Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от LORDA83 » 10 апр 2017, 21:53

Колеги, възможно най-накратко, относно стара болежка на баба ви Фиеста:

От над година вече... при запалване на колата, на празен ход, задължително, всеки път колата сама вдига оборотите на около 3000 - 3500 и заспива там, като поне 3-4 минути си седи така и не мога да ги смъкна в рамките на нормалното по никакъв нормален начин, освен, ако не включа на скорост и не задържа на полусъединител, за да ги " бутна " по изкуствен начин. Описаното го прави и зимата и лятото, независимо от температурите и атмосферните условия, както и независимо от това колко " топъл " е самия двигател. Дори след дълги преходи, когато не го е правило... колата е " загряла " перфектно... се случва да влеза в населено място и по светофарите пак да почне да се форсира така...

Ще вметна, че не съм свалял и чистил стъпковия мотор вече, като визуално не намирам по него нещо видимо замърсено и прочие...
Чудя се дали да не купя нов тия дни, но най-евтиния възможен и то с 1000 познати и отстъпка от около 30 % от реалната му цена... пак е не по-малко от 70-80 лв. Та опасенията са ми... да не се" вътря " само с тази сума.

Бих искал мнението на някой, който разбира от тези неща и е имал такъв проблем с негова кола.

Мерси предварително на всички!
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от HACKO » 10 апр 2017, 23:18

А пробвал ли си да откачиш датчика на скоростта? Моята вече от година е с откачен датчик и не се форсира. Само не разбирам, при тебе като колата е в покой форсира ли се? При мене се форсираше само в движение.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от LORDA83 » 10 апр 2017, 23:27

HACKO написа:
10 апр 2017, 23:18
А пробвал ли си да откачиш датчика на скоростта? Моята вече от година е с откачен датчик и не се форсира. Само не разбирам, при тебе като колата е в покой форсира ли се? При мене се форсираше само в движение.
Какво значи " в дижение "... форсира се винаги, когато е на свободна скорост! Няма значение дали е на място, или съм я засилил с 300 по инерция някъде. И винаги е в диапазона около и над 3000 оборота. Прави го буквално когато си поиска, независимо дали е топло/студено... ту го има проблема, ту го няма... но обикновено при първо палене, след, като колата е била в покой и на изгасен двигател винаги го има... или поне в 99% от случаите.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от HACKO » 10 апр 2017, 23:31

В движение, значи че не е в покой, явно при тебе ще е някой друг датчик.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от madboy » 11 апр 2017, 00:05

При мен, на Фокуса и при Ка-то проблемът беше в клапана за празен ход.
Първо го изчисти, после почвай вече спокойно да се озърташ за нов. Ако това е проблемът, след почистването ще изкараш поне половин година (зависи колко се кара, разбира се).
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от LORDA83 » 11 апр 2017, 00:21

madboy написа:
11 апр 2017, 00:05
При мен, на Фокуса и при Ка-то проблемът беше в клапана за празен ход.
Първо го изчисти, после почвай вече спокойно да се озърташ за нов. Ако това е проблемът, след почистването ще изкараш поне половин година (зависи колко се кара, разбира се).
Както вече казах и съм описал по-горе... свалял съм го и видимо му няма нищо. Замерван е и с мултицета - работи съответно!
На първо четене поне... не мога да установя в него видим проблем, ама знам ли... Може вътре нещо да е задрало и да не е както трябва.
За това и се чудя дали да взимам нов ( съответно да се изръся 70-80 лв за най-евтиния вариант ), или да мъча и проверявам нещо друго, преди да купувам нов.
Както вече написах... ако някой има опит с проблем и симптоми точно като по-горе описаните при мен... моля да драсне коментарче и сподели мнение.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от paci » 11 апр 2017, 03:24

Клапан е, не е стъпков мотор. Няма червяци и мотори, а е бобина с бутало :)
Имах го и аз този проблем и така и не разбрах от какво е.
Намерих изронена изолация на VSS-а (до скоро не знаех, че имам)
От всичките ми експерименти до момента се оказва, че имам лоша връзка на буксата на клапана.
И пак не е съвсем сигурно от какво беше, защото преправих връзките и карах с клапан от Мондео 2.0 и проблема пак се появи.
Провери връзките на VSS-а и пробвай с друг клапан преди да се набуташ с нов.
Свали клапана и го изчисти като разкачиш акумулатора преди това.
С WD40 няма да изчистиш нищо. С киснене и обезмаслител се чисти.

petkoiv2
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 18 май 2014, 21:20
Модел на автомобила: ford eskord 1.7TD combi
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от petkoiv2 » 11 апр 2017, 07:20

Виж дроселната клапа с другата ми кола имах такъв проблем и от разбирачи смених стъпковия мотор. Накрая се оказа датчика на дроселната клапа.

Изпратено от моят Lenovo A2020a40 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от LORDA83 » 11 апр 2017, 14:12

И аз им мой приятел, който караше такава Фиеста... имаше дълги години същия проблем. Така и не се стигна до разрешението му, докато не продаде колата :)
Та... идеята ми е, че и той и аз сме чели много по темата, разпитвали, чоплили и правили по колите... но така и не се е стигало никога до реално разрешение на проблема. Не зная тези двигатели защо имат точно този проблем и е толкова често срещан точно той... но в 90% от сервизите и форумите... все набеждават за този тип проблем точно този клапан за празен ход ( стъпков мотор )...
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от HACKO » 11 апр 2017, 14:19

И още нещо, провери ли дали отнякъде не смуче въздух и затова да вдига оборотите. Провери всички вакумни маркучи за напуквания, като работи напръскай с някакъв спрей всички маркучи и гарнитури по всмукателя. Няма значение какъв е спрея, може и с вода, но е по-добре да е нещо, което се изпарява бързо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от LORDA83 » 11 апр 2017, 14:26

HACKO написа:
11 апр 2017, 14:19
И още нещо, провери ли дали отнякъде не смуче въздух и затова да вдига оборотите. Провери всички вакумни маркучи за напуквания, като работи напръскай с някакъв спрей всички маркучи и гарнитури по всмукателя. Няма значение какъв е спрея, може и с вода, но е по-добре да е нещо, което се изпарява бързо.
До колкото мога да видя така повърхностно... като човек, който си няма много понятие от тези неща... не виждам нищо скъсано или напукано. Преди година бях намерил един ( точно от тройката маркучлета до стъпковото моторче ), който бе скъсан и го смених, но резултат нямаше, а и при този маркуч забелязах, че когато му разтворя спуканото... колата гаснеше и се давеше, а не завишаваше обороти както при проблема, който имам аз.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от LORDA83 » 11 апр 2017, 17:11

Намерих си нов комплект с трите вакум маркучлета, със заводските им форми и размери, за 18 лв... някакъв турски заместител ( оригиналните в Мотопфое са 40 лв ) и си ги смених, защото ми писна през годините да изрязвам и слагам обикновени, масленоустойчиви, които все са сплескани, скъсани и допълнително влияят на оборотите. Покрай тях свалих и стъпковото моторче, почистих го и продухах за пореден път.
След монтиране на всичко колата държи 950 оборота ( като до преди това поддържаше 1100-1200 винаги, когато работи уж добре ) и си ги саморегулира адекватно, стабилизирайки винаги на 950, независимо какво допълнително натоварване пускам от светлини, дълги, парно, климатик и прочие...

Надявам се да се задържи така и да има ефект от направеното. В следващите 3-4 дни ще тествам и ще си проличи. В момента все още не искам да се радвам, тъй, като колата днес така, или иначе си работеше нормално още от сутринта и не ми е правила обичайните проблеми при празен ход, които съм описал по-горе, че имам и, че се форсира двигаделя сам на по 3000-3500 оборота.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от HACKO » 11 апр 2017, 17:44

LORDA83 написа:
11 апр 2017, 17:11
Намерих си нов комплект с трите вакум маркучлета, със заводските им форми и размери, за 18 лв...
Я дай повече информация откъде, че имам 3 Зетека.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от LORDA83 » 11 апр 2017, 17:54

HACKO написа:
11 апр 2017, 17:44
LORDA83 написа:
11 апр 2017, 17:11
Намерих си нов комплект с трите вакум маркучлета, със заводските им форми и размери, за 18 лв...
Я дай повече информация откъде, че имам 3 Зетека.
Пловдив, квартал Кичук Париж, в локалното на " Тромпета " - магазин за каучокови изделия, тръби, маркучи и прочие. Ето ти и снимка от опаковката, с каталожен номер. Целия комплект е 18 лв. Сложих ги, тествах ги... форсирах умишлено двигателя... седят си, еластични са и не се " смачкват " като износените стари и тези, които си бях сложил и направил от обикновени маркучлета.
20170411_152133.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от HACKO » 11 апр 2017, 19:16

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от madboy » 12 апр 2017, 00:38

LORDA83 написа:
11 апр 2017, 00:21
madboy написа:
11 апр 2017, 00:05
При мен, на Фокуса и при Ка-то проблемът беше в клапана за празен ход.
....
Както вече казах и съм описал по-горе... свалял съм го и видимо му няма нищо. Замерван е и с мултицета - работи съответно!
...
Не знам какво си мерил. Само си проверил, че бобината му е здрава.
Пълни се с нагар и буталото не може да затвори добре и вкарва повече въздух( може да си видял, че вътре всичко е черно, като си го свалял). ЕКУ-то пък изравнява сместа с допълнително гориво, защото се получава бедна смес, от там съответно се вдигат оборотите.
Същият ефект е ако ти смуче въздух от друго място.
Писах първо да го почистиш, не да ходиш направо да купуваш. Накисваш го в някакъв силен кухнески обезмаслител, докато не светне вътре всичко. След това го промиваш със спрей за карбуратори, инжекциони и пр.
И на Фокуса и на Ка-то оборотите се вдигаха над 2500 при освобождаване от скорост, заради тоя клапан.
На Фокуса смених клапана, чак когато не искаше да държи обороти в задръстванията, като спирах и двигателя гаснеше.
Та сега не разбрах проблемът в мръсния клапан ли е, или от маркучите?
Тия 950 оборота, не са ли пак в повече?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от paci » 12 апр 2017, 00:46

850 мисля, че са й оборотите. И моите маркучи са прецакани заради течове на масло. Ще трябва да ги сменя. С моя клапан съм си и от доста време проблема го няма

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от LORDA83 » 12 апр 2017, 03:43

HACKO написа:
11 апр 2017, 19:16
Това ли е?
https://www.google.bg/maps/@42.1289026, ... 56!6m1!1e1
Не! Тази карта е стара и го няма на нея.

В същото локално, но след последната пресечка чак... почти до Тромпета. И не пише на него " Магазин за авточасти ", ами " Маркучи "... то е само едно, няма как да не видиш надписа като минеш, просто гледай внимателно табелите по магазинчетата. Супер малко и схлупено е като магазинче.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от LORDA83 » 12 апр 2017, 03:50

madboy написа:
12 апр 2017, 00:38
LORDA83 написа:
11 апр 2017, 00:21
madboy написа:
11 апр 2017, 00:05
При мен, на Фокуса и при Ка-то проблемът беше в клапана за празен ход.
....
Както вече казах и съм описал по-горе... свалял съм го и видимо му няма нищо. Замерван е и с мултицета - работи съответно!
...
Не знам какво си мерил. Само си проверил, че бобината му е здрава.
Пълни се с нагар и буталото не може да затвори добре и вкарва повече въздух( може да си видял, че вътре всичко е черно, като си го свалял). ЕКУ-то пък изравнява сместа с допълнително гориво, защото се получава бедна смес, от там съответно се вдигат оборотите.
Същият ефект е ако ти смуче въздух от друго място.
Писах първо да го почистиш, не да ходиш направо да купуваш. Накисваш го в някакъв силен кухнески обезмаслител, докато не светне вътре всичко. След това го промиваш със спрей за карбуратори, инжекциони и пр.
И на Фокуса и на Ка-то оборотите се вдигаха над 2500 при освобождаване от скорост, заради тоя клапан.
На Фокуса смених клапана, чак когато не искаше да държи обороти в задръстванията, като спирах и двигателя гаснеше.
Та сега не разбрах проблемът в мръсния клапан ли е, или от маркучите?
Тия 950 оборота, не са ли пак в повече?
Нямам си идея от какво е проблема. Свалих клапана и го почистих, и смених маркучите с нови, на куп. Като затворих всичко... започна да работи на 950 оборота при всяко завъртане на ключа. дори си нямам на идея дали се е оправил проблема, тъй, като в деня, като го правих... така, или иначе проблема, който описвам не се бе появявал до преди да разглобя и сваля всичко. Ще го наблюдавам тея дни и ще пиша пак дали се е оправило окончателно, или не.

П.С: колко по-малко от 950 е нормалното? Допреди манипулациите, които правих днес за " нормално " приемах около 1100-1200. Никога не ми е падало под тези обороти, дори когато двигателя не се форсира в по-сочените по-горе обороти. Като цяло ме съмнява, че все пак моторчето си е позаминало и няма да се оправи на 100% всичко само с чистене на старото.
На компа м/у другото вече 2 пъти съм чел за грешки и винаги е изписвало само " бедна смес ". Друга грешка никога не е засичало. Тази " бедна смес " как може да се корегира? Възможно ли е да е от газовата?
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от LORDA83 » 12 апр 2017, 03:53

paci написа:
12 апр 2017, 00:46
850 мисля, че са й оборотите. И моите маркучи са прецакани заради течове на масло. Ще трябва да ги сменя. С моя клапан съм си и от доста време проблема го няма
На 850 не съм я виждал никога тая кола. И 900-950 да ми държи... е повече от прекрасно, имайки се в предвид това, че стрелката редовно си залепваше на над 3000 :) Както казах ще я наблюдавам тея дни и, ако започне да скача над тия 950, които е закрепила в момента... ще сменя моторчето с ново направо. Тогава може пък и под 950 да падне, знам ли...
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта