Проблем при преминаване през локви

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
WarKiller
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем при преминаване през локви

Мнение от WarKiller » 27 яну 2007, 00:44

Тази вече се същисах ... :(
При преминаване през по-сериозни локви ми светва индикатора на акумулатора, спира ми СД-то и почти изключва фаровете.
След секунди всичко се възтановява ...
А сега де? :?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 27 яну 2007, 19:55

...ами имаш силов кабел с нарушена изолация, или хилав контакт....+ вода и ...цък-бляс-изгас. Почти сигурно е в коша. Добре е да поогледаш!

ARR_
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
Местоположение: Кърджали
Status: Извън линия

Мнение от ARR_ » 28 яну 2007, 01:06

На Полото имах подобен проблем,като мина през локва и ми светваше лампата за акумулатора.
Това ставаше заради ремъка който върти генератора,беше поизносен и като се намокреше приплъзваше и не зареждаше добре акумулатора.
Чували се свирене след като влезнеш в локва :?: Защото при мен се чуваше как свири ремъка след като се е намокрил.

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 28 яну 2007, 22:14

ARR_ написа:На Полото имах подобен проблем,като мина през локва и ми светваше лампата за акумулатора.
Това ставаше заради ремъка който върти генератора,беше поизносен и като се намокреше приплъзваше и не зареждаше добре акумулатора.
Чували се свирене след като влезнеш в локва :?: Защото при мен се чуваше как свири ремъка след като се е намокрил.
100% съгласен с колегата.... провери си ремъка. И при мен при преминаване през локва ми спира оборотомера ( аз съм с дизел ) след това ремъка изсвирва и всичко става ОК. За да се предпазя от локвите и този проблем си направих малък предпазител под ремъка... така го пазя от водата и проблема е решен на поне 70%.

Потребителски аватар
tisho.74
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 29 сеп 2005, 16:03
Модел на автомобила: Опел Астра '08 комби 150 к.с. CDTI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tisho.74 » 29 яну 2007, 16:45

Май от ремъка ще е, на служебната имах същия проблем и след като го смених изчезна яко дим. А тя оставаше и без хидравлика на волана на всичкото отгоре, което по магистралата си е гадно. А, става въпрос за вектра '01- во лето...
Търся си форд

Потребителски аватар
Yovchev
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 30 дек 2005, 11:44
Модел на автомобила: Focus 1.6 Ti-VCT '11 / Focus 1.8 TDCi '08
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Yovchev » 29 яну 2007, 17:55

100% ремъка, може и да не е износен, а да иска малко натягане !
И при мен го имаше този проблем, преди около година понатегнах малко ремъка, спря да свири и се оправи :) .. сега пак почва да ми го прави, гада мръсен. За момента гледам да не карам много в локвите и по- бавно да минавам.. и без туй скоро идва време за смяна на ремъци и ролки :)

т.е пробвай с понатягане, успех :)

Потребителски аватар
WarKiller
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от WarKiller » 29 яну 2007, 18:20

Благодаря. Ще опитам и после ще споделя резултата ... :wink:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта