Въпрос за бутала на OHC и DOHC COSWORTH

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Въпрос за бутала на OHC и DOHC COSWORTH

Мнение от venom4o » 18 сеп 2007, 00:16

Та лудата ми глава отдавна го мисли това а и с Били Бой го мислим де.Блока но Сиера ОНС 2000 100 и 115 коня е еднакъв с този на кос-а.100 кониовия мотор е с по ниска степен на сгъстяване от 115 коня и с други бутала които поне при мен са плоски.Ако се сложи тая глава без турбо стават ли тия бутала и този вал или ще трябва да мисля за други? Защото има една глава дет съм си я заплюл и мисля да я взема..пък и бих взел един мотор е така за пробата ,че моя ми се свиде да го окепазявам след обновяването (цялостно) което му направих :P

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 18 сеп 2007, 16:50

Приятелю,
всечко зависи от това за какъв дияметър бутала е главата,ако буталата от двата мотора са със един исъщ дияметър нямаш проблем.
Това че са плоски няма значение.При слагане на турбо на дв. без турбо се слага допълнителна/ пластина/ с гарнитурата между блока и главата за намаляване на компресията ако не използваш турбо тая пластина се маха.Виж турбото заводско ли еили еслагано после.
за кол. вал нямаш проблем.
Успех.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 18 сеп 2007, 22:04

Веномчо, няма ли да рахатясаш бе човек, тая Сиера е сбърка от модификации.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 19 сеп 2007, 20:38

хахаха Насе не бе човече. Тя мойта е сбъркана отвсякъде . Джия си е и пише някфо Ф40 отзаде .Но си е ОНС. С Яворчо си мислиме да направим простотия.Той се е консултирал и с Тодор от цунами тунинг ,но ми е чудно просто.НА Косито са 92 .. На моята са 90 ама мисля да инвестирам в един опитен ДВГ да го изцедя на МАХ.. Аз мотора на сиерата го свалям за 50 минути стига да не се спече нещо.. Демек ,че не ми е проблем да си права пишки с ония .. важното е като блокира моя да си е жив и здрав..

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 19 сеп 2007, 23:55

Така идеята изглежда по-добре. Мисля че няма да има проблем да се престърже до 92.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 24 сеп 2007, 11:41

АМи това е моят блок на снимката отдолу той е 90 мм

Изображение

Тук е след като смених ризите.. Но Остава въпроса с зацепването.. Ще го зацепим ОК но треа да се препрограмира ПЦ-то или да намеря такова от Кослърт защото иначе ,ще си дава искра когато си поиска.. Друг е въпроса този инжекцион дали въобще ще пасне на кос главата и ще могат ли тези дюзи да захранят онова животно. С турбина не ми се занимава грам защото става много скъпа идеята.. Вярно си е 220 коня ама не ми се занимава :P ЩЕ хода тия дни да видя главата дали са я продали..

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 24 сеп 2007, 19:43

По въпроса със PCто, мисля че трябва да се консултираш със DISC във форума той е най във час с това. Като си почнал нищо не ти пречи да пробваш първо така а после да променяш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
cossie
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 17 мар 2006, 22:35
Модел на автомобила: SIERRA 1992 2.0i DOHC EFI 125hp.
Местоположение: sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cossie » 24 сеп 2007, 20:35

Не мога да разбера защо се занимаваш с глупости- ще слагаш глава от Коси но без турбо, това си е направо богохулство, и няма никакъв смисъл, ще ти излезе сума пара а ефекта ще е минимален :!: Това моторче което имаш е идеално за такива неща, само му набий е една хубава турбинка, в интернет има страшно много проекти на Пинто турбинирани мотори, така че просто потърси, защото единствената прилика на твоя мотор с този на Косито е блока, нищо друго, сам си направи изводите :wink:
Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 25 сеп 2007, 09:47

Всичките проекти на пинто с турбина съм ги гледал.Въпросът е ,че едно турбо много оскъпява нещата.. Коси без турбо все пак е 16винтила и ефекта спрямо моя куц 100 кониов мотор ще е доста повече от минимален.Ако искам турбо трябва да сложа ковани булата.. Отдолу в картера има едни пръскачки с масло и тях и още хиляди изчисления и т.н. Проекта става над 3000 лв. Тая глава съм я намерил в една морга. Пинто може да си вземеш без глава за 100-тина лева...Остава да се решат проблемите със колекторите.. ремапването на пц-то е да се смени абсолютно всичко по тва Пинто.. Било ми то сегменти.. семеринги.. оплътнения.. основни лагери и биелни ако се налага.. Маслената помпа не се знае дали ще е достатъчно.. може да се нужда от нова с по голям дебит.. и такива мити работи.. въпроса ми е само заводските бутала ще издържат ли на това натоварване. Казаха ми ,че трябва да ги нося на фреза да се изрежат ония нарези за клапаните защото иначе ,щяло да бие.. все пак 16винтиловите мотори са форсирани.. не е като моя да въртиш без ангренаж и нищо да му няма.. :P

Потребителски аватар
cossie
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 17 мар 2006, 22:35
Модел на автомобила: SIERRA 1992 2.0i DOHC EFI 125hp.
Местоположение: sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cossie » 25 сеп 2007, 18:35

Пинтото спокойно понася натоварвания стига да са в нормите, едно налягане от 0,8 бара не са проблем, не ти трябва да сменяш никаква карантия :wink: Гледал съм проекти за моя мотор с турбо Гарет Т3 и налягане от 0.85 бара, което се развърта още в ниските и колата е страхотна за каране, а човека не е сменял никакви железа, естествено, ще ти трябва хубава генерация, колекторче, а за електрониката един мегаскуирт решева доста проблеми, и непремено задължителните си неща :wink: Форд моторчето си е кораво не го подценявай, стига да не ги пресилваш ще те радва много :wink:
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта