Избор на редуктор за газов инжекцион

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Избор на редуктор за газов инжекцион

Мнение от Didibao » 15 сеп 2014, 00:55

Явно смяната на мембраните на томасетото ми не беше успешна след 1000км редуктора отново не реагира при опит за регулиране на налягането и при настъпване на газта пада, решил съм да го сменявам и се чудя с какъв, колата е 136коня, а томасетото работеше по принцип на ръба дават го 100кВт, както и да е мисля да ползвам по мощен редуктор, гледам Magic 3 compact който е до 250коня, но се чудя дали няма да има проблем, като не му се използва пълния капацитет?
Изображение

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Мнение от koinov_bg » 15 сеп 2014, 08:25

На фиестата съм с подсилен изпарител.
По принцип за 140 киловата.Нема никви ядове с това че не му ползваш пъл ия потенциал.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Мнение от Didibao » 15 сеп 2014, 09:24

Какъв ти е редуктора?
Изображение

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Мнение от deathstorm » 15 сеп 2014, 09:55

Колега няма никакъв проблем като не му ползваш пълния капацитет, принципа е като при мечо пух. Бих ти препоръчал ако от доста време ти е монтирана газовата да си провериш тръбата за газта да не е запушена или с намалено сечение и от там да ти идва проблема.

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Мнение от Didibao » 15 сеп 2014, 09:58

Едва ли е от тръбата, иначе е от доста време, но в момента редуктора не подлежи на регулиране на налягането, същото беше преди 1000км српря да се регулира и обръщаше на бензин, след смяна на мембраните се оправи и сега отново е мъртъв.
Изображение

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Мнение от martin1977 » 15 сеп 2014, 12:40

Сега се сещам, че преди доста години имах проблем с газовата на Ескорт. Не искаше да работи добре на газ, не помня точно симптомите, но знам, че се бях видял в чудо тогава. Дойде момент в който въобще отказа да работи на газ. Сменихме медните тръби и като разрязах едната от тях се оказа тотално запушена. А преди това мислехме че е от изпарителя проблема и го бях сменил с нов, и се бе оказала напразна смяната му.

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Мнение от dreadx » 15 сеп 2014, 19:17

Didibao написа:..иначе е от доста време, но в момента редуктора не подлежи на регулиране на налягането, същото беше преди 1000км срря да се регулира и обръщаше на бензин
Е значи не може да изкара достатъчно газ - прав е deathstorm от къде да започнеш - може да не стига достатъчно до редуктора. От друга страна ако има стеснение, на края ще има и разширение и ендотермичен ефект. Закрепи я да работи на макс. дебит, малко преди да превключи на бензин и виж по тръбите нещо подозрително да не се охлажда.

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Мнение от Didibao » 17 сеп 2014, 09:19

Редуктора вече е сменен с меджик 3, но истинския проблем се оказа в датчика за налягане на газта, това е.
Изображение

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Мнение от koinov_bg » 17 сеп 2014, 11:44

Ей сега като написа какъв е проблема,че и на ена елантра го имаше същия яд..
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Мнение от Didibao » 17 сеп 2014, 12:55

Подведоха се аз, че миналия път си беше гръмнал, и не проверих датчика, впрочем от време на време работи датчика де, също така вече имам ревизирано ненужно томасето.
Изображение

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Мнение от koinov_bg » 17 сеп 2014, 13:36

Дюзите са ми рейл-боди 3 ома а испарителя е некъв меджик. Температурен датчик фобус.
А колко ти ДФ налягане
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Мнение от Didibao » 17 сеп 2014, 14:05

1,25 го карам.
Изображение

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта