Трудно палене

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Tommy
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 05 юни 2016, 10:47
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD sedan 1996
Местоположение: Vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Трудно палене

Мнение от Tommy » 14 апр 2017, 20:03

Колеги отново проблем с Форд-а ...... от няколко дни пали все по трудно в това топло време трябва да го грея по 2 3 пъти за да запали иначе с едно подгряване тамън запали и угасне или въобще не иска да подкачи за да запали. След успешно палене мотора започва да тресе пропадат обороти и отзад изпушва синкаво и мирише на неизгоряла нафта след около 2 3 минути работа на празен ход нещата се нормализират. Свещите са сменени с NGK преди 1 седмица, не е от тях проверих ги ....... започвам да се съмнявам за избягала центровка. Вие какво мислите ?

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: Трудно палене

Мнение от lubomirov89 » 14 апр 2017, 22:48

Въздух.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно палене

Мнение от ЯЛТА » 15 апр 2017, 01:05

Tommy написа:
14 апр 2017, 20:03
Колеги отново проблем с Форд-а ......
Пък да вземеш да напишеш и за кой модел Форд става въпрос.
Разхлаби тръбичката за високо налягане на първи цилиндър, повърти да запалиш около 10-15 секунди без да подгряваш, стегни я, подгрей и пали отново. Ако запали без проблем, значи е въздух в горивопровода, и трябва да прогониш цялата система на горивопроводите.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Tommy
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 05 юни 2016, 10:47
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD sedan 1996
Местоположение: Vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно палене

Мнение от Tommy » 15 апр 2017, 09:26

ЯЛТА написа:
15 апр 2017, 01:05
Tommy написа:
14 апр 2017, 20:03
Колеги отново проблем с Форд-а ......
Пък да вземеш да напишеш и за кой модел Форд става въпрос.
Разхлаби тръбичката за високо налягане на първи цилиндър, повърти да запалиш около 10-15 секунди без да подгряваш, стегни я, подгрей и пали отново. Ако запали без проблем, значи е въздух в горивопровода, и трябва да прогониш цялата система на горивопроводите.
За Форд-а от профила ми става въпрос Ескорт 1.8ТД 70 коня 96-та година, сега ще сляза да пробвам по този начин.

Потребителски аватар
Tommy
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 05 юни 2016, 10:47
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD sedan 1996
Местоположение: Vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно палене

Мнение от Tommy » 15 апр 2017, 11:58

Запалих по гореописания начин запали перфектно, но след това продължиха да пропадат оборотите за около 2 3 минути и после се нормализира всичко. Възможно ли е въздуха да е от скапан горивен филтър че наскоро го обслужвах и да не би да е от филтъра?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Трудно палене

Мнение от HACKO » 15 апр 2017, 12:38

Възможно е от всякъде по пътя на Нафтата, трябва да се търси, не може да се предвиди.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно палене

Мнение от ЯЛТА » 15 апр 2017, 23:26

Tommy написа:
15 апр 2017, 11:58
Запалих по гореописания начин запали перфектно, но след това продължиха да пропадат оборотите за около 2 3 минути и после се нормализира всичко. Възможно ли е въздуха да е от скапан горивен филтър че наскоро го обслужвах и да не би да е от филтъра?
Е останал е още малко въздух, и до като го изгони работи неравномерно. Щом ти го е направило след смяна на горивния филтър, значи там ще е проблема,- нещо не уплътнява добре.............., а не че филтъра е скапан.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта