Fiesta 1.3 1996 Endura - ускорение

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
nhk
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 19 окт 2007, 17:46
Модел на автомобила: Fiesta 1996 1.3i Endura
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Fiesta 1.3 1996 Endura - ускорение

Мнение от nhk » 22 окт 2007, 22:09

От няколко дни карам Фиеста 1.3 пълна инжекция, но все ми се струва, че много бавно се ускорява (досега съм карал малко по-мощни автомобили около 100к.с.) и като че ли стои малко тромава. Днес например карах едно Клио 1.2 моноинжекция 1994г. като му дам газ направо ме заляпя на седалката. Клиото няма никакви екстри дори хидравлика на волана, а Фиестата има много екстри, но я карам с изключен климатик сега зимата. Собственикът на Клиото твърди, че колата му е 45-50 к.с. (незнае точно), а Фиестата ми е 44kW т.е. около 58-60 к.с. Едва ли хидравлика на волана скопява Фиестата, но като че ли Фиестата има по-къси скорости, докато Клиото е с дълги скорости.
Моля някой да каже нормално ли е това (досега Форд не съм карал) да се ускорява по-бавно от по-слаб автомобил. Иначе проблеми по двигателя нямам (след като си почистих MAF сензора се форсира много добре и не глъхне). Проверил съм си всички сензори по инжекциона и са в норми.
Другото, което забелязах е че съединителя отделя много горе, но не буксува поне не го усещам.
Ще съм Ви много благодарен ако ми кажете дали има някакъв проблем според Вас, защото от 3-4 дни съм качен на Форд и съм сигурен, че всяка марка си има собствени особености.
Иначе, определено има много по-стабилна возия от Реното - леко е твърда но много по-добре балансирана като меко возене и стабилност в завоите, но това ускорение ме тревожи и затова питав тук във форума, а не по разни сервизи да ми разправят глупости как всичко идвало от ламбда сондата и разни други дивотии от които си нямат понятие бившите монтьори на москвичи (много рядко човек може да намери майстор, който да разбира от диагностика на инжекционни системи).
Благодаря Ви за вниманието много нещо изписах :)

fiestazetec
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
Status: Извън линия

Мнение от fiestazetec » 22 окт 2007, 23:24

Твоята Фиеста (или тази 1.3, която караш) е 60 , Реното е 55 или 60, не ги разбирам.
Според мен не е толкова проблема в колата, просто такъв си е моделът и двигателят. Иначе на Рено, никога...много меко вози...като взимах Фиестата, тя беше компормисен вариант на ФВ Поло, което е най-твърдата возия...
Прегледай си всичко по колата, смени бензиностанцията, изобщо доста неща, Фиестата 1.3, даже мойта 1.25 16 клапана не са за яко юркане...аз не мога да достигна 160 км/ч никога...а се опитвам по Европейските равни и платени магистрали. Иначе в града е доста добре...по принцип 1.3 двигателя е по-градски тип, отколкото 1.25 16V.
Гледай колата, а за Клио...не.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 22 окт 2007, 23:26

Понеже си нов и сигурно не си чел всичко виж тази тема
Защо колата ми забива муцуната при рязко подаване на газ?"
ако си я чел и не ти е от полза здраве да е :wink:

nhk
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 19 окт 2007, 17:46
Модел на автомобила: Fiesta 1996 1.3i Endura
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Мнение от nhk » 23 окт 2007, 13:48

petkoff_pl написа:Понеже си нов и сигурно не си чел всичко виж тази тема
Защо колата ми забива муцуната при рязко подаване на газ?"
ако си я чел и не ти е от полза здраве да е :wink:
Благодаря за отговорите!
Изчел съм всичко из форумите, но моята Фиеста не забива муцуна просто ускорява малко по-бавно от друга марка автомобил същия клас. Иначе от темите във форума си оправх доста неща по колата включителнои забиването на муцуната, за което съм Ви много благодарен. Сега ми остана само да си оправя TPS-а защото при затворена дроселова клапа замерих 760 ома съпротивление, а трябва да е 290. При отворена клапа всичко е наред - 3500 ома като при отваряне на клапата съпротивлението се мени плавно както е указано в Autodata.
Разпитах и други колеги и ми отговориха, че с Фиестата е така по-тромава е малко от Реното, но по-добра като цяло!
Довечера ще сравня двата двигателя по технически параметри и ще видя дали Реното не е по оборотно и съотношението на предавателното число (при скоростите) ако е различно ще си обясня разликите между двата модела.

Още веднъж Ви благодаря!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 23 окт 2007, 22:42

Реното е с по-палав двигател. Разчита на обороти. 120км/ч на рено 1.4 са при >4000 оборота, На Фиеста 1.1 поне 1000 по-малко (на 5-та) Подреждането на предавателите числа и на другите предавки предполагам също са различни...

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта