Компресор за климатик Focus MK1 1.6
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
Благодаря, ще им кажа да огледатaspasia написа:Ако имаш липса на фреон значи системата изпуска даже и да ти я напълнят ако изпуска доста пак ще си за зареждане нека ти сложат оцветител. Там където изпуска седи мазно на компресора около ремъчната шайба или отзад на клапана това е една планка с два болта или входа и изхода на фреона. Друго място където може да ти изпуска е свръзките на дехидратора или спукан маркуч.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
Провери вентилаторите, ако не работят се получава така.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
Не работеха последния път като пуснах климатика.. Ще се гледат и техните буксиHACKO написа:Провери вентилаторите, ако не работят се получава така.
Възможно ли е да не тръгват защото и компресора не работи нормално?
И наистина ли това е датчика, който включва перките, а не този между втори и трети цилиндър
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 27 фев 2013, 17:30
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
Задействането на перките при включване на климатика няма нищо общо с температурния датчик.
И не, не е от компресора. Перките се включват преди компресора да е включил.
И не, не е от компресора. Перките се включват преди компресора да е включил.
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
И вероятно защото перките не включват компресора не работи нормално. Трябва ли да има разлика колко студено духа, да кажем на първа степен, между пускане от само от врътката и пускане на климатика? Досега не съм усещал разлика, освен че на клима на място са леко високи и нестабилни оборотите
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
Проблемът е решен, причината беше прекъснат захранващ кабел на перките, затова и не са се включвали
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 99
- Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
Да използвам и аз темата. Има теч на някаква зеленикава течност от компресора. Климатика изстудява все още. Карах колата в два сервиза за автоклиматици и казаха, че на Фокус МК1 компресора не подлежи на ремонт. Офертите са около 750 лв. за нови компресор и дехидратор, промивка на системата и фреон. Обадих се на трето място и човекът твърди, че може да ремонтира компресора, най-вероятно тече от осевото уплътнение и то можело да се смени. През седмицата ще ходя при него, да види компресора. Но искам да знам ремонтира ли се този компресор, или не?
-
- потребител
- Мнения: 1417
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
Компресора се ремонтира тече ти сигурно или осевото уплътнение или гарнитурата от задната част която струва 10 лева даже е елементарен няма много части в него не е с бутала а има турбина или нещо като перка и прави налягане. Ако си сръчен ти трябва само една скоба да извадиш лагера и един инструмент за да наденеш осевото уплътнение модела на компресора е Visteon scroll на бул. Европа-80 продават части за климатици може да си купиш всичко лагера ти е 40 лева и още 20 лева за гарнитури. Так изглежда инструмента за поставяне на осевото уплътнение към оста на компресора.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
Ха-ха, голям смях не само че е много лесен за ремонт, но и освен уплътнението (семеринга) на практика няма какво друго да се повреди. Това което тече е маслото му, не го включвай и побързай с ремонта, че ще блокира лагера и тогава ремонта няма да е рентабилен. Компресор втора ръка е 120-150лв., еднакъв е на всички фокуси МК1.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 99
- Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
Благодаря ви за отговорите! Ходих на канал да погледна и да снимам. Струва ми се, че тече от гарнитурата на предния капак. Там отдолу се събира капка масло и няма следи да се стича от горе.
Избърсах маслото, пуснах климатика за 5 мин. и след това видях, че точно в ъгъла леко избива масло.
Притегнах болтчето в ъгъла, като че ли беше леко хлабаво. Ще видя след няколко дни как ще е.
В единия сервиз ми обясниха, че в компресора има някакви много фини пластини и ако се отвори, след това не можело точно да се сглоби.Не знам дали е вярно, но гледах клип как отварят такъв компресор и май не видях такива фини пластини. Ако наистина тече от гарнитурата на предния капак, вероятно може да се смени само тя, иначе защо ще продават гарнитура за Ford Scroll компресор?
Избърсах маслото, пуснах климатика за 5 мин. и след това видях, че точно в ъгъла леко избива масло.
Притегнах болтчето в ъгъла, като че ли беше леко хлабаво. Ще видя след няколко дни как ще е.
В единия сервиз ми обясниха, че в компресора има някакви много фини пластини и ако се отвори, след това не можело точно да се сглоби.Не знам дали е вярно, но гледах клип как отварят такъв компресор и май не видях такива фини пластини. Ако наистина тече от гарнитурата на предния капак, вероятно може да се смени само тя, иначе защо ще продават гарнитура за Ford Scroll компресор?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10858
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
Тази тема виждал ли си я ? Автоклиматици-ремонт Свържи се и запиши час, и всичко ще ти е наред. Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1417
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
За да смениш гарнитурата пак ще трябва да смениш осевото уплътнение а и дехидратора се сменя задължително иначе след това пак може да се окажеш пак в същият филм лагера пак скапва осевото уплътнение. Къв е смисъла да отваряш компресора и да не го рециклираш?Forester написа: ↑07 апр 2019, 20:41Благодаря ви за отговорите! Ходих на канал да погледна и да снимам. Струва ми се, че тече от гарнитурата на предния капак. Там отдолу се събира капка масло и няма следи да се стича от горе.
IMG_20190407_185242.1.jpg
IMG_20190407_185155.1.jpg
Избърсах маслото, пуснах климатика за 5 мин. и след това видях, че точно в ъгъла леко избива масло.
Притегнах болтчето в ъгъла, като че ли беше леко хлабаво. Ще видя след няколко дни как ще е.
В единия сервиз ми обясниха, че в компресора има някакви много фини пластини и ако се отвори, след това не можело точно да се сглоби.Не знам дали е вярно, но гледах клип как отварят такъв компресор и май не видях такива фини пластини. Ако наистина тече от гарнитурата на предния капак, вероятно може да се смени само тя, иначе защо ще продават гарнитура за Ford Scroll компресор?
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
Аз да попитам, освен това голямото метално уплътнение между капака и корпуса, опръстен има ли? Купих и аз осево уплътнение и опръстен( за между капака и корпуса) а то май ще се окаже, че опръстен нема.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
На снимката се вижда че има. Металните пръстени са дистанцьори а не уплътнители.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 1417
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
lubomirov89 написа: ↑09 апр 2019, 20:44Аз да попитам, освен това голямото метално уплътнение между капака и корпуса, опръстен има ли? Купих и аз осево уплътнение и опръстен( за между капака и корпуса) а то май ще се окаже, че опръстен нема.
-
- потребител
- Мнения: 99
- Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
Компресора го отворихме с един специалист по автоклиматици. Освен металната гарнитура, има и о-пръстен на предния капак, та решихме, че от него изпуска и го сменихме. После видяхме, че компресора има и друг проблем. Челно двете спирали имат канал, в който е монтирана спирална пластина от някаква пластмаса. Тази пластмаса се е опекла, явно нещо е греело, и се начупиха и двете. Сложихме друг компресор, втора употреба,изправен за сега, пък колкото изкара.
И сега един страничен въпрос. Пистовият ремък има ли посока на въртене? На него няма стрелки. Той си просвирваше от известно време, а е сменен преди 40 хил.км. , но сега след интервенцията по компресора започна нещо да скърца, трака и вие. Реших да сменя обтягащата ролка комплект с обтегача, и паразитната ролка. Сега всичко е на ред, няма шумове. Но забелязах, че съм сложил ремъка на обратно. На стария ремък надписите се четяха като застанеш от дясната страна на колата, а на новия са наопаки. Това дали е проблем?
И сега един страничен въпрос. Пистовият ремък има ли посока на въртене? На него няма стрелки. Той си просвирваше от известно време, а е сменен преди 40 хил.км. , но сега след интервенцията по компресора започна нещо да скърца, трака и вие. Реших да сменя обтягащата ролка комплект с обтегача, и паразитната ролка. Сега всичко е на ред, няма шумове. Но забелязах, че съм сложил ремъка на обратно. На стария ремък надписите се четяха като застанеш от дясната страна на колата, а на новия са наопаки. Това дали е проблем?
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1167
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Компресор за климатик Focus MK1 1.6
Едва ли е проблем, след като няма изрично указана със стрелки посока в която да бъде монтиран.
А и за 25 години зад волана, не съм видял аксесоарен ремък с посока на въртене.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта