Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 31 юли 2014, 09:41
- Модел на автомобила: ford focus estate 1.6 ztec 2000
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
Колеги, предлагам в тази тема всеки да сподели впечатленията си от здравината на ходовата част на Форд Фокус. Как бихте я определили като цяло ( много здрава, слаба)? Скъпа ли е според вас поддръжката и ремонтите по ходовата част на вашите автомобили?
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
Здрава, надеждна и не много скъпа. Едва ли някой ще каже нещо различно
- antipower
- потребител
- Мнения: 431
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
От две години (20 000 км общо) карам Фокус МК1 и да чукна на дърво, не съм барал нищо по ходовата част.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
Страшно стабилна и безпроблемна! А когато се налага подмяна, частите са на съвсем прилични цени.
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
Не съм много съгласен.Скоро се наложи да сменям долните рамена на задното окачване /80 лв/ но ми искаха 150 лв за работа защото няма развиване на болтовете. Само рязане. Да не говорим за цената на другите рамена от задното окачване.Doin написа:Страшно стабилна и безпроблемна! А когато се налага подмяна, частите са на съвсем прилични цени.
- Besniq
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
- Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
Не съм имал кола с по здраво окачване !
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
Колата ми колега, е с две години по-стара от твоята, но преди месец мина на реглаж на задница е не съм имал никакви проблеми, не дай Боже да се стига до рязане! Това, че си намерил майстори дето да ти искат майка си за ремонт не прави колата скъпа за поддръжка!Miri4 написа:... но ми искаха 150 лв за работа защото няма развиване на болтовете. Само рязане...
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
Колега обиколих поне 10 сервиза и това беше най-малката сума която ми искаха да сменят два малки носача.Накрая си купих едно "Зеге"Doin написа: Това, че си намерил майстори дето да ти искат майка си за ремонт не прави колата скъпа за поддръжка!
и си свърших сам работата. Наистина става само с рязане.Всичко е като заварено. Сега си имам инструмент и ми излезе 3 пъти по евтино и съм сигурен ,че съм го направил по-добре от ония мърлячи по сервизите. Това е по нашите сервизи.....
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 08 май 2014, 14:43
- Модел на автомобила: Ford Focus DNW 1.8 TDDI 2000 g.
- Status: Извън линия
Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
Наскоро и аз не успях да си развия болтовете на задните носачи и стигнах до сервиз. Взеха ми 40 лева за труд общо и за двете страни, като смениха тампоните, не целите носачи. Отделно аз им занесох тампоните, бях си ги приготвил предварително, но тези 150 лв. си звучат страшно...
- Lancer
- потребител
- Мнения: 366
- Регистриран: 07 окт 2012, 06:06
- Модел на автомобила: Ford Focus '99
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
Колега, напиши какви тампони си сменил и откъде ги намери, че ще е полезно за повечето колеги тук.
Сокол скитник
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 08 май 2014, 14:43
- Модел на автомобила: Ford Focus DNW 1.8 TDDI 2000 g.
- Status: Извън линия
Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
ОК, но нека да е утре, че сега съм на работа и от тел-а ми е криво да пиша.
Така, смениха ми тампоните на горен и долен носач, горна и долна напречна щанга, на задна ос, кой както му е по-лесно да ме разбере. Самите тампони открих тук:
http://quattro-bg.com/index.php?route=p ... ct_id=1865
http://quattro-bg.com/index.php?route=p ... ct_id=1866
Дано да съм бил полезен.
Така, смениха ми тампоните на горен и долен носач, горна и долна напречна щанга, на задна ос, кой както му е по-лесно да ме разбере. Самите тампони открих тук:
http://quattro-bg.com/index.php?route=p ... ct_id=1865
http://quattro-bg.com/index.php?route=p ... ct_id=1866
Дано да съм бил полезен.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
Когато купих Фиестата тя имаше кошмарно поведение в завои.
Налях солидна сума пари на неподходящо място за части и работа и колата се държеше все така ужасно.
Хвърляше опори, амортисьор нов замина ...
Както и да е Имал дал дето се вика Е после вече нямах и ми дойде акъла
Намериха се подходящите хора и колата се оправи за малко пари.
На един колега сина му караше Фокус МК1 дизел.
Един ден разбрах, че го е продал. защото се е метнал с 40 в канафката и му казали, че Фордовете са си така.
Оплаквал се е от пътното поведение ама аре де ... майстори.
Момчето се уплашило и продало колата.
Та, зависи на какви майстори ще попаднеш!
Налях солидна сума пари на неподходящо място за части и работа и колата се държеше все така ужасно.
Хвърляше опори, амортисьор нов замина ...
Както и да е Имал дал дето се вика Е после вече нямах и ми дойде акъла
Намериха се подходящите хора и колата се оправи за малко пари.
На един колега сина му караше Фокус МК1 дизел.
Един ден разбрах, че го е продал. защото се е метнал с 40 в канафката и му казали, че Фордовете са си така.
Оплаквал се е от пътното поведение ама аре де ... майстори.
Момчето се уплашило и продало колата.
Та, зависи на какви майстори ще попаднеш!
- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
Е са ако говориме за родната действителност.... има калпави майстори, има лоши пътища, има пътища дето направо ги НЕМА и т.н. Требе да караш танк за да немаш проблем с окачването на 100%.
Фокуса от първа генерация е световно признан, че има здрава ходова част, добро поведение на пътя, стабилност и устойчивост. Теоретично всичко е възможно.
Фокуса от първа генерация е световно признан, че има здрава ходова част, добро поведение на пътя, стабилност и устойчивост. Теоретично всичко е възможно.
- Lancer
- потребител
- Мнения: 366
- Регистриран: 07 окт 2012, 06:06
- Модел на автомобила: Ford Focus '99
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
Хубава информация, ако се ориентирам правилно са необходими 4 бр. от единия и 4 броя от другия вид?m-kata написа:ОК, но нека да е утре, че сега съм на работа и от тел-а ми е криво да пиша.
Така, смениха ми тампоните на горен и долен носач, горна и долна напречна щанга, на задна ос, кой както му е по-лесно да ме разбере. Самите тампони открих тук:
http://quattro-bg.com/index.php?route=p ... ct_id=1865
http://quattro-bg.com/index.php?route=p ... ct_id=1866
Дано да съм бил полезен.
Сокол скитник
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 08 май 2014, 14:43
- Модел на автомобила: Ford Focus DNW 1.8 TDDI 2000 g.
- Status: Извън линия
Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
Да, правилно си разбрал.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1
Не че не са информативни последните постове, но малко се разводни темата.
Окачването на мк1 фокуса е всепризнато не само като здраво, а и по-важното - като стабилност и комфорт, което обикновено са обратно пропорционални характеристики. И е по-добро от фокус мк2 според голям брой хора.
п.п. ако ще се купува кола - вземете си бензин и го газифицирайте...
Окачването на мк1 фокуса е всепризнато не само като здраво, а и по-важното - като стабилност и комфорт, което обикновено са обратно пропорционални характеристики. И е по-добро от фокус мк2 според голям брой хора.
п.п. ако ще се купува кола - вземете си бензин и го газифицирайте...
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта