Проблем с теч от радиатора

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Проблем с теч от радиатора

Мнение от petkoff_pl » 04 ное 2007, 17:58

Колеги проблема се появи от доста време ама се си виках ще го оправя когато му дойде времето. Ситуацията е следната от страната от която вризат маркучите в радиатора сълзи антифриз след като истине колата. Сълзи от мястото където се съединява металната част на радиатора с пласмасовата.
Какво да направя освен да го сменя с нов.
Последна промяна от petkoff_pl на 05 ное 2007, 19:02, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 05 ное 2007, 02:51

отиди да ти сменят цялата планка на радиатора... отлепва се питата от пластмасовата част и се слага нова доколкото знам .. Щом не е спукана питата не е страшно!

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 05 ное 2007, 08:51

отиди да ти сменят цялата планка на радиатора... отлепва се питата от пластмасовата част и се слага нова доколкото знам .. Щом не е спукана питата не е страшно!
Зависи колко ще ти излезе и дали ще има въможност аз съм виждал направен на две места с Поксипол (сивият ) зачиства се добре мястото и да е сухо наи важно цялата работа може да ти изледе насрез зимата около 4лв :wink:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 05 ное 2007, 09:28

Дори може да се разминеш само с гарнитура. Може и сам да си я смениш, но не е препоръчително.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 05 ное 2007, 19:01

Дали някой може да покаже схемичка на радиатора от Микрокад да я видя тази гарнитура

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 ное 2007, 22:11

Редакция на поста.
Тайба Тайбал Тайбе :D
Ти с Микрокат борил ли си се ?
Тва там не са схеми а резервни части.

Омешал съм му бил мотора.
Ми смени си го с такъв къфто съм показал:) Що тряяше да ровя пак :D
Прикачени файлове
pffff.JPG
Последна промяна от paci на 05 ное 2007, 23:41, променено общо 2 пъти.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 05 ное 2007, 23:02

paci написа:Престарах се май с компресията.
Ако нещо има насока викай да я прайм по-детайлна ако не се разбира от тази.
Да бирите за почерпка са за Paci за отговора, но на мен ми трябва схемата на разглобяване на самият радиатор .
Да видя въпроснотата ранитура.
Последна промяна от petkoff_pl на 05 ное 2007, 23:43, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13109
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 05 ное 2007, 23:21

Развалцова се внимателно казанчето сменя се гарнитурата с нова (не знам обаче откъде ще я намериш, аз я намазах със силикон) и завалцоваш отново с клещи. Монтираш радиатора и си готов. Ако не ти се занимава занеси го на някой който поправя радиатори.
Схема не ти трябва като свалиш радиатора ще ти се изясни.

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Мнение от Invader » 07 ное 2007, 23:38

Привет колеги! И аз за съжаление имам същия проблем, тече ми антифриза от същите места.
Всичко започна със смяната на водната помпа в събота. Последва смяна и на антифриза, след което поседваха и течовете. Помислех си, че скобите на маркучите към радиатора са заминали и днес след работа ги смених. Но уви, течовете не били спрли.
След като преди малко прочетох темата реших да слезна до гаража и да видя какво е положението, а то не беше розова, а синкаво :(
Утре съм решил да взема от тези течните добавки. Според вас дали ще може да запуша нещо с тях?
Прикачени файлове
pic 012-1.jpg
pic 014-1.jpg
pic 015-1.jpg
pic 016-1.jpg
Изображение

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 08 ное 2007, 09:52

Не го прави е моят съвет защото в повечето случай няма ефект само си отваряш по голяма бела ----> запушване на радиатора вътрешно запушване на парното вътрешно сложишли го това нещо после няма махане .... :wink:

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Мнение от Invader » 08 ное 2007, 09:54

И аз така реших, ако не се запуши от самосебеси :roll: за една-две седмици ще слагам нов :(
Изображение

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 08 ное 2007, 19:02

Invader написа:И аз така реших, ако не се запуши от самосебеси :roll: за една-две седмици ще слагам нов :(
Да на снимки те ти личи такъв е и моят проблем но от може би 3-4 месеца пущината не се запушва до сега съм долял вече 800 грама антифриз.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 08 ное 2007, 19:27

Палмене :D
Боянски (MasterBo) го понаваш нали?
Днес пихме кафе с него.
От доста време още кога идваше той по срещите знам че има такъв проблем.
Днес ми разправя че лепил мазал, ама ден до пладне и пак потече.
Дири си радятор той ама имал 3 разновидности а става само с поръчка и незнае кой да поръча щото Микрокат не може да го насочи а там в магазина па ептем не разбрах къф е проблема да се уточни къф точно му трябва.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 08 ное 2007, 21:30

АЗ моя стария го запуших с тая добавката ,но откачин маркучите от малкото радиаторче и сложих тръба за да не се запуши то....

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 09 ное 2007, 09:48

Абе, ако искаш пробвай се да го направиш, ако не стане, вземай нов. Също да ти предложа едно лепило, вместо гарнитура, полиуретан (не пияна), в тубички се продава, с един приятел миналата седмица зглобявахме двигател на пежо 205 1,9 дизел, и всички колектори и тръби ги облепихме с такова нещо - страшно хваща.
ПП: Ако се изцапаш с това, чисти веднага, че после инъче ще трябва ди си сменяш кожата :lol:
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 09 ное 2007, 11:25

ewgeny написа:ПП: Ако се изцапаш с това, чисти веднага, че после инъче ще трябва ди си сменяш кожата :lol:
А знаеш ли кожа от къде да си намеря :P :P :P :P Съвета ми е свали го тоя радиатор и го занеси на ремонт .. В софия смяна на планката струва 25 лева така ми казаха .. НО аз счупих и двете планки и не ми се даваше 50 лева защото и Питата не беше цветуща

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 09 ное 2007, 15:50

Аз моя го разглобих и го залепих със силикон,даже и катастрофата издър
жа.Започна леко да се навлажнява,но за седмица не е капнала и капка от него.За Сиера OHC е ако някои го иска да казва,ще го дам на половин цена от тази на моргата. Имам и още един със счупена стоика
така и не успяха да го оправят.
------------------------------
По въпроса за радиатора.
Сваляш го и си купуваш силикон който да издържа на висока температура(червения е -ОК моя беше до 300 градуса)
На питата накрайниците които затягат пластмасовото казанче
се отварят с отверка доста лесно.После се намазва гарнитурата от 2-те страни,преди това се почиства . След това като се зглобява,аз моя го сплесках с дървена дръжка от метла която налагах с руски чук от 1Кг. :P
Резултата е -близо година изкара и сега стои на тавана :?

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Мнение от Invader » 11 ное 2007, 19:00

Привет отново :)
Страх-не страх реших да сложа добавка за спиране на течове. Не ми се даваха 140-150 лв за нов радиатор, че ми предстои смяна на съединителя и сега пестя цифри за него. Така че реших да рискувам... и течовете спряха. Вчера сипах половината шишенце (Radweld на Hilts, купено от Shell) и тази сутрин имаше само 2-3 капчици на вестника. Сега я изчаках да изстине и да видя ще просълзи ли, но нямаше признаци на теч 8)
Дано да няма негативни последици за системата.
Ето и малко снимки:
Прикачени файлове
pic 031-2.jpg
pic 030-2.jpg
pic 028-2.jpg
Изображение

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 11 ное 2007, 19:09

Invader написа: Вчера сипах половината шишенце (Radweld на Hilts, купено от Shell) и тази сутрин имаше само 2-3 капчици на вестника. Дано да няма негативни последици за системата.
Слагал съм същата добавка на предишната ми Фиеста 1,1 91г. и течовете спряха. Нямаше никакви проблеми след това. И парното си топлеше зимата.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13109
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 11 ное 2007, 19:17

Може би течната не прави проблеми, но тази дето е на прах направо такова мамата на радиаторчето на парното.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта