ABS - лампата свети постоянно
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:46
- Модел на автомобила: Octavia
- Status: Извън линия
ABS - лампата свети постоянно
Здравейте, от 1 ден имам ескот 96 1.8 16V Zetec с постоянно светеща лампа на ABS - а. Моля ако някой има информация как се четат кодовете на грешки на ABS - а на тази кола да сподели. Също така ме интересува тази кола трябва ли да има контролна жълта лампа - която оказва кога двигателя е в авариен режим. Благодаря предварително.
Със здраве Габи
П.С. Моля въздържайте се от постинги - утиди еди каде си там ени хора с компютър ще те оправят....
П.С.2 Правих експеримента с откачане на акумолатора - не помогна свети лампата дори и без да помръдна колата което ме навява на мисълта че не е датчик на колело...
Със здраве Габи
П.С. Моля въздържайте се от постинги - утиди еди каде си там ени хора с компютър ще те оправят....
П.С.2 Правих експеримента с откачане на акумолатора - не помогна свети лампата дори и без да помръдна колата което ме навява на мисълта че не е датчик на колело...
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:46
- Модел на автомобила: Octavia
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Първо виж дали кабелите от датчика към купето са здрави и налични.
След това ги измери с омметър. Трябва да ти дадат около 1000 ома.
Ако датчиците са здрави обърни внимание като дадеш на контакт дали се чува помпата на АBS-а и дали изключва като направи наляганито. Ако и тя работи трябва да посетиш сервиз.
След това ги измери с омметър. Трябва да ти дадат около 1000 ома.
Ако датчиците са здрави обърни внимание като дадеш на контакт дали се чува помпата на АBS-а и дали изключва като направи наляганито. Ако и тя работи трябва да посетиш сервиз.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:46
- Модел на автомобила: Octavia
- Status: Извън линия
Кои кабели от датчика към купето на накладките ли ? Като свършат накладките не трябва ли да ми светне червената лампа за ръчната + това като рестартирам от акумолатора не трябва ли грешката в комютъра да се изчисти и чак при ТРЪГВАНЕ да се появи пак ( в същност ако тия кабели са прекъснати май няма да се изчисти ).nikolovvd написа:Първо виж дали кабелите от датчика към купето са здрави и налични.
След това ги измери с омметър. Трябва да ти дадат около 1000 ома.
Ако датчиците са здрави обърни внимание като дадеш на контакт дали се чува помпата на АBS-а и дали изключва като направи наляганито. Ако и тя работи трябва да посетиш сервиз.
За какво бръмчене става въпрос, друга кола която карам с изправен ABS при подаване на контакт не се чува помпа. ABS а го чувам само когато се задейства и започне да "рита" педала. Между другото ако знаеш моля те кажи ми къде е диагностичния куплунг и на ESCORT 1.8 16V Zetec върви ли номера със светодиода ?
Със здраве Габи !!!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
куплунга е на калника от шофьорската страна,има червено капаче-като тапичка.
Едва ли с диода ще стане.Елкон най малкото.
Неизправността на АБС-а може да е от много причини,така само ще си пишем.Иди най добре на тестер да покаже какво иска хайванчето,и ще ти кажат според кода който изписва има ли датчик който не функционира правилно,или да търсиш причината в проводници,помпа и т.н
Навсякъде в литературата пише ,когато свети непрекъснато индикатора посетете незабавно специализиран сервиз.
Едва ли с диода ще стане.Елкон най малкото.
Неизправността на АБС-а може да е от много причини,така само ще си пишем.Иди най добре на тестер да покаже какво иска хайванчето,и ще ти кажат според кода който изписва има ли датчик който не функционира правилно,или да търсиш причината в проводници,помпа и т.н
Навсякъде в литературата пише ,когато свети непрекъснато индикатора посетете незабавно специализиран сервиз.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:46
- Модел на автомобила: Octavia
- Status: Извън линия
Какво имаш предвид под "Едва ли д диода ще стане, Елкон най-малкото" Какво е ЕЛКОН ?!?mrdds написа:куплунга е на калника от шофьорската страна,има червено капаче-като тапичка.
Едва ли с диода ще стане.Елкон най малкото.
Неизправността на АБС-а може да е от много причини,така само ще си пишем.Иди най добре на тестер да покаже какво иска хайванчето,и ще ти кажат според кода който изписва има ли датчик който не функционира правилно,или да търсиш причината в проводници,помпа и т.н
Навсякъде в литературата пише ,когато свети непрекъснато индикатора посетете незабавно специализиран сервиз.
Със здраве Габи !!!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Ми не казвам,че не можеш с диода да си диагностицираш,но шанса да сбъркаш е 99%.
Елкон е стенд(компютър),на който ти закачват колата и сподходящия софтуер на комп. ти прочитат кодовете,които ЕКУ-то на колата подава.
Измерва и напрежение в кабелите ,емисии на изгорели газове,стойности на ламбдата,и много други.
Такава техника има в Бош сервизите,Мото пфое,и разни малки и големи гаражчета.
Диагностиката струва 15-25лв в зависимост.
Преди това си огледай кабелите в датчиците на колелата и накладките.
Елкон е стенд(компютър),на който ти закачват колата и сподходящия софтуер на комп. ти прочитат кодовете,които ЕКУ-то на колата подава.
Измерва и напрежение в кабелите ,емисии на изгорели газове,стойности на ламбдата,и много други.
Такава техника има в Бош сервизите,Мото пфое,и разни малки и големи гаражчета.
Диагностиката струва 15-25лв в зависимост.
Преди това си огледай кабелите в датчиците на колелата и накладките.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта