Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от LORDA83 » 05 юли 2017, 07:39

LORDA83 написа:
05 юли 2017, 07:37
OgiDogi написа:
05 юли 2017, 06:26
LORDA83 написа:
04 юли 2017, 22:45
...
Имам запитване... може ли всичко това да се получава от " бедна смес "?! При диагностициране на компа, на колата... това е единствената грешка, която ми дава?! Как мислите?! Съответно тази " бедна смес "... може ли да е от нещо друго, освен от кофти настроена газова?!
Като се гледат грешки, се гледат и условията, при които са настъпили (Freeze Frames), а не само да се видят кодовете и да се забършат. Ако бедната смес е била на празен ход и налягането е над 310-330 mbar (виждал съм коли с по 450 mbar на празен ход - я стъпков мотор, я маркуч пукнат, я скъсана гарнитура или засядащ дросел...), в колектора постъпва излишен въздух, който компютърът не може да регулира със стъпковия мотор и за да държи оборотите в задание - намалява горивото. При бедна смес по време на движение и работа на газ, се влиза в настройките на газовата и се повишават малко коефициентите в съответния работен диапазон.
А, ако прави тези мизерии със завишаване на над 3000 оборота при всякакви условия и когато си поиска?! Разбирай под всякакви.... студен, топъл двигател, на свободна на място, на свободна в движение, и на гас и на бензин... изобщо... буквално при всеки възможен начин и време когато си поиска, когато колата е на свободна / празен ход ?! Съответно го изключваме стъпковия мотор, тъй, като е нов, изключваме и трите вакум маркуча, които също са нови. При точно тези обстоятелства и опис, който ти давам като симптоми къде конкретно е проблема според теб наистина? И изобщо според теб чека " бедна смес " има ли нещо общо с другия проблем, или са 2 различни неща?
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
Димитър.Дечев
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 25 юни 2016, 20:06
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 zetec S 1997
Местоположение: Zlatograd
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от Димитър.Дечев » 05 юли 2017, 20:24

LORDA83 написа:
04 юли 2017, 22:45
За протокола... Поради съмнения от доста време насам за проблем в стъпковия мотор, мотор за празен ход, или там както искате го наречете... днес просто закупих един нов и го монтирах на Фиестичката, нооо определено не съм доволен от развоя на нещата.
След монтирането на новия... колата форсира на 4000 оборота половин час... Чаках я и си мислях, че си прави някакви адаптации, ама накрая ми писна и просто я спрях... после карах цял ден колата, стартове на студен двигател, стартове на горещ, на газ, на бензин... със 300 по магистра ( образни казано ) на свободна, от място на свободна пак... изобщо всичко възможно като варианти, за да се адаптира новия чарк... и симптомите заради които смених моторчето в крайна сметка си остават същите. За пореден път сменям чарк, който се оказва, че няма нищо общо с проблема, който така и не може да се локализира толкова време...
Както и да е... поне е нов, ще се наложи на този етап да прежаля вложените пари в него.

Та по този повод... оставя ми едно свободно моторче, оригиналното на Форд, за посочената кола и двигател от заглавието на темата ( Фиеста 1995 - 2002 г ), което обявявам за продажба. Ако някой от темата има проблем с неговото, за смяна му е и би искал да си го закупи - нека се свърже с мен и ще се разберем за изгодна цена!

Същевременно... моята Фиестичка не знам какво да я правя вече... тотално ми втръсна с този проблем през последната година...
Имам запитване... може ли всичко това да се получава от " бедна смес "?! При диагностициране на компа, на колата... това е единствената грешка, която ми дава?! Как мислите?! Съответно тази " бедна смес "... може ли да е от нещо друго, освен от кофти настроена газова?!
Колега датчика за скоростта беше един от виновниците при мен, пробва ли.до го разкачиш от буксите? Ако не знаеш кой точно е, има една тема със снимки, ще я намеря и ще ти пратя да я видиш! При мен оборотите почти заспаха, но аз имам още маркучи за смяна! И за сега съм със разкачено от буксата "стъпково моторче"

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от LORDA83 » 05 юли 2017, 20:45

Ако намериш въпросната тема и снимка - публикувай я тук. Мерси.

П.С: несъм привърженик на това да се игнорират проблеми като се изключи и изолира даден чарк. Не го намирам за нормално... За да е проектирана колата с него, значи трябва да го има... та ако ще една щипка, болт или гайчица да е.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от HACKO » 05 юли 2017, 21:20

Ама ти го откачи пък виж какво ще стане. Датчика се намира отзадния край на скоростната кутия, където влиза жилото на километража. Проследи кабелите нагоре в близост до сервото на спирачките има букса, откачи я.
Стъпковия мотор е изпълнителен елемент, той прави каквото му се каже, ако не е тотално изгорял или блокирал, смяната му няма да промени нищо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от OgiDogi » 05 юли 2017, 23:34

LORDA83 написа:
05 юли 2017, 07:37
А, ако прави тези мизерии със завишаване на над 3000 оборота при всякакви условия и когато си поиска?! Разбирай под всякакви.... студен, топъл двигател, на свободна на място, на свободна в движение, и на гас и на бензин... изобщо... буквално при всеки възможен начин и време когато си поиска, когато колата е на свободна / празен ход ?! Съответно го изключваме стъпковия мотор, тъй, като е нов, изключваме и трите вакум маркуча, които също са нови. При точно тези обстоятелства и опис, който ти давам като симптоми къде конкретно е проблема според теб наистина? И изобщо според теб чека " бедна смес " има ли нещо общо с другия проблем, или са 2 различни неща?
Боба го изядохме миналата седмица и сега нямам какво да хвърля. Решението е диагностика, със следене на данни в реално време - налягане в колектора, инжекторни времена, показания на кислороден датчик и съответно горивните корекции и т.н.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от LORDA83 » 05 юли 2017, 23:41

OgiDogi написа:
05 юли 2017, 23:34
LORDA83 написа:
05 юли 2017, 07:37
А, ако прави тези мизерии със завишаване на над 3000 оборота при всякакви условия и когато си поиска?! Разбирай под всякакви.... студен, топъл двигател, на свободна на място, на свободна в движение, и на гас и на бензин... изобщо... буквално при всеки възможен начин и време когато си поиска, когато колата е на свободна / празен ход ?! Съответно го изключваме стъпковия мотор, тъй, като е нов, изключваме и трите вакум маркуча, които също са нови. При точно тези обстоятелства и опис, който ти давам като симптоми къде конкретно е проблема според теб наистина? И изобщо според теб чека " бедна смес " има ли нещо общо с другия проблем, или са 2 различни неща?
Боба го изядохме миналата седмица и сега нямам какво да хвърля. Решението е диагностика, със следене на данни в реално време - налягане в колектора, инжекторни времена, показания на кислороден датчик и съответно горивните корекции и т.н.
И?! Ти с твоя проблем справи ли се в крайна сметка?
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от LORDA83 » 05 юли 2017, 23:43

HACKO написа:
05 юли 2017, 21:20
Ама ти го откачи пък виж какво ще стане. Датчика се намира отзадния край на скоростната кутия, където влиза жилото на километража. Проследи кабелите нагоре в близост до сервото на спирачките има букса, откачи я.
Стъпковия мотор е изпълнителен елемент, той прави каквото му се каже, ако не е тотално изгорял или блокирал, смяната му няма да промени нищо.
Аз да взема по-добре да ти я оставя за една седмица и да ми я върнеш изрядна, че вече ми втръсна с точно този проблем, ако трябва да съм искрен :) в Плд никой майстор нищо не прави и не казва по въпроса. :D Всички дават милион различни предположения и което и да сме захванали... никое не помага и не променя нищо като краен ефект :) така най-много се дразня... :)
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от HACKO » 05 юли 2017, 23:55

Нямам нито гараж, нито свястна диагностика, какво да я правя. Преди повече от година, докато още дъщерята я караше, се оплака от проблема изключих буксата на датчика, оправи се и повече не съм се занимавал.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от LORDA83 » 06 юли 2017, 00:07

HACKO написа:
05 юли 2017, 23:55
Нямам нито гараж, нито свястна диагностика, какво да я правя. Преди повече от година, докато още дъщерята я караше, се оплака от проблема изключих буксата на датчика, оправи се и повече не съм се занимавал.
Да де, ама това е само замазване на симптома, а не оправяне на реалния проблем, до който искам да се стигне и оправи... :)
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от OgiDogi » 06 юли 2017, 00:14

LORDA83 написа:
05 юли 2017, 23:41
OgiDogi написа:
05 юли 2017, 23:34
LORDA83 написа:
05 юли 2017, 07:37
А, ако прави тези мизерии със завишаване на над 3000 оборота при всякакви условия и когато си поиска?! Разбирай под всякакви.... студен, топъл двигател, на свободна на място, на свободна в движение, и на гас и на бензин... изобщо... буквално при всеки възможен начин и време когато си поиска, когато колата е на свободна / празен ход ?! Съответно го изключваме стъпковия мотор, тъй, като е нов, изключваме и трите вакум маркуча, които също са нови. При точно тези обстоятелства и опис, който ти давам като симптоми къде конкретно е проблема според теб наистина? И изобщо според теб чека " бедна смес " има ли нещо общо с другия проблем, или са 2 различни неща?
Боба го изядохме миналата седмица и сега нямам какво да хвърля. Решението е диагностика, със следене на данни в реално време - налягане в колектора, инжекторни времена, показания на кислороден датчик и съответно горивните корекции и т.н.
И?! Ти с твоя проблем справи ли се в крайна сметка?
Аз карам дизел с газ и нямам подобни проблеми. Миналата година почна да ми държи високи обороти след като съм настъпвал педала, закачих диагностиката и видях, че показанията на потенциометъра (Fuel Lever Position Sensor - аналог на TPS при бензинките) не се променят, смених го и пак си карам нормално с пилене на гуми по кръстовищата.

Просто се опитвам да помогна със знания и опит, от доста време се занимавам с диагностика и ремонти на автомобили. Преди 2 години се преквалифицирах на газаджия, след като собственикът затвори сервиза, в който бях диагностик (остана само магазина, че търговийката е сладка работа - купуваш за 100 и продаваш за 200, без да се потиш).
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от samsung_bg » 06 юли 2017, 10:37

HACKO написа:
05 юли 2017, 23:55
... изключих буксата на датчика, оправи се и повече не съм се занимавал.
И аз съм го правил този номер, но наистина това е само замазване на положението.
При мен проблема се реши тотално със смяна клапана на картерните газове... писал съм достатъчно по въпроса тук във форума.
Изображение

Потребителски аватар
Димитър.Дечев
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 25 юни 2016, 20:06
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 zetec S 1997
Местоположение: Zlatograd
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от Димитър.Дечев » 08 юли 2017, 16:59

Хора, почистих си и смених клапана за реглиране на оборотите, почистих и сензора МАР на дебитомера който е, всичко си закачих както си трябва, букси и винтове и въздуховод, запалих колата, държеше 900 оборота първите 20 сек, подадох газ малко да видя кво ще стане, изфорсирах я до 2000 оборота, и когато пуснах педала, колята изгасна и сега вече не държи обороти а гасне веднага, при паляне вдшга си 1000 оборота и изгасва веднага... Помощ!?!?

Потребителски аватар
zlatinm
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 14 юни 2017, 09:57
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от zlatinm » 14 юли 2017, 12:33

Димитър.Дечев написа:
02 юли 2017, 19:39
zlatinm написа:
15 юни 2017, 16:21
И аз съм със същия проблем. Колегите ме посъветваха за тая гад и преди малко я поръчах. Като дойде ще пиша какво и как и дали и ... ;;):
От къде си я поръча колега? Дай линк
http://avtochasti-ford.com/details.aspx ... tId=141657
Но в крайна сметка я взех от мото пфое на сливница за 33 или 34 лв

vilden
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 31 май 2017, 10:39
Модел на автомобила: Фокус 1.6 16 2001г Фабия 1.9 sdi 2005г
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от vilden » 14 юли 2017, 20:31

При мен е обратен проблема, оборотите са на втората черта от долу нагоре или според мен около 700 и се случва да паднат надолу и след това се вдигат. Двигателя претриса от ниските обороти. Това от какво може да се случва, че колата е от скоро при мен и не зная къде да си насоча виниманието. Благодаря предварително.

Потребителски аватар
En4f
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 30 авг 2016, 18:17
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от En4f » 27 дек 2018, 19:30

Здравейте,

Аз също имам проблем с това малко, но вредно нещичко на фокус, мк1, 2000 ,ГИ.
Преди преме почна на празен ход да ми качва обороти от порядъка на 1500-2000. Реших да проверя от къде е проблема и установих, че като разкачих буксата, колата работи перфектно. Реших да си купя нов /китайски/ от алиекспрес за смешна цена. Днес пристигна и го монтирах, зачистих грешката и тръгвам да паля. Запалих и колата едвам не се пръсна 😂 вдигна на свободна 5000 оборота /всичко това за секунди стана/ . Загасих я и взех отново новото моторче и го смазах с wd40 помислих че е слепнало. Втори опит, паля колата се държи адекватно, и тръгвам на пробна обиколка. След 3000оборота на скорост, като освободя и продължава да качва на 4000 оборота и нагоре, вместо докато сменям да падат оборотите. Не ме питайте как спрях на светофара, като скочих на спирачките и то продължава да дава силна тяга, а ако освободя ще влезе сигурно в критични обороти.
Има ли някаква настройка на компютъра за тази джаджа или китайчето не става.
Впрочем стойността на вакума е 20 единици на обдто пишеше в реално време, а при свободен ход на 18 единици

П.С. Сменял съм маркучите за картерната вентилация със обикновени за бензин и масло, не оригиналните на форд за частта.

freeway
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от freeway » 27 дек 2018, 21:02

Точно това вредно нещичко е изцяло механичен компонент и точно най-евтиното може би не е добро решение.Да беше друго да ходиш при китайците, ама и там има различно качество и цени.Иначе настройки няма-слагаш и трябва да работи.Но пък смяната става лесно и бързо, така че няма лошо човек да експериментира-провери и почисти стария.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от aspasia » 27 дек 2018, 22:30

En4f написа:
27 дек 2018, 19:30
Здравейте,

Аз също имам проблем с това малко, но вредно нещичко на фокус, мк1, 2000 ,ГИ.
Преди преме почна на празен ход да ми качва обороти от порядъка на 1500-2000. Реших да проверя от къде е проблема и установих, че като разкачих буксата, колата работи перфектно. Реших да си купя нов /китайски/ от алиекспрес за смешна цена. Днес пристигна и го монтирах, зачистих грешката и тръгвам да паля. Запалих и колата едвам не се пръсна 😂 вдигна на свободна 5000 оборота /всичко това за секунди стана/ . Загасих я и взех отново новото моторче и го смазах с wd40 помислих че е слепнало. Втори опит, паля колата се държи адекватно, и тръгвам на пробна обиколка. След 3000оборота на скорост, като освободя и продължава да качва на 4000 оборота и нагоре, вместо докато сменям да падат оборотите. Не ме питайте как спрях на светофара, като скочих на спирачките и то продължава да дава силна тяга, а ако освободя ще влезе сигурно в критични обороти.
Има ли някаква настройка на компютъра за тази джаджа или китайчето не става.
Впрочем стойността на вакума е 20 единици на обдто пишеше в реално време, а при свободен ход на 18 единици

П.С. Сменял съм маркучите за картерната вентилация със обикновени за бензин и масло, не оригиналните на форд за частта.
А откачи ли акумулатора за да ресетне компа преди да сложиш новият стъпков мотор защото и аз съм със Китайски от Алиекпрес вече година и работи. След като монтираш новият трябва да обучиш компа

Потребителски аватар
En4f
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 30 авг 2016, 18:17
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от En4f » 27 дек 2018, 22:35

aspasia написа:
27 дек 2018, 22:30
En4f написа:
27 дек 2018, 19:30
Здравейте,

Аз също имам проблем с това малко, но вредно нещичко на фокус, мк1, 2000 ,ГИ.
Преди преме почна на празен ход да ми качва обороти от порядъка на 1500-2000. Реших да проверя от къде е проблема и установих, че като разкачих буксата, колата работи перфектно. Реших да си купя нов /китайски/ от алиекспрес за смешна цена. Днес пристигна и го монтирах, зачистих грешката и тръгвам да паля. Запалих и колата едвам не се пръсна 😂 вдигна на свободна 5000 оборота /всичко това за секунди стана/ . Загасих я и взех отново новото моторче и го смазах с wd40 помислих че е слепнало. Втори опит, паля колата се държи адекватно, и тръгвам на пробна обиколка. След 3000оборота на скорост, като освободя и продължава да качва на 4000 оборота и нагоре, вместо докато сменям да падат оборотите. Не ме питайте как спрях на светофара, като скочих на спирачките и то продължава да дава силна тяга, а ако освободя ще влезе сигурно в критични обороти.
Има ли някаква настройка на компютъра за тази джаджа или китайчето не става.
Впрочем стойността на вакума е 20 единици на обдто пишеше в реално време, а при свободен ход на 18 единици

П.С. Сменял съм маркучите за картерната вентилация със обикновени за бензин и масло, не оригиналните на форд за частта.
А откачи ли акумулатора за да ресетне компа преди да сложиш новият стъпков мотор защото и аз съм със Китайски от Алиекпрес вече година и работи. След като монтираш новият трябва да обучиш компа
Да разкачих го всичко горе описано се случи при хиляда ресета на компютъра

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от aspasia » 27 дек 2018, 22:50

En4f написа:
27 дек 2018, 22:35
aspasia написа:
27 дек 2018, 22:30
En4f написа:
27 дек 2018, 19:30
Здравейте,

Аз също имам проблем с това малко, но вредно нещичко на фокус, мк1, 2000 ,ГИ.
Преди преме почна на празен ход да ми качва обороти от порядъка на 1500-2000. Реших да проверя от къде е проблема и установих, че като разкачих буксата, колата работи перфектно. Реших да си купя нов /китайски/ от алиекспрес за смешна цена. Днес пристигна и го монтирах, зачистих грешката и тръгвам да паля. Запалих и колата едвам не се пръсна 😂 вдигна на свободна 5000 оборота /всичко това за секунди стана/ . Загасих я и взех отново новото моторче и го смазах с wd40 помислих че е слепнало. Втори опит, паля колата се държи адекватно, и тръгвам на пробна обиколка. След 3000оборота на скорост, като освободя и продължава да качва на 4000 оборота и нагоре, вместо докато сменям да падат оборотите. Не ме питайте как спрях на светофара, като скочих на спирачките и то продължава да дава силна тяга, а ако освободя ще влезе сигурно в критични обороти.
Има ли някаква настройка на компютъра за тази джаджа или китайчето не става.
Впрочем стойността на вакума е 20 единици на обдто пишеше в реално време, а при свободен ход на 18 единици

П.С. Сменял съм маркучите за картерната вентилация със обикновени за бензин и масло, не оригиналните на форд за частта.
А откачи ли акумулатора за да ресетне компа преди да сложиш новият стъпков мотор защото и аз съм със Китайски от Алиекпрес вече година и работи. След като монтираш новият трябва да обучиш компа
Да разкачих го всичко горе описано се случи при хиляда ресета на компютъра
[/quot
При мене проработи оставих откачен акумулатора за час като сложих бутона за светлините да са включени после закачих акумулатора и запалих двигателя и го оставих да работи на място докато стрелката температурата стигне по средата а оборотите се нормализират без да форсирам

freeway
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???

Мнение от freeway » 27 дек 2018, 23:59

Хубавото на някои да го кажем по-скъпи варианти е, че имат и уплътнението към корпуса, което не е без значение.Ако се продава отделно също е добре да се смени.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 39 госта