Масло на БОЗА!
- led_zep
- потребител 
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Масло на БОЗА!
Колега, свършен факт, колата вече е при майстора ... незнам обаче аз си го карам с пресечено масло може би вече около месец всеки ден на къси растояния и двигатела още не ми е блокирал. Може и на мен да ми е от конденз. Незнам и аз какво да направя... да я оставя ли при майсторя да я разглоби и да погледне за всеки случай или да си я взема...Вейдър написа: ...

Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
						- 
				orlinm
- потребител 
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Масло на БОЗА!
vargala81
Сменя се всичко, особено ако си купил кола карана в България и продавача ти каже "всичко сменено". Сменено ама ролките турска Ина и ремъци Фленор от по-евтините.... Аз си мисля по моя си опит, че форда носи много на каране, ама ако му взимаш качествени части (не от МП разбира се, но качествени марки - SKF, Gates, LUK, Закс, Beru и така...).
За ролките сте прави с Наско, ама ако говорим за SKF (истинския). Аз не бих рискувал ако имам ролки турска Ina (или незнамкакваси) да не ги сменя с ремъка. Но с SKFа определено няма да ги сменя на следващия ремък.
			
									
									Сменя се всичко, особено ако си купил кола карана в България и продавача ти каже "всичко сменено". Сменено ама ролките турска Ина и ремъци Фленор от по-евтините.... Аз си мисля по моя си опит, че форда носи много на каране, ама ако му взимаш качествени части (не от МП разбира се, но качествени марки - SKF, Gates, LUK, Закс, Beru и така...).
За ролките сте прави с Наско, ама ако говорим за SKF (истинския). Аз не бих рискувал ако имам ролки турска Ina (или незнамкакваси) да не ги сменя с ремъка. Но с SKFа определено няма да ги сменя на следващия ремък.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
						- vargala81
- потребител 
- Мнения: 1354
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Масло на БОЗА!
Ако е карана в България да,но моята е от Германия и човека не ми е казвал ,че всичко е сменено.Смених масло,свещи ,ангренажен и пистов ремък и всички филтри.До колкото знам на Мондео повечето слагат ролки Инаorlinm написа:vargala81
Сменя се всичко, особено ако си купил кола карана в България и продавача ти каже "всичко сменено". Сменено ама ролките турска Ина и ремъци Фленор от по-евтините.... Аз си мисля по моя си опит, че форда носи много на каране, ама ако му взимаш качествени части (не от МП разбира се, но качествени марки - SKF, Gates, LUK, Закс, Beru и така...).
За ролките сте прави с Наско, ама ако говорим за SKF (истинския). Аз не бих рискувал ако имам ролки турска Ina (или незнамкакваси) да не ги сменя с ремъка. Но с SKFа определено няма да ги сменя на следващия ремък.
 и май са пластмасови .Мойте са метални ,не вият ,нямат луфтове и не виждам смисъл да ги сменям.На следващата смяна може да сменя само обтяжната ролка.На всякъде из нета пише ше за ремъците на Ескорт,че често късали ремък и ако неискаме да правим скъпи ремонти ,най-много на 60000 км да се сменя ремъка,а на 20-25000 да се проверява и натяга.Е моя е сменен преди 35000км и не съм го проверявал ,след 15000 ще го сменя.Ако не издържи до тогава колата ще ходи на отпадъци
 и май са пластмасови .Мойте са метални ,не вият ,нямат луфтове и не виждам смисъл да ги сменям.На следващата смяна може да сменя само обтяжната ролка.На всякъде из нета пише ше за ремъците на Ескорт,че често късали ремък и ако неискаме да правим скъпи ремонти ,най-много на 60000 км да се сменя ремъка,а на 20-25000 да се проверява и натяга.Е моя е сменен преди 35000км и не съм го проверявал ,след 15000 ще го сменя.Ако не издържи до тогава колата ще ходи на отпадъци   както стана с предишните ми 2 коли
 както стана с предишните ми 2 коли  
- led_zep
- потребител 
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Масло на БОЗА!
Майстора каза, че гарнитурата ми е добре, не е скъсана или спукана, главата също, и че маслото ми станало на боза заради конденз...  
			
									
									
Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
						- Danchev
- потребител 
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Масло на БОЗА!
Ами добра новина  И аз поразпитах за тоя мотор и ми казаха, че си прави доста маслен конденз зимата, ама чак да ти пресече маслото.... Явно си и сипал някои ментак. Сложи си хубаво масълце тоя път.
 И аз поразпитах за тоя мотор и ми казаха, че си прави доста маслен конденз зимата, ама чак да ти пресече маслото.... Явно си и сипал някои ментак. Сложи си хубаво масълце тоя път.
			
									
									 И аз поразпитах за тоя мотор и ми казаха, че си прави доста маслен конденз зимата, ама чак да ти пресече маслото.... Явно си и сипал някои ментак. Сложи си хубаво масълце тоя път.
 И аз поразпитах за тоя мотор и ми казаха, че си прави доста маслен конденз зимата, ама чак да ти пресече маслото.... Явно си и сипал някои ментак. Сложи си хубаво масълце тоя път.Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
						
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Масло на БОЗА!
И какво и е доброто, монтьора видял маслото, казал че е пресечено пък после не е пресечено, сигурно и пари заради цялата работа не се е посвенил да поиска.
Какво по-хубаво масло, този мотор е правен да работи със минерални нискокачествени масла, каквито имало през 1959г., когато е проектиран.
			
									
									
						Какво по-хубаво масло, този мотор е правен да работи със минерални нискокачествени масла, каквито имало през 1959г., когато е проектиран.
- 
				sobis
- потребител 
- Мнения: 93
- Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Масло на БОЗА!
Не много, ами адски много. Особедно зимния период. Постоянно ми цапаше въздушния филтър и се принудих да пусна маркуча на свободно дишане   
 
Не е зле периодично един път в месеца да сваляте капачката и да я чистите, че от тая гняс където се лепи по нея се запушва и фактически цялата инсталация спира да работи като одушник на картерните газове.
			
									
									
						 
 Не е зле периодично един път в месеца да сваляте капачката и да я чистите, че от тая гняс където се лепи по нея се запушва и фактически цялата инсталация спира да работи като одушник на картерните газове.
- Dian_bonev
- потребител 
- Мнения: 158
- Регистриран: 20 яну 2009, 22:17
- Модел на автомобила: fokus
- Местоположение: Bqla (ruse)
- Status: Извън линия
Re: Масло на БОЗА!
малко ще съм в страни от темата, някои от вас забелязаха че не съм в БГ а във France. Тук някъде стана дъма за някакви МИТОВЕ да ви кажа как постъпват тук в сервизите, 
сменяш ангренаш - ремък,ролки, vodna pompa
сменяш накладкии НЕЕЕ и дискове и цилиндърче и ако колата е на мн км сменя се и спирачна течност
сменяш съединител, ВСИчКО В КОНПЛЕКТ
сменяш амортисьор сменя се горния тампон+ прахоловител и регулиране на предница
и разбира се вси4ко това се дава ГАРАНЦИЯ кавато аз имам на моя фокус, смених ангренажния на 164 000 и гаранцията ми ВАЖИ до 310 000 на някои можо да не му се вярва,но до като стане на 300 000 аз няма да го пипна
но чесно да ви кажа аз съм тук 5г и често обикалям и не съм чул за смяна на гарнитура или шлайф на глава само да спомена че смяната ми на ангренажа излежа 500 и малко € ааа ако става дъма за ГЛАВА сигурно ремонта ще е по скъп от колата за това такива ремонти тука не се правят,а направо се сменя двигател, както видях едно роверче 200 наскоро
			
									
									
						сменяш ангренаш - ремък,ролки, vodna pompa

сменяш накладкии НЕЕЕ и дискове и цилиндърче и ако колата е на мн км сменя се и спирачна течност
сменяш съединител, ВСИчКО В КОНПЛЕКТ
сменяш амортисьор сменя се горния тампон+ прахоловител и регулиране на предница
и разбира се вси4ко това се дава ГАРАНЦИЯ кавато аз имам на моя фокус, смених ангренажния на 164 000 и гаранцията ми ВАЖИ до 310 000 на някои можо да не му се вярва,но до като стане на 300 000 аз няма да го пипна
но чесно да ви кажа аз съм тук 5г и често обикалям и не съм чул за смяна на гарнитура или шлайф на глава само да спомена че смяната ми на ангренажа излежа 500 и малко € ааа ако става дъма за ГЛАВА сигурно ремонта ще е по скъп от колата за това такива ремонти тука не се правят,а направо се сменя двигател, както видях едно роверче 200 наскоро
- led_zep
- потребител 
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Масло на БОЗА!
Преди бях със 10W30 (някакво наливно), сега майстора ми наля 3 литра 15W40. Засега всичко е ОК пък занапред ще видим  
			
									
									
Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
						- madboy
- Администратор 
- Мнения: 7258
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86  
 Ford Ka I coupe
 Ford Focus 2.0 mk1
 You'll Never Walk Alone!
 „Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
- Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Масло на БОЗА!
Водна помпа се сменя само при някой двигатели, при които за да я смениш труда е същия като при смяна на ангр. ремък. Затова се препоръчва при смяна на ремъка да се смени и водната помпа. Волво имат такива "гениални двигатели", които така са конструирани, че с един и същ труд се сменя или ремъка, или помпата, или и двете части. Затова го правят накуп, но пък при тях помпата издържа точно колкото ремъка.Dian_bonev написа:малко ще съм в страни от темата, някои от вас забелязаха че не съм в БГ а във France. Тук някъде стана дъма за някакви МИТОВЕ да ви кажа как постъпват тук в сервизите,
сменяш ангренаш - ремък,ролки, vodna pompa
...................
 Фен на служителите на OMV "Белозем"
 Фен на служителите на OMV "Белозем"Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- 
				Вейдър
- потребител 
- Мнения: 642
- Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
- Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
- Местоположение: Велинград
- Status: Извън линия
Re: Масло на БОЗА!
led_zep написа:Майстора каза, че гарнитурата ми е добре, не е скъсана или спукана, главата също, и че маслото ми станало на боза заради конденз...
Радвам се, че не е станала беля. Явно тия двигатели яко правят конденз зимата. Днес си гледах щеката- боза не, ами боза. Просто ще сменя маслото малко по-рано, въпреки, че е добро.
 Иначе двигатела ми дърпа свирепо, значи не вярвам да има някакъв проблем. И маслото не е мръднало....
  Иначе двигатела ми дърпа свирепо, значи не вярвам да има някакъв проблем. И маслото не е мръднало....- vargala81
- потребител 
- Мнения: 1354
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Масло на БОЗА!
Вейдър ,незнам кои двигатели правят маслото на боза!но определено моя не прави никакъв конденз.5пъти сменях масло от както съм я купил ,втория път го смених още на 3000км ,щот тогава не разбирах и ония ми бяха наляли  на първата смяна 15в40 ,после го сменях на 10000км като и четерите пъти слагах 10в40 и все на различни производители.Третият път бях сложил на Форд-формула и с него карах 12000км ,за този пробег съм доливал на 2пъти остатъка от 4литровата туба,беше някъде към 500гр.Сега сложих наливно Тексако 10в40 по 11лв литъра и за 1000 изминати км. колата си работи добре .Никога съм нямал налепи нито на капачката фнито на щеката.Колата се кара 80% само градско и то по 3-4км ,спира за няколко часа и после пак по толкова,2-3пъти на ден.
			
									
									
						- 
				Вейдър
- потребител 
- Мнения: 642
- Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
- Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
- Местоположение: Велинград
- Status: Извън линия
Re: Масло на БОЗА!
 Блазе ти. При мен има налепи баш като боза. Обаче си върви като изтребител вече 12 000 км. Дано нищо да и няма на колицата. Ти ме хвърли в размисли. Мислех, че този конденз е характерен за CVH моторите.
 Блазе ти. При мен има налепи баш като боза. Обаче си върви като изтребител вече 12 000 км. Дано нищо да и няма на колицата. Ти ме хвърли в размисли. Мислех, че този конденз е характерен за CVH моторите.- Alexi
- потребител 
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Масло на БОЗА!
Dian_bonev - ние сме в България - тука всичко се ремонтира ,като не е задължително да е некачествено .. да сменя двг заради това че духнал гарнитура - безумно .. то по добре да се смени колата направо тогава ,плюс жената жилището името и работата за по сигурно ... имал си 500 евра за 2 лагерчета и 1 ремъче - дал си ..ангренажен комплект се поръчва и идва от ибей за всякаква кола под 200 лв ( а понякога и под 100 ) и се сменя саморъчно .
			
									
									
						- Dian_bonev
- потребител 
- Мнения: 158
- Регистриран: 20 яну 2009, 22:17
- Модел на автомобила: fokus
- Местоположение: Bqla (ruse)
- Status: Извън линия
Re: Масло на БОЗА!
колега разбирам ви напълно, нооо да си представим следната картинка  копувам си колата на 164 000 и ко праим първо сменяме ремък че не се знае
 копувам си колата на 164 000 и ко праим първо сменяме ремък че не се знае  колата се кара тук, а аз не съм вещ МАЙСТОР
 колата се кара тук, а аз не съм вещ МАЙСТОР  и за това в сервиза и те ОБРЪСВАТ едно хубавичко и поне дават гаранцийка, знам че в БГ ще ми е много по евтинко да кажем 100- 130 € път до БГ отиване и връщане 360€ + ремъка 100€ и ко стана закръгляме на 500€ обит от път ще съм БЕЗ ГАРАНЦИЯ
 и за това в сервиза и те ОБРЪСВАТ едно хубавичко и поне дават гаранцийка, знам че в БГ ще ми е много по евтинко да кажем 100- 130 € път до БГ отиване и връщане 360€ + ремъка 100€ и ко стана закръгляме на 500€ обит от път ще съм БЕЗ ГАРАНЦИЯ  всeки на мое място би го направил
  всeки на мое място би го направил
			
									
									
						 копувам си колата на 164 000 и ко праим първо сменяме ремък че не се знае
 копувам си колата на 164 000 и ко праим първо сменяме ремък че не се знае  колата се кара тук, а аз не съм вещ МАЙСТОР
 колата се кара тук, а аз не съм вещ МАЙСТОР  и за това в сервиза и те ОБРЪСВАТ едно хубавичко и поне дават гаранцийка, знам че в БГ ще ми е много по евтинко да кажем 100- 130 € път до БГ отиване и връщане 360€ + ремъка 100€ и ко стана закръгляме на 500€ обит от път ще съм БЕЗ ГАРАНЦИЯ
 и за това в сервиза и те ОБРЪСВАТ едно хубавичко и поне дават гаранцийка, знам че в БГ ще ми е много по евтинко да кажем 100- 130 € път до БГ отиване и връщане 360€ + ремъка 100€ и ко стана закръгляме на 500€ обит от път ще съм БЕЗ ГАРАНЦИЯ  всeки на мое място би го направил
  всeки на мое място би го направилКой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта






 . May the FORD be with you !
  . May the FORD be with you !  
