Сваляне на Картер ?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Сваляне на Картер ?

Мнение от форд мк2 » 02 сеп 2007, 19:03

Здравейте никога не съм свалял картер на каквато и да е кола, а ми предстои смяна на гарнитурата на моя 1.6 дизел /картера е железен/ . Бих искал ако знаете някакви особености или нещо важно на което да обърна внимание при сваляне/качване да ги споделите . Мерси 8)
Be happy

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 02 сеп 2007, 19:30

отвори капачката на маслото на двг . и източи хубаво маслото и виж дали няма да ти пречи някоя греда или щанга да извадиш картера това е

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 15 сеп 2007, 23:51

dimbatami написа:отвори капачката на маслото на двг . и източи хубаво маслото и виж дали няма да ти пречи някоя греда или щанга да извадиш картера това е
Колега подведе ме. Не е толква просто както си написал и си има определени особености при сваляне/ качване. Та разкачих всичко внимателно (стартери, алтернатори) оказа се че може да се свали всичко без два болта държащи картера намиращи се под скоростите които са много трудни дори невъзможни за отвиване ако не свалиш съответно - разхлабиш скоростите или нямаш някакви "супер" инструменти. И в крайна сметка си играх свалих всичко без тия два болта и после отново си го качих.....
Ако на някои му предстои смяна на гарнитура на 1.6д съоражете с удобен канал,добри инструменти, финна лула 11 (за болтовете на картера) и много търпение. И задължително преди да отвиете съвсем картера свалете ламаринката намираща се над стартера , криеща маховика. Държи се на две "десетки".
Be happy

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 16 сеп 2007, 18:40

колега сори ма това за мен не е толкова трудно и ако е било трудно до стигнеш някои болт е могло да повдигнеш малко с крика кутията или двг. но важното е че си успял браво >:D<:

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 17 сеп 2007, 11:22

явно не си ме разбарл за съжаление не успях да я подменя а само си играх. не става с повдигне, нямам удобен канал и поради това отива в сервиз.
Be happy

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 23 госта