проблем
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 25 юли 2017, 12:49
- Местоположение: sliven
- Status: Извън линия
проблем
Форд фокус1.8 тдси губи мощност като мине 3 хил.уборота и влиза вавариен режим от какво може да е
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 25 юли 2017, 12:49
- Местоположение: sliven
- Status: Извън линия
Re: проблем
Казаха ми че може да е дюза или помпа високо налягане и ако е така каква ецената ако някои е правил това
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: проблем
Ето това е човека, на една ръка от тебе.
https://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=40170
https://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=40170
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: проблем
Колега ще чакаме отзиви за проблема още един случай като твоя след 3 хил.оборота направо изгасва и почва да премига лампата за подгреваnikolai777 написа: ↑26 юли 2017, 20:10Форд фокус1.8 тдси губи мощност като мине 3 хил.уборота и влиза вавариен режим от какво може да е
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: проблем
Колега, не става така. Иди някой да ти направи диагностика. По възможност да не е болтаджия с компютър. Поне да има нещо за което да се хванем и да ти помомнем.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: проблем
Колега мнение по въпроса ще даде някой който се е сблъскал със проблема и знае отговора и без диагностика ,ако ходехме директно в сервиз и на диагностика значи форума придобива друг смисъл и какво да и диагностицираме на автомобила когато не е записъл никакви грешки
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: проблем
Колега, сигурно си прав, както често всеки е прав за себе си. Ремонта на помпа и дюзи е между 1000 и 2000 лева. Ако си готов да ги дадеш тези пари само на база на мнения от форума дай ги. И ако не се оправи и след това, дай още. Хора които ще искат да ги вземат много. За диагностиката, това че няма грешки е проблем на диагностиката а не на колата. Често се случва при евтините диагностики. Пробвай с forscan. Първо прочети грешките с нея. После покарай за да направиш Log, на живите данни и ако пожелаеш може да ни запознаеш с това какво е станало, за да можем да ти помогнем да си оправиш колата. Успех.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: проблем
Мисля да пиша направо след като я оправя с тези цени за ремонт няма ли да си купя направо нови части
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 09 апр 2017, 22:35
- Местоположение: Първомайци
- Status: Извън линия
Re: проблем
Точно така колега,купи си нови части/стига да знаеш какви/...и пиши за резултата.Успех!
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем
Колеги да ви питам от къде може да се купи ремонтен комплект за дюзи Delphi -7135651 мой приятел има Ford Connect дизел къде в София може да се намерят части за тях?
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: проблем
Щом търсите рем коплект за дюзи, евентуално сте решили да им правите ремонт в домашни условия. Уважавам ентусиазма ви, затова си позволявам да ви дам жокер. Трябва ви знания, за да разберете че части не ви трябват. С нови части всеки може. Трябват ви и умения за да приложите знанията на практика. Това което съм написъл не е шега. Под знания разбирам не само такива за колите, но и знаето на езици, за да разберете какво ви говори човека който показва как се прави. Успех.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
- dmastard
- потребител
- Мнения: 239
- Регистриран: 10 апр 2014, 01:11
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci '06
- Status: Извън линия
Re: проблем
Колеги, темата е несериозна.
Дори заглавието не носи никаква смислена информация.
Колата влиза в авариен режим, а диагностика не е правена?
Хората са писали, така няма да стане.
Колега, ако не разбираш от дизели (това е доста сериозна материя), по-добре отиди на майстор, който разбира.
Дори заглавието не носи никаква смислена информация.
Колата влиза в авариен режим, а диагностика не е правена?
Хората са писали, така няма да стане.
Колега, ако не разбираш от дизели (това е доста сериозна материя), по-добре отиди на майстор, който разбира.
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем
Просто ми трябва информация от къде може по евтино да се вземат ако знае някой някакви координати да сподели?Penyo63 написа: ↑03 авг 2017, 20:17Щом търсите рем коплект за дюзи, евентуално сте решили да им правите ремонт в домашни условия. Уважавам ентусиазма ви, затова си позволявам да ви дам жокер. Трябва ви знания, за да разберете че части не ви трябват. С нови части всеки може. Трябват ви и умения за да приложите знанията на практика. Това което съм написъл не е шега. Под знания разбирам не само такива за колите, но и знаето на езици, за да разберете какво ви говори човека който показва как се прави. Успех.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10848
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: На линия
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем
Специалиста е в Ямбол видях му координатите но основното ме интересуваше от къде в София се купуват ремонтни комплекти и за какви пари?
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проблем
А какъв му е проблема на тоя Connect, че искате да купувате ремонтен комплект за дюзи? Майстор гледал ли го е, или собственика сам е решил, че има проблем с дюзите?
Човека с фокуса - боб ли да хвърляме и да гадаем какво може да му се е случило? Щом ти мига лампата за подгрева ще има и записани грешки. Върви да го прочетат някъде. Потърси и малко информация как да направиш теста с колбите за обратната нафта. Може да имаш за смяна едни клапанчета по инжекторите, ама няма как да гадаем...
Човека с фокуса - боб ли да хвърляме и да гадаем какво може да му се е случило? Щом ти мига лампата за подгрева ще има и записани грешки. Върви да го прочетат някъде. Потърси и малко информация как да направиш теста с колбите за обратната нафта. Може да имаш за смяна едни клапанчета по инжекторите, ама няма как да гадаем...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10848
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: На линия
Re: проблем
Абе човек, нали не мислиш че в Ямбол оперира местна Ямболска фирма. Сменял съм клапан авансатор, сменен от него в Ямбол, в София- във фирмата доставчик,- беше протекъл на 5-ия ден. Ами може и той от там да ти ги купи с отстъпка, и да ти ги прати по Еконт, 4 лева най много да ти е доставката.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: проблем
Колеги, преди няколко поста по тази тема, беше написано че форума е за да си помагаме . Е помага се на човек който иска да му се помогне. Е как да се помогне на такива специалисти. Като гледам това диагностики, дюзи и тн. Нямат тайни. Нека така да е, аз се радвам, колкото повече такива хора толкова по добре за държавата и за всички хора. Успех.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем
Едната дюза се е прецакала докато е бил на почивка в Гърция и от там си е купил този ремонтен комплект за 90 евро имал е ключове и си е направил ремонта сам. Преди да се прецака дюзата е светнал chek engine и е загубила мощност сега иска да отремонтира и другите за това питам ако знае от къде може да се закупят ремонтни комплекти на Delphi?MapTo_D написа: ↑04 авг 2017, 09:43А какъв му е проблема на тоя Connect, че искате да купувате ремонтен комплект за дюзи? Майстор гледал ли го е, или собственика сам е решил, че има проблем с дюзите?
Човека с фокуса - боб ли да хвърляме и да гадаем какво може да му се е случило? Щом ти мига лампата за подгрева ще има и записани грешки. Върви да го прочетат някъде. Потърси и малко информация как да направиш теста с колбите за обратната нафта. Може да имаш за смяна едни клапанчета по инжекторите, ама няма как да гадаем...
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: проблем
Хайде честито ,проблема при мене където писах по горе се оказа в турбината работи на 50% ,но има още какво да се желае в разкриването на проблема сега въпроса е смяна на турбината ,ремонт ,ако подлежи на такъв или проблем в самото управление на турбото което не ми е ясно къде се намира и как действа и какво да му се провери
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта