Проблем с ръчната на ескорта !
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Проблем с ръчната на ескорта !
Проблема е следният: при опъване на ръчната до краино горно положение колата не блокирва гуми а просто плавно намаля и спира??На какво се далжи това?Разхлабено жило ли е или.......?И можели данаправя нещо по вапроса а не дапраскам парички по майсторите!? Мерси предварително!
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Вдигни колата с два крика така, че задните колела да са във въздуха. Пробвай колелата дали се въртят свободно? Ако се въртят леко, там, където ти е лоста на ръчната има около него една пластмаса. Махни я и с въртене на гайката затегни жилото. Затягаш по малко и пробваш как се въртят задните колела на ръка, дали имат инерция. Ако някое от колелата започва да задържа, отпусни малко жилото от гайката.
При изправни спирачки след тази процедура ще суркаш гуми на ръчна. Успех!
Това научих само за 400 лв., за любопитните, пуснал съм тема в "не ходете там".
При изправни спирачки след тази процедура ще суркаш гуми на ръчна. Успех!

Това научих само за 400 лв., за любопитните, пуснал съм тема в "не ходете там".
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Спри на някой голям наклон.
Дръпни ръчната.
Освободи от скорост.
Маани си краката от педалите.
Ако искаш слез и се пробвай да я буташ надоло
Ако не мърда не се занимавай с глупости.
В стремежа си всичко да е на 6, човек прави големи финансови глупости.
Е AX!S ...
Аз съм същия!
Правил съм глупости и продължавам да ги правя .... да са знам в ***
Ако искаш да опъваш ръчни по завоите ... няма да минеш с 400 кинта ... по тарифи на AX!S
Дръпни ръчната.
Освободи от скорост.
Маани си краката от педалите.
Ако искаш слез и се пробвай да я буташ надоло

Ако не мърда не се занимавай с глупости.
В стремежа си всичко да е на 6, човек прави големи финансови глупости.
Е AX!S ...

Аз съм същия!
Правил съм глупости и продължавам да ги правя .... да са знам в ***

Ако искаш да опъваш ръчни по завоите ... няма да минеш с 400 кинта ... по тарифи на AX!S
- shmitc
- потребител
- Мнения: 368
- Регистриран: 08 фев 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDCI'04, Ford Fiesta 1.4TDCI'08
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
До колкото съм чел разглабял и запознат,ръчната на ескорта се натяга от самосебе си.С износването на челюстите има един зъбен палец в барабана който оптяга жилото.В един даден момент накладките като стигнат минимума на феродото няма и ръчна вече.Така че според мен трябва да си провериш феродото на челюстите до каква степен е износено.Успех


Être soi-même, il ya assez d'autres personnes
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
shmitc, зъбния палец (така ли се нарича??) разтваря накладките постепенно при износване. Жилото не мисля, че може да се саморегулира по този начин. paci, за мен критерий за работеща ръчна спирачка е следния: опъвам ръчната на равно и сухо място. 1-ва, газ, колата тръгва и оставя със задните гуми 2 плътни черни черти
Не правя глупости по завоите с ръчната, но когато ходих да я оправят трябваше на другия ден да минавам в КАТ, а там са ме връщали заради не добре работеща ръчна спирачка. 400 лв. платих, защото в сервиза настояваха, че трябва да се сменята много неща, а аз като стане дума за спирачки не пестя пари. Специално на Фиестата спирачките колко пари са ми спестили, срам ме е да си помисля. Казвам, че това с нагласянето на жилото да го науча ми струваше 400 лв., защото части за толкова пари ме накараха да сменя, за да се окаже накрая, че изобщо не е бил в тях проблема. Затова съветвам Conan_1 преди да си смени половината части по колата да пробва това с жилото. Не че не може да има износени накладки или барабани.

Не правя глупости по завоите с ръчната, но когато ходих да я оправят трябваше на другия ден да минавам в КАТ, а там са ме връщали заради не добре работеща ръчна спирачка. 400 лв. платих, защото в сервиза настояваха, че трябва да се сменята много неща, а аз като стане дума за спирачки не пестя пари. Специално на Фиестата спирачките колко пари са ми спестили, срам ме е да си помисля. Казвам, че това с нагласянето на жилото да го науча ми струваше 400 лв., защото части за толкова пари ме накараха да сменя, за да се окаже накрая, че изобщо не е бил в тях проблема. Затова съветвам Conan_1 преди да си смени половината части по колата да пробва това с жилото. Не че не може да има износени накладки или барабани.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Погледнете тази тема
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... D%E0%F2%E0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако ръчната е натегната до край,проблема е в зъбния механизъм.Ръждясват зъбчетата и оравията е или нов или с пилата да се правят нови зъби.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... D%E0%F2%E0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако ръчната е натегната до край,проблема е в зъбния механизъм.Ръждясват зъбчетата и оравията е или нов или с пилата да се правят нови зъби.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Виж и тази тема и по-точно обяснението ми относно последователноста на регулиране.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F7%EA%E0" onclick="window.open(this.href);return false;
На 93тия набор жилото може да се обтяга отдолу а не след сваляне на пластмасата както е на 96тия.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F7%EA%E0" onclick="window.open(this.href);return false;
На 93тия набор жилото може да се обтяга отдолу а не след сваляне на пластмасата както е на 96тия.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
като почнахме този въпрос
какво трябва да се направи за да се намалят шансовете за замръзване на жилото на ръчната през зимата? къде се смазва и с какво е най-добре?
- shmitc
- потребител
- Мнения: 368
- Регистриран: 08 фев 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDCI'04, Ford Fiesta 1.4TDCI'08
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: като почнахме този въпрос
naftova pechka написа:какво трябва да се направи за да се намалят шансовете за замръзване на жилото на ръчната през зимата? къде се смазва и с какво е най-добре?
Еми аз например зимата не ползвам ръчна,защото много пъти съм си патил.


Être soi-même, il ya assez d'autres personnes
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта