Теч на масло от капачката
- OgiDogi
- потребител 
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Евентуално, да се насочи къде да търси (ако му се търси, де):
- 
				ADDimitrov
- потребител 
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Момчета вие майтап ли си правите или ви е било скучно събота и неделя!?!? Темата е теч на масло от капака на клапаните навън, а не на вътре в мотора! Половината проблем се реши с смяна на капачката с оригинална. Сега сълзи от двата болта на снимката!? Това какво общо има с всичко което сте изписали з а износени гумички на клапани и сегменти!?!? Ако исках мнение за тотал ремонт, щях да пусна друга тема!
			
									
									
						- 
				ADDimitrov
- потребител 
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Забравих да добавя, че при свещите е абсолютно сухо и тма все още няма теч, основно сълзи втория болт между 2 - 3 , гнездо на свещите.
			
									
									
						- 
				imitev
- потребител 
- Мнения: 144
- Регистриран: 07 окт 2016, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate mk4 2010 2.0 HE Duratec 145 hp + LPG
- Местоположение: Ruse
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Почисти омазненото, може да са остатъци от предния теч.
Ако продължава да се омазнява - смяна на гарнитурата на капака на клапаните.
			
									
									
						Ако продължава да се омазнява - смяна на гарнитурата на капака на клапаните.
- 
				ADDimitrov
- потребител 
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- ivchotr
- потребител 
- Мнения: 986
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Дебатът тръгна от това, че имаш сериозен разход на масло, който явно не е само от омазняването върху капака на клапаните.ADDimitrov написа: ↑21 мар 2022, 09:25Момчета вие майтап ли си правите или ви е било скучно събота и неделя!?!? Темата е теч на масло от капака на клапаните навън, а не на вътре в мотора! Половината проблем се реши с смяна на капачката с оригинална. Сега сълзи от двата болта на снимката!? Това какво общо има с всичко което сте изписали з а износени гумички на клапани и сегменти!?!? Ако исках мнение за тотал ремонт, щях да пусна друга тема!
Знам всички вицове за Форд  
						
- 
				ADDimitrov
- потребител 
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Само че мен това не ме притеснява. От скромния ми опит и два отворени мотора, макар и в кош на Мазда, за сериозен приемам 1л. на 1000 км.,какъвто беше при маздите  Сега ме вълнува това неприятно омазняване, другото като му дойде времето
 Сега ме вълнува това неприятно омазняване, другото като му дойде времето 
			
									
									
						 Сега ме вълнува това неприятно омазняване, другото като му дойде времето
 Сега ме вълнува това неприятно омазняване, другото като му дойде времето 
- 
				F Focus
- потребител 
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
OgiDogi написа: ↑20 мар 2022, 23:39Абе, променил се е - къде за добро, къде пък не...
Високооборотните модерни двигатели си искат бутала тип "блондинка" - кухи и с къси поли, но нямат добро охлаждане поради малка маса (малък топлинен капацитет) и намалена контактна площ с цилиндъра и респективно с охладителната система. Това води до прегряване и коксиране на маслото в каналите на сегментите (близо до челото на буталото и най-високите температури), особено ако не е качествено. От там - по-тънки масла, за по-голяма течливост по магистралите и плискане в картера (че и пръскалки под буталата), а като сложиш "по-гъсто 'щото двигателя е сигурно на 250+К километра" и после се чудиш защо почва да го гори. Ами, заради това - по-гъстото се придвижва по-бавно, поради по-високата си плътност акумулира повече топлинна енергия и стига по-високи температури, водещи до коксиране.
[/quotе)
Откога го разправям това, но Оги го обясни по-добре и аргументирано!
Продължавай в същият дух!
Много автомати-слаби резултати!
						- 
				ADDimitrov
- потребител 
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Ех Митака когато е прав е прав, признавам си 

 Използвахме момента с смяната на гарнитурата, да премерим лифтовете. Първи цилиндър както каза Митака не е добре. И двата клапана са на 0.20. втори и трети са ок на 0.30. четвърти цилиндър е тръгнал на 0.28. Работата е ясна. Само искам да питам смяната на паричките може ли да стане без сваляне на главата, само с демонтаж на валовете или трябва да се сваля и главата??!?
 Използвахме момента с смяната на гарнитурата, да премерим лифтовете. Първи цилиндър както каза Митака не е добре. И двата клапана са на 0.20. втори и трети са ок на 0.30. четвърти цилиндър е тръгнал на 0.28. Работата е ясна. Само искам да питам смяната на паричките може ли да стане без сваляне на главата, само с демонтаж на валовете или трябва да се сваля и главата??!?
			
									
									
						

 Използвахме момента с смяната на гарнитурата, да премерим лифтовете. Първи цилиндър както каза Митака не е добре. И двата клапана са на 0.20. втори и трети са ок на 0.30. четвърти цилиндър е тръгнал на 0.28. Работата е ясна. Само искам да питам смяната на паричките може ли да стане без сваляне на главата, само с демонтаж на валовете или трябва да се сваля и главата??!?
 Използвахме момента с смяната на гарнитурата, да премерим лифтовете. Първи цилиндър както каза Митака не е добре. И двата клапана са на 0.20. втори и трети са ок на 0.30. четвърти цилиндър е тръгнал на 0.28. Работата е ясна. Само искам да питам смяната на паричките може ли да стане без сваляне на главата, само с демонтаж на валовете или трябва да се сваля и главата??!?- synthez 3D
- Потребител 
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
 FOCUS 1,6-100 HP 2011,
 C-MAX -компютърен 3D модел,
 бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
- Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
- 
				freeway
- потребител 
- Мнения: 573
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Повече от нормално за газифициран автомобил който е в края на ресурса си.Дано поне финансово сметките излезнат добре???
			
									
									
						- 
				ADDimitrov
- потребител 
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
А моите пулове ли се шлайфат или се купуват нови?
- synthez 3D
- Потребител 
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
 FOCUS 1,6-100 HP 2011,
 C-MAX -компютърен 3D модел,
 бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
- Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
И двата варианта са приложими. Ако не ти се чака доставка и за да не отваряш два пъти капака на клапаните, се шлайфат отдолу. Първо се търси вариант чрез размяна на пуловете да се направят повечето хлабини и накрая остават 2-3 пула да се купят, или шлайфат. Понеже се регулират само изпускателните, се сваля само единият вал. Така като гледам твоите хлабини, въпреки, че на 1 цилиндър са на долната граница, общо взето са добре за неизвестен пробег без регулиране. Ако ги оставиш така обаче, рискуваш да имаш по-големи проблеми на по-късен етап. А относно темата, мога да кажа, че течът ти най-вероятно е от гарнитурата.
			
									
									
						- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Обръщам внимание за втори път, че темата не е за регулиране на клапани или разход на масло а за конкретен теч!
			
									
									
						- 
				ADDimitrov
- потребител 
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Извинявай Наско, вземам си бележка!
			
									
									
						- 
				F Focus
- потребител 
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Ади-сподели ефекта от смяната на гарнитурата, която разбрах, че си сменил-може да кажеш и марката, и-не питам за цената на смяната! 
Може и на ЛС, но мисля че в темата ще е по-полезно.
			
									
									
Може и на ЛС, но мисля че в темата ще е по-полезно.
Много автомати-слаби резултати!
						- 
				ADDimitrov
- потребител 
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Марката е на снимката три поста по нагоре  Ефекта за сега е няма теч. Цената е колкото дам, защото майстора ми е приятел и като цяло заедно действаме
 Ефекта за сега е няма теч. Цената е колкото дам, защото майстора ми е приятел и като цяло заедно действаме 



			
									
									
						 Ефекта за сега е няма теч. Цената е колкото дам, защото майстора ми е приятел и като цяло заедно действаме
 Ефекта за сега е няма теч. Цената е колкото дам, защото майстора ми е приятел и като цяло заедно действаме 



- 
				F Focus
- потребител 
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Упс-sorry! Марката е ок, напълно одобрявам-не, че мнението ми е толкова важно, но и аз бих използвал само нея!  
 
Доколкото разбирам предстои повторното и сваляне за реглаж на клапаните-тогава пак ли ще я сменяш, или не?
			
									
									 
 Доколкото разбирам предстои повторното и сваляне за реглаж на клапаните-тогава пак ли ще я сменяш, или не?
Много автомати-слаби резултати!
						- 
				ADDimitrov
- потребител 
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Ами ще видим, за сега съм на етап кога и как ще се случат нещата. 
			
									
									
						
- 
				F Focus
- потребител 
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Ок-ще е полезно да ни държиш в течение!
			
									
									Много автомати-слаби резултати!
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта

 Разхода е около 2л./10000 км.
 Разхода е около 2л./10000 км.





