Малолитражки-тунинг
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
ахам
Аз затова го казах. Мярнах някаква червена из купува/продава. На мен това ми се струва разумен вариант. Ако имаш някое приятелче с фиеста, делнете я, той да си взима окачване и ламарини, ти граби двигателя, скоростна и управление и си готов! После си продаваш твоя двигател на някой и излизаш почти на чисто с доста сериозна кола! Само за този двигател ще си смениш ауспусите вече наистина. Слагаш си walker първо и второ гърне от предния модел на ескорт (без кат) по възможност 1.8 мотор, последно гърне или тихо или някой илиенски т.нар. ремус и си перфектен! Само че ще трябва да имаш доверие в някой майстор, а и ти ще понаучиш това онова...
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Хахахахах, направо ме върна в детската година. Викам на 17 год. с толкова пипната кола... 1.3... на родителите... какво става в голямото междучасие. Но не задълбах повече, защото е практика да се пипа първо външния вид, а после всичко останало! м/у другото това правя и аз, нямам никакво желание да пипам по двигателя, освен със сериозен финансов ресурс (и инструменти), но при форда първо трябва да се почне да се пипа по окачването. Като начало да се насложат всички възможни стабилизиращи щанги. Доколкото знам Ескорт (Орион) имат на задния мост опция да се сложи поне една. На предницата има, ама... успях да я счупя преди време... слабо окачване лелинката им...
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
ооо ако това на аватара беше ескорта дето карам аз... него го има в раздел Моята кола (тема Привет от Габрово). Аз попринцип смятам първо като мине в мои ръце да му сложа 1 лек спойлер, като заводските на МК7 ако се сещате, и лети джанти, ии ще си чакам моята кола да си барам по двигателя (чак на 19 са ми обещали МОЯ кола иии то няма да е повече от 8-9000...). Ии кво да направя като съм още "келеш" ..и моето време ще дойде, надявам се
- Warren-G
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
- Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
- Status: Извън линия
напоследък влизам рядко във форума но винаги се натъквам на някоя глупост
аман от големи разбирачи . "туй тряя направиш,онуй и летиш, слушай ко ти казвам!" на кола за 2500 да тунинговаш за 10000 пуууууууу
Форд Ескорт 1.3 има един познат. няма грешка.малко му гори и е доволен. на 5 скорост с 30км/ч върви без да трепери дори!!!!!!
аман от разбирачи!!!!
аман от големи разбирачи . "туй тряя направиш,онуй и летиш, слушай ко ти казвам!" на кола за 2500 да тунинговаш за 10000 пуууууууу
Форд Ескорт 1.3 има един познат. няма грешка.малко му гори и е доволен. на 5 скорост с 30км/ч върви без да трепери дори!!!!!!
аман от разбирачи!!!!
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Warren-G, глей ся бате, ти ако искаш си купи кола за 20,000 и си я карай! Лошо няма. Като някой иска да си купи кола за 2500 и да навре още 2500 по нея, това си е негов проблем. Че глупости има, винаги е имало и винаги ще има! За справка отвори някой форум на Голф (нищо лично към никой) и чети там кво се пише! Всеки си има подход и неща, които го кефят. И аз искам CLK нафтичка, ама няма лев. Докато няма лев за такива, ще се карат други.
Виждам че не си бил на кеф докато си го писал, ама то по тая логика само една разходка по "Мария Луиза" следобед е достатъчна да почна да избивам хора от глупостите наоколо. Така че хайде стига сме писали кре_тенизми (защо това се цензурира?) във форумите, за да ни стане по-приятно!
P.S. EscortMK51.3, земи си една евтина количка, покарай я 1-2 години да посвикнеш и тогава скачай на скъпи коли брат. Иначе ще караш някое фордче като нас 5-6 години и ще се чудиш ко да я правиш!
Виждам че не си бил на кеф докато си го писал, ама то по тая логика само една разходка по "Мария Луиза" следобед е достатъчна да почна да избивам хора от глупостите наоколо. Така че хайде стига сме писали кре_тенизми (защо това се цензурира?) във форумите, за да ни стане по-приятно!
P.S. EscortMK51.3, земи си една евтина количка, покарай я 1-2 години да посвикнеш и тогава скачай на скъпи коли брат. Иначе ще караш някое фордче като нас 5-6 години и ще се чудиш ко да я правиш!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: мечти
Е, ако погледнете всички марки коли произвеждани по същото време - ще намерите двигател 1.3 на по-голямо купе, че и на големи комбита. Тогава това е било търсенето или модата - както щете.....Kocko написа:...Споко пич, не е лошо да се мечтае, но просто инженерчетата от форд са се напили и са направили глупост, заедно с маркетинговия отдел и всички останалите, като са я пуснали в продажба...!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Хайде да дифиренцираме нещата.
За тунинг на двигател от рода 1.1 - 1.3 няма смисъм, ако е за 5-8 коня. За повече се бъркаш многояко.
За тунинг на аудиото може да се помисли, но и тук ще хвърлиш пари напразно. Всички нови аудио системи са с 4Х50W и в малкото купи и предостатъчно. А кото се сетиш колко място има отзад за говорителите невиждам как ще пуснеш 4Х200W, а и още един генератор ще трябва да закачиш та да храни цялата уредба нормално и да не гасне след всеки бас.
Виж за тунинг на купета може да пуснеш цялата си фантазия и ефикта ще голям.
За тунинг на двигател от рода 1.1 - 1.3 няма смисъм, ако е за 5-8 коня. За повече се бъркаш многояко.
За тунинг на аудиото може да се помисли, но и тук ще хвърлиш пари напразно. Всички нови аудио системи са с 4Х50W и в малкото купи и предостатъчно. А кото се сетиш колко място има отзад за говорителите невиждам как ще пуснеш 4Х200W, а и още един генератор ще трябва да закачиш та да храни цялата уредба нормално и да не гасне след всеки бас.
Виж за тунинг на купета може да пуснеш цялата си фантазия и ефикта ще голям.
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: мечти
Да, но 1.3 голф върви учудващо по-добре от ескорт, както и 1.3 кадет, както и астра...kEFi написа:Е, ако погледнете всички марки коли произвеждани по същото време - ще намерите двигател 1.3 на по-голямо купе, че и на големи комбита. Тогава това е било търсенето или модата - както щете.....
Вчера гледах реклама на Сузуки Суифт 1.3 90bhp... това е нещо различно!
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
аз съм доволен от начина по който върви ескортчо с OMV А100, пък дори и на газ
колкото до музиката - аз там ще се оправя, имам едно приятелче тука в гб с ескорт само че с 2/3 врати и си е сложил прилична кутия с 2 12" Херца по 300В реални всеки + кондензатор и усилвател (но го смени и сега нз какъв е). Аз буре си имам - наскоро си взех 450В Херц 15" но усилвател и кондензатор няма, само пари трябват, така че аудио тунингът не го мисля
колкото до музиката - аз там ще се оправя, имам едно приятелче тука в гб с ескорт само че с 2/3 врати и си е сложил прилична кутия с 2 12" Херца по 300В реални всеки + кондензатор и усилвател (но го смени и сега нз какъв е). Аз буре си имам - наскоро си взех 450В Херц 15" но усилвател и кондензатор няма, само пари трябват, така че аудио тунингът не го мисля
- Warren-G
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
- Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
- Status: Извън линия
пряко сравнение между Голф 1.3 и Ескорт 1.3 е малко трудно да се прави. при автомобили с пробег от незнам си колко стотици хиляди километри не може да се прецени.
аз лично съм карал (веднъж ,на един малко далечен братовчед) Голф2 1.3 . не съм имал някакви особени впечатления. ескорта за който споменах пък много ми хареса (не съм го карал, но съм се возил няколко пъти). двигателя работеше много добре макар и да е 1.3 . много ме учуди че вървеше с 30км/ч на 5 предавка без видими вибрации! и в крайна сметка по-добри впечатления като че ли имам от ескорта.
но дали пък форда в случая е по-малко сдухан от фолксвагена или пък голфа при Коско е бил по-малко сдухан от ескорта...
аз лично съм карал (веднъж ,на един малко далечен братовчед) Голф2 1.3 . не съм имал някакви особени впечатления. ескорта за който споменах пък много ми хареса (не съм го карал, но съм се возил няколко пъти). двигателя работеше много добре макар и да е 1.3 . много ме учуди че вървеше с 30км/ч на 5 предавка без видими вибрации! и в крайна сметка по-добри впечатления като че ли имам от ескорта.
но дали пък форда в случая е по-малко сдухан от фолксвагена или пък голфа при Коско е бил по-малко сдухан от ескорта...
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Като говорите за малолитражки с двигател 1,3 - какво ще кажете за това а?
Mazda RX8 1,3 230hp
Само че двигателя е Ванкелов (роторен). Който го интересува може да попрочете тук
Mazda RX8 1,3 230hp
Само че двигателя е Ванкелов (роторен). Който го интересува може да попрочете тук
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта