Как да съм сигурен работи ли турбото Ескорт 1.8 тд

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
nsstoev
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 18 юни 2007, 18:59
Модел на автомобила: ford Escort 1.8 TD
Контакти:
Status: Извън линия

Как да съм сигурен работи ли турбото Ескорт 1.8 тд

Мнение от nsstoev » 18 юни 2007, 19:25

Мисля че турбо компресора не работи но как да съм сигурен в това

1 Набира много бавно - при 100км/ч като подам газ имам чуството че спира, на един неголям наклон на 4 предавка гледах как един раздрънкан камион се отдалечава а ескорта не набира грам.

2 Висок разход- сипах 30л и след 370км стрелката беше на нула

3 Нечувам турбото не усещам промяна в мощноста при високи обороти

4 При ниска скорост работи добре не тресена на ниски и въобще изглжда стабилен

Видях за проблема с маркуча за компенсация на гориво но не изглежда такъв всички маркучи са здрави (при мен компенсацията става явно от кмпютър)

Някои може ли да ме насочи как да проверя със сигурност дали ми работи турбо компресора

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 18 юни 2007, 20:28

От турбо нищо не неразбирам ( не съм карал такава кола ), но съединителят ти в какво състояние е.

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 18 юни 2007, 22:03

Чуваш ли го да свири като подадеш газ?
И аз имам такъв ескорт като си купя ефтина нафтане дърпа набира бавно абе голям ташак . Обаче като заредя от шел випауър голяма разлика ( НЕ Е РЕКЛАМА). иначе не ме кефят
Изображение

nsstoev
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 18 юни 2007, 18:59
Модел на автомобила: ford Escort 1.8 TD
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nsstoev » 18 юни 2007, 22:45

petkoff_pl съединитея е ок ... там симптомите са други благодаряти за вниманието !

Антон Маринов не го чувам да свири и не усещам разлика при вдигането на оборотите... за нафтата немога да кажа дали е супер но аз я сравнявам с друг автомобил ... въпросния Ескорт е на моя брат а аз карам Фиеста 1.8D атносверен тоест без турбо със същата нафта и Фиестата се представя мн. по-добре което за мен е доста странно, като се има в предвид че Фиестата е на ръба на силите си ...
Благодаря за вниманието!

Въпроса ми е как мога да проверя със сигурност 100% дали работи компресора (турбото)

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 18 юни 2007, 23:26

като слушам симптомите и на мен ми се струва заминало турбо....

Потребителски аватар
blacklash
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 03 яну 2007, 21:07
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 1994
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Status: Извън линия

Мнение от blacklash » 19 юни 2007, 08:52

Здравей!
Свали интеркуулера за да стигнеш до турбината и провери дали изпускателният клапан не е заял в крайно отворено положение. Ако е е заял го раздвижи, смажи го леко и го премести в обратната посока (т.е. да бъде в затворено положение), направи едно пробно и ако проработи си готов. Внимавай само да не заяде в затворено положение и да не се отвори при много високи обороти, че тогава лошо :)
Дано да съм ти полезен!

Потребителски аватар
Vacuum
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 01 юни 2007, 13:41
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TDI
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Vacuum » 18 юли 2007, 14:09

Здравейте колеги!

И аз имам подобни терзания, и искам да попитам какво значи "заминало турбо"? В смисъл, какво най-често му "заминава" на турбото?

Забелязах че имам едно скъсано мъркуче, което излиза отпред и влиза в една тръбичка която отива някъде към турбото. Не знам дали предишният собственик нарочно я е срязал, или се е скъсала.

Също ми е откачено и жилото на обогатителя. Веъзможно ли е поради някаква причина да са го откачили нарочно?

Потребителски аватар
alexxx
потребител
потребител
Мнения: 395
Регистриран: 13 май 2006, 00:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 1998г.
Местоположение: София,Люлин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от alexxx » 18 юли 2007, 15:27

С това маркуче(по-точно с клапана от който излиза) имах и аз проблем.Ако ти е скъсано или извадено все едно нямаш турбо.Виж тая тема с моя случай http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ght=#73463" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
Vacuum
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 01 юни 2007, 13:41
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TDI
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Vacuum » 18 юли 2007, 16:12

Значи ще го свържа пак това маркуче с тръбичката. Не съм сигурем обаче има ли проблем с клапана. Ако не е много скъп и е лесен за смяна, до взема да го сменя профилактично.

Потребителски аватар
alexxx
потребител
потребител
Мнения: 395
Регистриран: 13 май 2006, 00:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 1998г.
Местоположение: София,Люлин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от alexxx » 18 юли 2007, 19:23

Ако не тече нафта от маркучето,значи няма проблем

Потребителски аватар
Mladeja
потребител с
потребител с
Мнения: 19
Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от Mladeja » 18 юли 2007, 22:50

колега nsstoev драсни едно ЛС на мен по причините които ми изброяваш май наистина става въпрос за турбото и по точно някоя дреболия
също така искам да ти кажа-не позволявай на нито една некадърна рачичка да ти пипа колата относно турбото то си е достатъчно скъп елемент че да си правят опити разни хвалипръцковци.От къде си?

Потребителски аватар
mistyrain
потребител
потребител
Мнения: 178
Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
Местоположение: Sofia\Lom
Status: Извън линия

Мнение от mistyrain » 19 юли 2007, 04:05

Аз съм с турбо и да ти кажа би трqбвало да чуваш турбото. при мен дори при леко подаване на газ се чува. ходи нqкъде направо да ти го видqт, така може само да си гадаеме.

Антон Маринов - дам и аз съм на това мнение за хубавата нафта

Потребителски аватар
plamenford
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от plamenford » 02 окт 2007, 18:13

аз имам същия проблем с въпросното маркуче на клапана на турбото.Значи турбото се включваше на 2200об.мин. и държеше до 4500об.мин. и след тези обороти изключваше турбото.При смяна на горивния филтър забелязах че маркучето което е от тръбичката до клапана е скъсано,смених го с ново и сега турбото ми работи по следния странен начин:на първа скорост турбото работи от 1800 до 3800об.мин. всичко е ОК:на втора скорост турбото работи от 1800 до 3300об.мин. ГОРЕ ДОЛУ ДОБРЕ:на трет скорост работи от 1800 до 2800об.мин.ЯДВА СЕ:на четвърта и пета е ПЪЛНА СКРЪБ.Сменени са горивен и въздушен филтър,катализатора го свалях и го измих и е като нов,клапана за екологията е изолиран и каде е проблема ако някои знае да помага.Решил съм събота или неделя ще сваля маркучето кадето го смених и ако всичко си е ОК ще карам без него.А като е скъсано това маркуче какво включва турбото,Защото моето беше откъснато цялото и си личеше че е откъснато от отдавна,а аз е карам от 2год.тя винаги си е вървела така от 2200 до 4500об.мин.Странна работа

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта