Бързи връзки в горивната система
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Бързи връзки в горивната система
На моята/ от профила/ кола, горивна система е изградена на бързи връзки и твърди пластмасови тръби.Понеже вече е на години като застуди започват мъките с паленето.Установено е че засмуква въздух от бързите връзки /вероятно износени О пръстени/.Изглеждат неразглобяеми. Лятото няма проблеми. Въпросът е :
1.Продават ли се някъде само бързите връзки.Аз не можах да открия .За МП не искам да говорим.
2. Ако някой има опит и ако евентуално могат да се сменят само О пръстените нека сподели.Това е най добрия вариант.
Не ми харесва варианта да минавам на гумени маркучи. Предполагам ,че това е проблем на доста колеги.
Благодаря предварително.
1.Продават ли се някъде само бързите връзки.Аз не можах да открия .За МП не искам да говорим.
2. Ако някой има опит и ако евентуално могат да се сменят само О пръстените нека сподели.Това е най добрия вариант.
Не ми харесва варианта да минавам на гумени маркучи. Предполагам ,че това е проблем на доста колеги.
Благодаря предварително.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Не са неразглобяеми, но има специален инструмент за разглабянето им. Пръстенът май не може да се сменя-той е дълбоко вътре във втулката.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Като има инструмент значи се разглобяват и съответно се сменя О пръстена.Ако знаеш нещо повече за инструмента и къде може да се намери пиши моля те.S_C написа:Не са неразглобяеми, но има специален инструмент за разглабянето им. Пръстенът май не може да се сменя-той е дълбоко вътре във втулката.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Нещо такова беше, ама тоя на линка не знам за кои размери е. Те са различни според размера на тръбичките.
http://shop.advanceautoparts.com/p/auto ... /9020004-P
http://shop.advanceautoparts.com/p/auto ... /9020004-P
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Този инструмент е по скоро за разкачането на бързите връзки от самият филтър или тръбичка. Според мен за да се извади О-пръстена трябва инструментна да наподобява пинсето но с обратно действие. Ще рече че при натискане крайщата на пинсетата да се раздаличават.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
http://shop.advanceautoparts.com/p/auto ... /9020004-P
Този инструмент е за изваждане на О пръстените. Аз така го виждам. При мен тръбите са 8 и 10 мм.Сега ако някой може да ми каже какви са размерите на О пръстените и работата може и да стане.
Този инструмент е за изваждане на О пръстените. Аз така го виждам. При мен тръбите са 8 и 10 мм.Сега ако някой може да ми каже какви са размерите на О пръстените и работата може и да стане.
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Според мен това е инструмент за вадене на О пръстена, но не ми е много ясно как става.Освен това трябва да знам и размерите на О пръстените.При мен тръбите са 8 и 10 мм.S_C написа:Нещо такова беше, ама тоя на линка не знам за кои размери е. Те са различни според размера на тръбичките.
http://shop.advanceautoparts.com/p/auto ... /9020004-P
Ако някой може да свърши тази работа да се обажда. Съответно си плащам.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Не. За пръстените не знам как се сменят, а дори ида може, ще е нещо толкова специализирано, че много се съмнявам да го намериш да се продава в БГ. Този инструмент е за отсъединяване на бързата връзка на горивопровода. Слага се около тръбичката, да се затворят двете половинки на инструмента и се подпъхва под бързата връзка.Вътре има клипсове, които така се раздалечават и тръбичката се вади.
Тоя горивопровод не става ли да изкарате горивото от него и да проверите с въздух къде точно изпуска. Това да се сменят всички пръстенчета на всички връзки ще е някакъв много страшен филм, ако въобще е възможно. Те не случайно хората набиват гумените снадки.
Тоя горивопровод не става ли да изкарате горивото от него и да проверите с въздух къде точно изпуска. Това да се сменят всички пръстенчета на всички връзки ще е някакъв много страшен филм, ако въобще е възможно. Те не случайно хората набиват гумените снадки.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Като го загледах по-подробно наистина е за сваляне на бързите връзки от тръбите.Те се свалят лесно и без инструмент.
Въпроса е възможно ли е да се подменят само О пръстените.Ако някой е правил това и има опит да пише .
Въпроса е възможно ли е да се подменят само О пръстените.Ако някой е правил това и има опит да пише .
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Хайде де. Все някой се е борил с тези бързи връзки.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Аз сложих употребявани от морга след ,като едната се разглоби(изпадна о -пръстена)при смяна на филтъра на -15С.Нагрях със запалка"тръбата" ,сложих я и стегнах с метална скоба докато е топло.Вече година без проблем.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Преди около 2 години при смяна на горивен филтър, при махане на връзките на два от конусите на филтъра останаха две черни пластмаси чудих се кви са тия работи, махнах ги и ги прибрах в багажника. В момента само връзката за обратната нафта ми е непокътната. Скоро махах другите 2, да се опитам тия неща черните да ги набутам, при махането на тая, която идва от резервоара, на филтъра остана един жълт о-пръстен, погледнах вътре в пластмасата - виждаше се още един зелен, тия черните от преди това така и не можах да ги сложа, набутах тоя филтър вътре, дори не го знам как е застанал, сложих си всичко по местата и повече не смятам да се занимавам, евентуално след време, ако още карам автомобила може да потърся от морга. А проблеми с паленето не съм имал никога /освен като бях с две неработещи свещи, тогава палех с малко повече въртене/. Че не е херметически затворена системата покрай филтъра също съм сигурен, ама все тая, като пали и върви - не пипам!
П.П. А тия черните неща, които бяха оснатали върху филтъра ми, Неделя установихме, че придържат о-пръстените, които се падат след тях. Не знам как да кача снимки тука за да разбереш за какво говоря. Сигурен ли си, че проблема със стартирането се дължи на въздух?
П.П. А тия черните неща, които бяха оснатали върху филтъра ми, Неделя установихме, че придържат о-пръстените, които се падат след тях. Не знам как да кача снимки тука за да разбереш за какво говоря. Сигурен ли си, че проблема със стартирането се дължи на въздух?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Щипеш снимката, влачиш и фърляш в прозореца където пишеш От долу под него ще видиш прогреса на качванетоMapTo_D написа:. Не знам как да кача снимки тука за да разбереш за какво говоря.
А относно бързите връзки бяха дискутирани много, но не намирам много
Тук едно бързо мнение на specialista
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... B8#p374253
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Айде моля те опитай да качиш снимките. Много ми е важно. Благодаря.paci написа:Щипеш снимката, влачиш и фърляш в прозореца където пишеш От долу под него ще видиш прогреса на качванетоMapTo_D написа:. Не знам как да кача снимки тука за да разбереш за какво говоря.
А относно бързите връзки бяха дискутирани много, но не намирам много
Тук едно бързо мнение на specialista
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... B8#p374253
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Какви снимки да качвам?Miri4 написа:Айде моля те опитай да качиш снимките. Много ми е важно. Благодаря.
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Извинявай колега .Става въпрос за колегата MapTo_D.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 11 дек 2015, 13:01
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDCi 74kW 2004г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Здравейте! Нов съм във форума, но имам подобен проблем и вече направих няколко експеримента.Miri4 написа:На моята/ от профила/ кола, горивна система е изградена на бързи връзки и твърди пластмасови тръби.Понеже вече е на години като застуди започват мъките с паленето.Установено е че засмуква въздух от бързите връзки /вероятно износени О пръстени/.Изглеждат неразглобяеми. Лятото няма проблеми. Въпросът е :
1.Продават ли се някъде само бързите връзки.Аз не можах да открия .За МП не искам да говорим.
2. Ако някой има опит и ако евентуално могат да се сменят само О пръстените нека сподели.Това е най добрия вариант.
Не ми харесва варианта да минавам на гумени маркучи. Предполагам ,че това е проблем на доста колеги.
Благодаря предварително.
Имам Ford Fokus 1,8 TDCI . Когато стане студено също пали трудно. Един майстор ми каза същото. Ако свещите ти са наред, може би влиза въздух през горивния филтър. Най-простата проба която можеш да направиш е като разкачиш бързите връзки и намажеш щуцетите (тръбичките)на филтъра и горивопровода за обратната нафта с твърда (гъста) грес. Така вероятно ще ги уплътниш (поне за извесно време). Освен това е възможно снадката на цилиндъра (кутията) на филтъра с горната му повърхност да пропуска въздух ако не е добре направена сглобката. Можеш и там да намажеш с грес. Сякаш имаше малък напредък и реших да сменам О пръстените на бързите връзки. Това става с финна пинсета със закривен връх. Не съм търсил специален инструмент. Извадих по един пръстен от всяка сглобка. Те са жълти, силиконови. Отидох на магазина за уплътнители. Там ги премериха и ми дадоха подобни размери но гумени (черни). Трудно се поставят с пинсетата - има чалъм. Но като му свикнеш става. Не се и вижда добре като са черни. Маркуча който идва от резервоара беше много твърд и на него не можах да сменя уплътнителя, но го мазах с грес. Нямаше ефект и върнах старите уплътнения.
Забелязах, че след като съм разкачал връзките колата си пали нормално (не е много студено), въпреки че е глътнала въздух. Значи може би проблема е другаде.
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Колега Boyan,
радвам се че си се борил с проблема. въпросите ми са :
1. Сваляш ли самите бързи връзки от тръбопровода и как/ вероятно с нагряване/, защото иначе те гледат надолу и няма как да се бърка вътре за смяна на О пръстена.Ако ги сваляш със загряване после пак ли така ги връщаш и дали добре уплътняват.Обясни по подробно.
2.Ако знааеш размерите на О пръстените за 8 и 10 мм. тръби напиши ми ги.
Благодаря предварително.
.
радвам се че си се борил с проблема. въпросите ми са :
1. Сваляш ли самите бързи връзки от тръбопровода и как/ вероятно с нагряване/, защото иначе те гледат надолу и няма как да се бърка вътре за смяна на О пръстена.Ако ги сваляш със загряване после пак ли така ги връщаш и дали добре уплътняват.Обясни по подробно.
2.Ако знааеш размерите на О пръстените за 8 и 10 мм. тръби напиши ми ги.
Благодаря предварително.
.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 11 дек 2015, 13:01
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDCi 74kW 2004г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Здравей Miri 4,
Вероятно е възможно да се свалят бързите връзки, но аз не исках да разбутвам и тези съединения. Двата горивопровода (маркучи), които отиват към двигателя са достатъчно дълги, че като ги освободиш да може да се изкривят, така че да се виждат уплътнителите. Така имаш достъп до 3 от 4 те бързи връзки. Както вече писах четвъртата - с късия маркуч, не можах да сменя защтото не се огъваше.
О-пръстените не съм ги мерил, а вече поставих оригиналните обратно. Не знам дали има смисъл да ти давам размери на тези които ми дадоха от магазина, защото имаха малки разлики с оригиналните. Единия размер бяха с малко по-малък диаметър, а другия с малко по-голям. Такива имаха най-близки. Не знам кои щяха да са по-добре, защото сякаш трябва да уплътняват и отвътре и отвън!
Опитай първо само с грес по щуцерите.
Успех!
Вероятно е възможно да се свалят бързите връзки, но аз не исках да разбутвам и тези съединения. Двата горивопровода (маркучи), които отиват към двигателя са достатъчно дълги, че като ги освободиш да може да се изкривят, така че да се виждат уплътнителите. Така имаш достъп до 3 от 4 те бързи връзки. Както вече писах четвъртата - с късия маркуч, не можах да сменя защтото не се огъваше.
О-пръстените не съм ги мерил, а вече поставих оригиналните обратно. Не знам дали има смисъл да ти давам размери на тези които ми дадоха от магазина, защото имаха малки разлики с оригиналните. Единия размер бяха с малко по-малък диаметър, а другия с малко по-голям. Такива имаха най-близки. Не знам кои щяха да са по-добре, защото сякаш трябва да уплътняват и отвътре и отвън!
Опитай първо само с грес по щуцерите.
Успех!
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бързи връзки в горивната система
Благодаря Boyan,
Наистина няма смисъл да се свалят бързите връзки от маркучите.Намерих от автоморга такива бързи връзки ,свалих им О пръстените и сега си търся точния размер ,но нещо все около него ми предлагат.
Бъди жив и здрав.
Наистина няма смисъл да се свалят бързите връзки от маркучите.Намерих от автоморга такива бързи връзки ,свалих им О пръстените и сега си търся точния размер ,но нещо все около него ми предлагат.
Бъди жив и здрав.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 91 госта