Фиеста Клио Поло Астра Корса или 306
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фиеста Клио Поло Астра Корса или 306
Да беше прочел цялото сравнение преди да пишеш.Незнам до колко може да им се вярва на тия сравнения ,ама там си пише ,че В изследването са участвали 7.7 милиона автомобили. За всеки от тях е направен протокол, в който са вписани леките повреди (които не изискват моментално отстраняване) и по-тежките, за които е нужна намесата на сервиз веднага. Именно по-тежките повреди се взимат под внимание в подреждането на TUV .Поршето и Фюжана са дали еднакъв % дефекти,обаче Фюжъна е на повече километри.Иначе и аз се чудя ,как коли по малък клас са по надеждни от коли по-голям .Например Фюжън на 4то място,Фиеста на 6то,Ford C-MAX на 19то,Ford Focus на 36то,Ford Galaxy на 50то и Ford MondeoAlexi написа:тия статистики са ала-бала... колко хора имат Фюжън,от колко години че и да дефектира нещо .. да не говорим че там и да ти свърши горивото/изгори фара/падне акумулатора звъниш в пътна помощ и се регистрира като дефект
на 54то място .Та се чудя как кола като Мондео дето струва колкото 3 Фиести , е по не надеждна.

-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Фиеста Клио Поло Астра Корса или 306
Ами там има много повече неща които могат да се повредят.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Фиеста Клио Поло Астра Корса или 306
Да-а-а-а!
Фиестата и Фюжъна имат 4 бутала, а Поршето да има, да има, колко да има поне 6. Вероятността да се получи издънка е с 50% по-голяма при Поршето, а и за тия пари ако не е в десетката направо да го спират от производство.
Не забравяйте, че западняците много се влияят от такива проучвания, а и TUV е организация чиято компетентност и строги изисквания едва ли някой подлага на съмнение. Ако у нас с малко ръжда можеш да минеш ГТП, то в Германия няма шанс. И да минеш по някакъв начин, като те спрат на пътя полицаи ще те скъсат от глоби и под конвой ще те закарат при бояджията за цялостно боядисване, а там цените са Европейки.
Фиестата и Фюжъна имат 4 бутала, а Поршето да има, да има, колко да има поне 6. Вероятността да се получи издънка е с 50% по-голяма при Поршето, а и за тия пари ако не е в десетката направо да го спират от производство.

Не забравяйте, че западняците много се влияят от такива проучвания, а и TUV е организация чиято компетентност и строги изисквания едва ли някой подлага на съмнение. Ако у нас с малко ръжда можеш да минеш ГТП, то в Германия няма шанс. И да минеш по някакъв начин, като те спрат на пътя полицаи ще те скъсат от глоби и под конвой ще те закарат при бояджията за цялостно боядисване, а там цените са Европейки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта