Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от S_C » 21 яну 2018, 23:40

Веригата определено не му е фактор в разхода на гориво. 2.0 да е ламя...колко толкова ламя ще е, няма да те фалира. Имат обаче слава на маслояди.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

muro85
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от muro85 » 22 яну 2018, 11:18

тази слава ще е лоша ако е така, не, че е първа младост ама не ме кефи да харчи масло!Няма кола която да не харчи ама поне да е в допустими граници предполагам до 300 гр на 10 000км

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от S_C » 22 яну 2018, 12:55

Ако махнеш една нула от километрите, почти ще се доближиш до заводските му данни за разход на масло. :))
Горна граница за изправен двигател-0,5L/1000 km според производителя. Сигурно има и такива, дето не пипат масло, но по-вероятно е да трябва да доливаш всеки месец. Не съм имал такова, гледам само хората какво пишат за тия мотори и общото мнение е, че ставаш на муха-масларка с него. Тука из форума също имаше разни такива теми...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

muro85
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от muro85 » 22 яну 2018, 16:02

Ох незнам аман от таралясници, мислех а не е дизел ама май на ам отиват нещата.Харесал съм си и волво в50 ама дпф ама то и демпферен махови ама то турбина пък и на всичкото от горе имат проблеми с кл notworking юча за запалване

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от S_C » 22 яну 2018, 16:19

Така като гледам на къде върви държавата, кола на бензин/газ не се очертава да има някакво светло бъдеще. Прокуратурата се е хванала с газовите уредби, че били незаконни. По пунктовете масово връщат коли, че са без катализатори. Насила ни бутат в най-мърлявата и калпава технология-дизела. Там има един показател да покриеш-за димност, дето с буса 88-а година и на милион километра го покривам. С бензинова кола, особено както нормите са прегледите и особено проверките да се правят на основната горивна уредба-т.е.на бензин...една покараш ли я 5-6 месеца на газ, бензиновата уредба повече посмъртно не можеш да я вкараш в норми докато това е кола.
И всичката тая работа пак заради черните, щото се толят на гуми и талашит...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от aspasia » 22 яну 2018, 18:18

muro85 написа:
22 яну 2018, 16:02
Ох незнам аман от таралясници, мислех а не е дизел ама май на ам отиват нещата.Харесал съм си и волво в50 ама дпф ама то и демпферен махови ама то турбина пък и на всичкото от горе имат проблеми с кл notworking юча за запалване
И този фокус дето си харесал има демферен маховик струва около хилядарка без съединителя разхода на масло е около 1 литър на хилядя километра веригата също се сменя по простата причина че се разтяга заедно с обтегача и пластмасовите водачи там ще хвърлиш едни 500 лева вихровите клапи са му също слабото място целият ремонтен комплект е около 300-400 лева.

Потребителски аватар
antipower
потребител
потребител
Мнения: 431
Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от antipower » 22 яну 2018, 21:11

На мен ми стана интересно, кой е най-добрия бензинов двигател за фокус 2 ?
От тук виждам, че всеки плюе 2.0.
Как се справят 1.8(125), 1.6(115), 1.6(100), 1.4(80) ?
2.0 колко разновидности са ?
Също така ми е интересна темата за тези вихрови клапи. Какво представляват и при кои двигатели ги има.
Кой двигател с какъв съединител е, кой гори най-малко масло, кой е с верига и кой носи на газификация.
Смятам, че отговорите на тези въпроси ще са полезни на колегата при избора на МК2, както и на всеки друг, тръгнал по неговия път.
Поздрави !

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от aspasia » 22 яну 2018, 21:35

antipower написа:
22 яну 2018, 21:11
На мен ми стана интересно, кой е най-добрия бензинов двигател за фокус 2 ?
От тук виждам, че всеки плюе 2.0.
Как се справят 1.8(125), 1.6(115), 1.6(100), 1.4(80) ?
2.0 колко разновидности са ?
Също така ми е интересна темата за тези вихрови клапи. Какво представляват и при кои двигатели ги има.
Кой двигател с какъв съединител е, кой гори най-малко масло, кой е с верига и кой носи на газификация.
Смятам, че отговорите на тези въпроси ще са полезни на колегата при избора на МК2, както и на всеки друг, тръгнал по неговия път.
Поздрави !
Веднага ти отговарян нито един не става 1,8 има сходните проблеми с 2,0 останалите 1,6-115hp и 1,6 100hp при тях се се износват втулките на буталата и работят като дизели.

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от kito » 22 яну 2018, 22:36

Явно трябва да очаквам скоро големи ремонти.
Купих си 1.6 115 коня втора употреба преди 90 000, вече е на 191 000, нито чука като дизел, нито гори масло. При смяна на маслото се пълни до малко над половината на марката, след 15 000 е малко под средата.
Колата не е скъпа за поддръжка, стига да правиш всичко на време. С нормално шофиране, можеш да си докараш и каталожните данни за гориво.
Форд Фокус МК2 е много често срещан модел за служебни коли, много от тях са навъртели много километри и не знам като да имат чак толкова проблеми, колкото всички описват тук.

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от dimkar » 22 яну 2018, 23:28

И какво излезе. Форд са голям боклук. Нямат нито един двигател за света. Ни дизел, ни бензин. :lol:

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от S_C » 23 яну 2018, 00:10

Имат колкото искаш читави бензинови двигатели, но са от преди ерата на технологично сътрудничество с японците.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от anikolov » 23 яну 2018, 10:03

Някои от коментиращите никога не сакарали илил притежавали такива двигатели, но са категорични в заключенията си! Притежавам 2,0 Дуратек не гори масло и се кара на газ. Регулирах клапани след 43 000 км на газ., без проблеми във вървежа. Оставят се една идея по-големи хлабини, всеки майстор го прави, пробега става 50 000км. Градско -13 - 14 на газ. Извънградско - 9-10 газ. Маховика е двумасов, но не е дизел и към 300 000 може да се смени, ама може и да не се смени. Баба ми имаше една братовчедка и сина й каза, че били големи боклуци Дуратек двигателите! :D

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от dimkar » 23 яну 2018, 17:56

S_C написа:
23 яну 2018, 00:10
Имат колкото искаш читави бензинови двигатели, но са от преди ерата на технологично сътрудничество с японците.
Десетина години експлоатирах двигател от "ерата на технологично сътрудничество с японците" и то на газ. 1,25 Zetek, монтиран във Фиеста MK4. За повече от 70 000 км пробег нито гореше масло, нито пък се е налагало регулировка на клапани. Така че, имам си някаква представа от тези двигатели. :lol:

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от aspasia » 23 яну 2018, 19:35

anikolov написа:
23 яну 2018, 10:03
Някои от коментиращите никога не сакарали илил притежавали такива двигатели, но са категорични в заключенията си! Притежавам 2,0 Дуратек не гори масло и се кара на газ. Регулирах клапани след 43 000 км на газ., без проблеми във вървежа. Оставят се една идея по-големи хлабини, всеки майстор го прави, пробега става 50 000км. Градско -13 - 14 на газ. Извънградско - 9-10 газ. Маховика е двумасов, но не е дизел и към 300 000 може да се смени, ама може и да не се смени. Баба ми имаше една братовчедка и сина й каза, че били големи боклуци Дуратек двигателите! :D
Може да погледнеш форума на Mazda много го хвалят този двигател ама с отрицателен знак. Твоят двигател трябва да е уникат защото заводско му дават 0,5 литра на 10к

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от kito » 23 яну 2018, 20:07

Колега,
това са пълни глупости за каталожните данни. Имам колега, който все се шегува, че на неговия Опел Вектра по каталожни данни му дават разход 750 мл на масло на 1000км.

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от anikolov » 23 яну 2018, 20:40

aspasia написа:
23 яну 2018, 19:35
anikolov написа:
23 яну 2018, 10:03
Някои от коментиращите никога не сакарали илил притежавали такива двигатели, но са категорични в заключенията си! Притежавам 2,0 Дуратек не гори масло и се кара на газ. Регулирах клапани след 43 000 км на газ., без проблеми във вървежа. Оставят се една идея по-големи хлабини, всеки майстор го прави, пробега става 50 000км. Градско -13 - 14 на газ. Извънградско - 9-10 газ. Маховика е двумасов, но не е дизел и към 300 000 може да се смени, ама може и да не се смени. Баба ми имаше една братовчедка и сина й каза, че били големи боклуци Дуратек двигателите! :D
Може да погледнеш форума на Mazda много го хвалят този двигател ама с отрицателен знак. Твоят двигател трябва да е уникат защото заводско му дават 0,5 литра на 10к
Предната ми кола беше Мазда 6, първо поколение, с 1,8 мотор. Взех го на реални 130 000 км. Карах го до 170 000 км., пак не гореше масло. Това ми се е случило това казвам, на кого да вярвам? На себе си или.... Отговора май се корени в пробега на колите. От 200 000 км. нагоре не знам какво се случва. Обикновено карам със 130 - 140 км., това е било винаги около 4 000 оборота, че съм слушал и чел, че на по-високи обороти горели масло. Не мога да кажа, не карам така. Моментни ускорения и за относително кратко време съм ги карал и с по-високи скорости, но това е обикновено. :wink:

lludmil
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 02 дек 2008, 13:43
Модел на автомобила: fiesta 1.4CVH 1992 Fusion 1.4 Duratec 16V 2002
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от lludmil » 27 май 2018, 23:12

antipower написа:
22 яну 2018, 21:11
На мен ми стана интересно, кой е най-добрия бензинов двигател за фокус 2 ?
От тук виждам, че всеки плюе 2.0.
Как се справят 1.8(125), 1.6(115), 1.6(100), 1.4(80) ?
2.0 колко разновидности са ?
Също така ми е интересна темата за тези вихрови клапи. Какво представляват и при кои двигатели ги има.
Кой двигател с какъв съединител е, кой гори най-малко масло, кой е с верига и кой носи на газификация.
Смятам, че отговорите на тези въпроси ще са полезни на колегата при избора на МК2, както и на всеки друг, тръгнал по неговия път.
Поздрави !
Аз съм с 1.6(100) на C Max 2005 г.(същият двигател) - няма вихрови(всички други двигатели ги имат , не знам за 1.4 , но това двигател ли е за това купе :lol: ), съединителя не е т.нар. двумасови. Всички носят на газ , но се налага евентуален реглаж на клапани има много теми.

bizu
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 13 фев 2008, 00:01
Модел на автомобила: Ford C-Max 2009 2.0i 145Hp LPG
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от bizu » 30 май 2018, 13:05

aspasia написа:
23 яну 2018, 19:35
anikolov написа:
23 яну 2018, 10:03
Някои от коментиращите никога не сакарали илил притежавали такива двигатели, но са категорични в заключенията си! Притежавам 2,0 Дуратек не гори масло и се кара на газ. Регулирах клапани след 43 000 км на газ., без проблеми във вървежа. Оставят се една идея по-големи хлабини, всеки майстор го прави, пробега става 50 000км. Градско -13 - 14 на газ. Извънградско - 9-10 газ. Маховика е двумасов, но не е дизел и към 300 000 може да се смени, ама може и да не се смени. Баба ми имаше една братовчедка и сина й каза, че били големи боклуци Дуратек двигателите! :D
Може да погледнеш форума на Mazda много го хвалят този двигател ама с отрицателен знак. Твоят двигател трябва да е уникат защото заводско му дават 0,5 литра на 10к
Не е уникат. Аз също съм с Дуратек 2.0 на газ и не доливам масло.

toly
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 04 май 2010, 23:30
Модел на автомобила: фокус МК2.5 бензин 145 к.с. 2011г.
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от toly » 06 авг 2018, 22:23

Мога и аз да споделя малко опит с този мотор. Карам го от 6000к м. Каран е на метан в Швейцария . На 160 000км реални за 5 години. Та гореше масло от компрометирани гумички на клапани. Оправих ги и сега не е изгорил нищо за 1500 км. Катализатора е заминал от температурата на горене на метана. Други проблеми няма засега. Много тежка кола сравнен с фокус 1.

evrev8903
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 05 ное 2018, 00:11
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин

Мнение от evrev8903 » 05 ное 2018, 00:28

Здравей аз съм със ford focus 1.6 ti-vct 115 ps. 2007 година. Въпросът ми е харчи ли ти много бензин докато превключи на метан. На мен я засякох 30 паления 6,61 л бензин. Паля я и я чакам да превключи и тогава тръгвам. Нагласен е да обръща на 30 градуса температура.

Заключена

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта