Добро ли ми е ГНП-то
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Добро ли ми е ГНП-то
Колата от профила.Сега е по километраж на 155000 км.Иначе......бог знае.Преди 30000 км са сменяни клапанчета на инжектори.Сега обратната нафта е добре / 7 мл. на всички цилиндри при 2 мин. с две кратки форсирания./.Нов акомулатор.
Понеже ,макар и рядко ми отказва да запали и лампата за подгрева започва да мига, реших да видя какво налягане ми прави ГНП.
Използувам програмата Fordskan.
1. Режим форсиране на място- без подаване на газ- 900 об.-250 бара.При форсиране до 4000 об.--600 бара.
2. Режим в движение срещу баир.Настъпва се яко. При 3500 об.--1450 бара.Нямаше възможност да се настъпи на повече от 3500 об.
Въпроси: 1.Как ви се струва-добре ли е.
Според мен за годините и километрите си е добре.Чел съм ,че максималното налягане достига до
1600 бара ,но за нова кола.
2.От къде идва тази отказ да пали макар и много рядко.След такъв отказ изчаквам 10-15 сек. и си пали от раз.
Благодаря предварително.
Понеже ,макар и рядко ми отказва да запали и лампата за подгрева започва да мига, реших да видя какво налягане ми прави ГНП.
Използувам програмата Fordskan.
1. Режим форсиране на място- без подаване на газ- 900 об.-250 бара.При форсиране до 4000 об.--600 бара.
2. Режим в движение срещу баир.Настъпва се яко. При 3500 об.--1450 бара.Нямаше възможност да се настъпи на повече от 3500 об.
Въпроси: 1.Как ви се струва-добре ли е.
Според мен за годините и километрите си е добре.Чел съм ,че максималното налягане достига до
1600 бара ,но за нова кола.
2.От къде идва тази отказ да пали макар и много рядко.След такъв отказ изчаквам 10-15 сек. и си пали от раз.
Благодаря предварително.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Добро ли ми е ГНП-то
А когато въртиш на стартер и не пали какво е налягането в рейла?
Това за състоянието на дюзите към настоящия момент ли е?
Това за състоянието на дюзите към настоящия момент ли е?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Добро ли ми е ГНП-то
Радвам се че най-добрия специалист във форума ми обръща внимание.Отговарям:specialista написа:А когато въртиш на стартер и не пали какво е налягането в рейла?
Това за състоянието на дюзите към настоящия момент ли е?
- Да .Състоянието на дюзите е към този момент.
- Непаленето се случва на случаен принцип и аз не мога да го засеча.Ако ми подскажеж как най- лесно да елиминирам запалването ще го засеча.
Иначе какво мислиш за наляганията които прави при нормална работа.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Добро ли ми е ГНП-то
Ако има налягане докато въртиш на стартер(и не пали)-търсиш синхронизацията на валовете!
Ако няма налягане тогава вече става малко по трудно,като за начало най-вероятно дърпа въздух,
и сигурно това отказване да пали е само на студено след дълъг престой.
Успех!
Ако няма налягане тогава вече става малко по трудно,като за начало най-вероятно дърпа въздух,
и сигурно това отказване да пали е само на студено след дълъг престой.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Добро ли ми е ГНП-то
Колега,
1. Кажи ми как да направя колата да не пали / най-безболезнено/ докато въртя на стартер.Само така мога да измеря налягането в този режим.
2. Изкам да чуя мнението ти за налягянията които съм измерил в описаните два режима.
Благодаря.
1. Кажи ми как да направя колата да не пали / най-безболезнено/ докато въртя на стартер.Само така мога да измеря налягането в този режим.
2. Изкам да чуя мнението ти за налягянията които съм измерил в описаните два режима.
Благодаря.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Добро ли ми е ГНП-то
Налягането е добро не го мисли!
Нали сам казваш че понякога не пали(какво е налягането тогава)Има ли няма ли?
Нали трябва да се хванем за нещо.
Иначе изключи датчика на коляновия вал и няма да пали,или на разпределителния че е по-лесно.
Но това не меродавно с проблема.
Нали сам казваш че понякога не пали(какво е налягането тогава)Има ли няма ли?
Нали трябва да се хванем за нещо.
Иначе изключи датчика на коляновия вал и няма да пали,или на разпределителния че е по-лесно.
Но това не меродавно с проблема.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Добро ли ми е ГНП-то
Благодаря ти.Много се радвам че помпата е добре.
Това за датчика на разпределителнея вал си го мислех ,но исках да имам и едно компетентно мнение.Сега съм малко на море и като се върна ще направя това измерване и веднага ще пиша.
Тъй като непаленето става много рядко и на напълно случаен принцип , си мисля дали не се бъгва компютъра.
Това за датчика на разпределителнея вал си го мислех ,но исках да имам и едно компетентно мнение.Сега съм малко на море и като се върна ще направя това измерване и веднага ще пиша.
Тъй като непаленето става много рядко и на напълно случаен принцип , си мисля дали не се бъгва компютъра.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Добро ли ми е ГНП-то
Ама да правиш измервания при предизвикано непалене няма никакъв смисъл. Въпроса е да се премери когато спонтанно не иска да запали.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Добро ли ми е ГНП-то
До някъде съм съгласен с теб ,но все пак ще се засече налягането на ГНП при въртене само на стартер.Сега е топло и пали на "четвърт".HACKO написа:Ама да правиш измервания при предизвикано непалене няма никакъв смисъл. Въпроса е да се премери когато спонтанно не иска да запали.
Друг начин не виждам при положение,че го прави рядко и непредвидимо.А нямям желание лаптопа да стои постоянно включен в колата.
Ако имаш друга идея казвай.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Добро ли ми е ГНП-то
Никаква грешка ли не записва?
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Добро ли ми е ГНП-то
Не. Няма грешки.За това се чудя дали не е просто бъгване на "мозъка".ieiei написа:Никаква грешка ли не записва?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Добро ли ми е ГНП-то
Абе гледай си кефа и не се занимавай с глупости, голяма работа, че понякога палела по-трудно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта