Предстои ми покупка на фокус

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
pasajero
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Предстои ми покупка на фокус

Мнение от pasajero » 02 окт 2007, 12:28

Здравейте на всички, както се подразбира, продадох си старата колица и искам да си купя друга стара колица.
Избора ми клони към Focus combi дизел и тук възниква въпроса кой от вариантите е за предпочитане и какви са разликите между тях:
1.8 TDDI, TDCI, DI.
Koлко струва смяната на ангранжния ремък?
Също така какво да гледам по колата, кои са слабостите на модела?
Прави ми впечатление че много рядко имат климатриник, защо е така?
Всяко мнение и съвет ще ми е от полза.
Благодаря ви предварително.
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 02 окт 2007, 22:00

тук са половината отговори,а другата потърси в тая тема
времето е като парите-никога не стига

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 02 окт 2007, 22:27

Не си купувай комън рейл. От тук нататък просто избирай кола която ти харесва и е по джоба ти.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

pasajero
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pasajero » 03 окт 2007, 11:52

Vaklin написа:Не си купувай комън рейл. От тук нататък просто избирай кола която ти харесва и е по джоба ти.
В смисъл дали е 75 или 90 коня няма особена разлика ли?
А колко струва подмяната на енгренажен ремък?
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 03 окт 2007, 12:39

90 к.с. TDdi , 75к.с. са без интеркулер и рядко се срещат.
Моя е 90 к.с. доволен съм за сега, нямам оплаквания. Смяната на ремъка ангренажния във МП (Мото Пфое) Варна ми казаха 163лв. за части и още 150лв. за труд, забравих да питам със или без ДДС. Един ден е работата.
В друг сервиз за по-малко от 80 лв. за труд няма да го сменят - затова най-добре в МП с техни части, дават и гаранция 1 година.
Колега @pasajero, гледам че си от Варна, ако до неделя не си взел Фокус, ела на срещата и ще ти покажа и обясня някой неща направо нагледно върху моя :wink: .
Темата за срещите във Варна -> Варненци :).

@Vaklin, какво им е на common rail-а, сподели? Аз не съм карал такъв само съм се возил малко и съм с добри впечатления. Знам, че страдат от инжектори (около 500лв. 1 брой)ама какво да се прави.
То и на TDdi-то приблизително му е толкова дюзата мисля.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 03 окт 2007, 12:50

DTM написа:
@Vaklin, какво им е на common rail-а, сподели? Аз не съм карал такъв само съм се возил малко и съм с добри впечатления. Знам, че страдат от инжектори (около 500лв. 1 брой)ама какво да се прави.
То и на TDdi-то приблизително му е толкова дюзата мисля.
Сам питаш и сам си отговаряш :) След 200 000 почти е сигурно, че колата ти, ако е комън рейл, ще почне да гасне на път. 4 х 500 са 2000. Ама не са по 500, а по 800. Сменят се само в оторизиран сервиз, защото трябва да се програмират. За дюзите с две пружини цената е същата, но от това, че са се скапали тропа и пуши, но не спира. Пък и за тях вече има части, а аз имам разработка за стенд за тях. Ама пусти избори ме отвличат.

Забравих да отговоря и на другия питащ. Аз ремък на такъв тип автомобил сменям за 80 лева. Консумативите не мога на изуст да кажа колко са, но ако е интересно за публиката ще погледна. Ползвам ролки Ruville или SWAG и ремъци ACDelco.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

pasajero
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pasajero » 03 окт 2007, 13:48

Мерси за поканата, обезателно ще се опитам да дойда, както разбрах неделя 18:00ч. ОМВ на Мир - срещу гарвана нали?
С каква кола си да те намеря лесно?
И още един въпрос, най често срещан, поне в Мобилето е модела:1.8 DI 90 к.с двигателя, той с кулер ли и е?
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 03 окт 2007, 19:59

pasajero написа:Мерси за поканата, обезателно ще се опитам да дойда, както разбрах неделя 18:00ч. ОМВ на Мир - срещу гарвана нали?
С каква кола си да те намеря лесно?
И още един въпрос, най често срещан, поне в Мобилето е модела:1.8 DI 90 к.с двигателя, той с кулер ли и е?
Кое е това гарвана не го знам, ето това ОМВ ->BG Maps :wink: . Ами със сив Фокус комби, ние сядаме обикновенно навън и сме поне двамата с Ясен @АX!S Ескорт бордо. Надявам се ще се оправиш.
А за двигатела щом е 90 к.с. трябва да е с кулер, после ще ти сложа и снимка да видиш как изглежда кулера.
Ето снимка на моя двигател
Изображение
под тоя пластмасов капак с надписите се намира кулера.

pasajero
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pasajero » 05 окт 2007, 12:53

Kолега DTM пуснал съм ти съобщение на Л.С
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта