво е това чудо?
според мен става дума за дефектирала бобина 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 апр 2013, 15:38
- Модел на автомобила: Форд ескорт 1.4 clx
- Status: Извън линия
Re: Какво е това чудо?
пробвах 2 други 2 ръка едно и също,на 2и3 цилиндър ток няма.essex написа:според мен става дума за дефектирала бобина
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Какво е това чудо?
От комутатора (това на снимката) до бобината отиват два кабела единия за 1ви и 4ти цилиндър а другия за 2ри и 3ти, третия кабел на буксата на бобината е +12В на контакт. При положение че сменяш 2 бобини и 3 комутатора, вероятността на всички да е повреден канала за 2-3 е много малка, затова се насочих към проблем в кабела или буксата.
Другото за което се сещам е проблем в цилиндрите а не в запалването. Мерена ли е компресията на тези цилиндри? Сигурни ли сте, че на свещите не дава искра?
Другото за което се сещам е проблем в цилиндрите а не в запалването. Мерена ли е компресията на тези цилиндри? Сигурни ли сте, че на свещите не дава искра?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво е това чудо?
Понеже имам 2 бобини, едната естествено е резервна. Та един ден си викам я да видя дали бачка тая резервната. Слагам я и не пали
погледнах буксата и видях че пиновете са много раздалечени, взех една пинсета и ги закривих. сложих буксата и запали
След това като си сложих мойта си бобина пак същия номер и пак се оказаха пиновете на буксата 



По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта