Какво е това чудо?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
dido_rz
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 27 апр 2013, 15:38
Модел на автомобила: Форд ескорт 1.4 clx
Status: Извън линия

Какво е това чудо?

Мнение от dido_rz » 02 май 2013, 23:10

IMG00084.jpg
От скоро имам форд ескорт 1.4clx 92г. и стана тя една,изгубих токовете на свещите по точно на 2-3 цилиндър.Четох доста из форума и смених няколко бобини като начало но нямаше ефект,да кажа че не е избила никъде оригиналната поне видимо няма проблем.Смених и 3 комутатора или аз поне си мисля че е комутатир и пак същото.Частите са втора ръка та не е сигурно колко са читави.Та искам да попитам някои по знаещ какво е това на снимката и имали вероятност проблема да е в него че да ходя да търся ново.Приемам съвети всякакви.Моля не ме съветвайте да ходя на майстор,най близкия е на 20 километра и пътна помощ ми искат почти толкова колкото дадох за колата.Благодаря предварително.Качвам снимка на предполагаемия проблем.
Последна промяна от dido_rz на 09 май 2013, 08:48, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Какво е това чудо?

Мнение от ЯЛТА » 02 май 2013, 23:20

Няма снимка.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

pelteka
потребител
потребител
Мнения: 276
Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
Местоположение: Rottach DE
Status: Извън линия

Re: Какво е това чудо?

Мнение от pelteka » 03 май 2013, 20:54

И защо реши да сменяш бобини първо,а не свещи и кабели.Щом ходи ток на две от свещите бобината е здрава.
П.П.Няма снимка

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Какво е това чудо?

Мнение от HACKO » 03 май 2013, 21:39

А някой сети ли се да "прозвъни" с оммер нисковолтовите кабели от бобината (без средния той е +12В) до буксата на комутатора? Може да е прекъснат кабела за 2-3цилиндър.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

dido_rz
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 27 апр 2013, 15:38
Модел на автомобила: Форд ескорт 1.4 clx
Status: Извън линия

Re: Какво е това чудо?

Мнение от dido_rz » 10 май 2013, 09:04

Събота и неделя ще прозвъня кабелите от бобината и ще купя нови на свещите защото се оказаха оригиналните а колата е на 350000 км.Не можах да се ориентирам кои модел е моя двигател но е карбуратор та разстоянието на свещите ми да бъде 1,3 или 1,4мм.Снимката която качих е комутатора до колкото разбирам та знаещ можели да ми обясни какво точно прави това чудо с тези кабели и една тръбичка която маи е вакум.Питам защото при 1 или 2 скорост има набиране колата но при 3 или 4 при подаване на по рязко газ без значение на горе на долу или на равно колата се задавя за момент и после изведнъж се ускорява,ако няма обороти по високи направо се дави.Благодаря на отзовалите се.

pelteka
потребител
потребител
Мнения: 276
Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
Местоположение: Rottach DE
Status: Извън линия

Re: Какво е това чудо?

Мнение от pelteka » 10 май 2013, 10:39

Докато сменяш свещите вземи да си почистиш и карборатора

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Какво е това чудо?

Мнение от HACKO » 10 май 2013, 11:43

Растоянинието между електродите на свещите най-добре го направи 0.9-1.1мм, 1.3-1.4мм е много голямо. Двигателя ти най-вероятно е CVH (има и малка вероятност да е OHV). Вакума на комутатора е МАР и е много важен, точно за ускорението ( наскоро колега с Фиеста го установи по трудния начин ), променя предварението при различни режими и най-вече при ускорение.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

dido_rz
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 27 апр 2013, 15:38
Модел на автомобила: Форд ескорт 1.4 clx
Status: Извън линия

Re: Какво е това чудо?

Мнение от dido_rz » 13 май 2013, 09:06

Свещи те ги оправих,кабелите смених и другите проверих няма ефект,ток няма на 2 цилиндъра,днес приятел на мои приятел ще дойде с форда си да сменим комутатора но на моя не си личи вече какво пише можели да имат разлики комутаторите и да прецакаме неговия.Можели да се ремонтира комутатора или да търся нов да купувам.Благодаря.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Какво е това чудо?

Мнение от essex » 14 май 2013, 12:27

според мен става дума за дефектирала бобина :)
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

dido_rz
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 27 апр 2013, 15:38
Модел на автомобила: Форд ескорт 1.4 clx
Status: Извън линия

Re: Какво е това чудо?

Мнение от dido_rz » 14 май 2013, 21:28

essex написа:според мен става дума за дефектирала бобина :)
пробвах 2 други 2 ръка едно и също,на 2и3 цилиндър ток няма.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Какво е това чудо?

Мнение от HACKO » 15 май 2013, 16:40

От комутатора (това на снимката) до бобината отиват два кабела единия за 1ви и 4ти цилиндър а другия за 2ри и 3ти, третия кабел на буксата на бобината е +12В на контакт. При положение че сменяш 2 бобини и 3 комутатора, вероятността на всички да е повреден канала за 2-3 е много малка, затова се насочих към проблем в кабела или буксата.
Другото за което се сещам е проблем в цилиндрите а не в запалването. Мерена ли е компресията на тези цилиндри? Сигурни ли сте, че на свещите не дава искра?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Какво е това чудо?

Мнение от essex » 15 май 2013, 21:21

Понеже имам 2 бобини, едната естествено е резервна. Та един ден си викам я да видя дали бачка тая резервната. Слагам я и не пали :twisted: погледнах буксата и видях че пиновете са много раздалечени, взех една пинсета и ги закривих. сложих буксата и запали :mrgreen: След това като си сложих мойта си бобина пак същия номер и пак се оказаха пиновете на буксата :mrgreen:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта